Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Heisann jenter og godt nytt år!

Stakkar vesle guten min har blitt så forkjøla, så forkjøla...

Hostar, nys, har vondt i halsen og er så tett i nasa atte. Me har gått til innkjøp av både snørrsugar og nasedråpar. Han kan ikkje seiast å lika nokon av delene særleg godt... ;) Men me har prøvd å bruka dei litt saman med morsmelk, så eg trur det har kome seg litt. Halsverken er iallefall blitt betre, for no et han meir enn han har gjort dei to siste dagane.

I går hadde me veslebror min på besøk her til kalkunmiddag, og seinare på kvelden kom ei veninne av han innom. Me skaut opp rakettar like utanfor huset saman med naboane, men pjokken sov så godt gjennom det. :-D Han våkna etter at me kom innatt i halv eitt-tida, og fekk ikkje sova igjen før klokka var tre. Stakkar, så overtrøtt er det sjeldan han er...

Så han har stort sett sove heile den første dagen i det nye året. Trass i at me har hatt masse folk på besøk i dag også. Bror min feirte bursdagen sin her og inviterte foreldra våre og søstra vår samt eit par veninner hit. Kaker og kaffi og greier.

Mormora og morfaren til Småtten syns så synd i vesleguten sin atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både helsesøsteren og jordmoren sa til oss at vi ikke måte bruke morsmelk i nesa om an ble tett. Nyere forskning viser vist at morsmelken klumper seg i nesa så det virker bittelitt og så blir det værre etterpå! Så siden dere har køpt nesedråper så villle jeg holdt meg til dem!

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

God bedring til den vesle!!!

Og hugs på det eg sa i går, eg vil gjerne trå til, om det er noko eg kan avstands-hjelpe med til dåpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liv: Er det sant? :overrasket: Eg ringte helsestasjonen i dag og helsesøster sa at eg skulle prøva med morsmelk og/eller dråpar. Men eg får ikkje til det med morsmelk, så eg har stort sett brukt dråpane. Like greit det då, om det du har høyrt stemmer.

¤Ronja¤: Tusen takk vennen! :)

Vesle H er betre i dag. Heldigvis! Men framleis veldig snufs og tett i nasa. Hostar litt også, og nys litt. Men me ser at han er betre, så han er nok frisk igjen om ikkje lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om det på barselstreffet og da var det flere som hadde fått beskjed om det samme på riksen, men det er vist helt ny forkning da! (og en skal fortsatt bruke mm i øynene ved katar).

Ser Norwegian har tilbud på flyturer nå, om jeg kjøper før 12. jan. Hmm.. Men de går jo bare midt uke eller en veldig lang helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok ikke noe godt for ham å være så forkjølet :tristbla: Godt han kommer seg! Jeg ønsker hele familien et godt nytt år :)

Og så lurer jeg på: Var det virkelig sånn at du skjønte hvordan man er mamma straks du fikk gutten? Mannen min mener at man har kjæreste før man får barn for å få øvd seg litt på å være mamma, men jeg er litt usikker på om det er nok trening for meg :ler: (ingen umiddelbare barneplaner, bare langtidsplanlegging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp klokka fem i dag. :gjespe: Eller, våkna klokka fem. Småtten åt og eg trudde det var berre å leggja han nedatt i vogga og sova litt til. Men neida. Då var han ferdigsoven. Så då stod me opp klokka halv seks. Eg tok morgonstellet og bytta til dagklede på han. Så leika me i babygymmen hans, han leika og eg låg ved sida av og såg på og godsnakka med han. Då han var lei av å leika, bar eg han rundt litt - det er yndlingsgjeremålet hans for tida. Berre bli boren rundt og sjå på ting. Men det hjelper som regel ikkje å stå lenge i ro. Bevegelse er tingen. ;) Så var han klar for dagens første lur klokka sju. Så han fekk akkurat vera med å vekka pappaen før eg putta han tilbake i vogga, der han sovna med ein gong. Flinke guten!

Stod oppigjen klokka halv ti. Fekk mat. Prøvde å legga han, trudde han sov. Men då eg skulle sjå nedi vogga for å sjekka at han hadde det fint, låg han der og pludra så fint og skulle slett ikkje sova. Så då var det opp og leika og bæra igjen. Klokka elleve var han klar for å sova litt til. Så då sov han i vogga og etterkvart også eg, på sofaen rett ved sida av. Me sov til litt over tolv. Då var vesle H ihelsvolten. Så då var det mating igjen. Og stelling og så gjekk me ut ca halv to.

Gjekk ned på helsestasjonen for å vega gullet. Lagt på seg litt, men ikkje så mykje. Har nok ein god del å sei at han har vore sjuk og ikkje orka å eta så masse. No veg han 5550 gram. Har berre lagt på seg 250 gram sidan 21. desember... Det er ikkje særleg mykje, i jula og alting! Håpar han legg på seg litt meir i tida som kjem. Eg ser for me ei ny aukeveka...

Men han hadde strekt seg då, viss målet eg klarte å ta vart riktig. No var han mllom 57,5 og 58 cm. Var 56,5 cm 21. desember. Og 49 då han vart fødd.

Han sovna igjen rimeleg fort etter veging og måling, og sov heile tida medan eg var i sentrum. Eg var ein kjapp tur - kjapp for meg iallefall ;) - innom Panduro, og så kom mannen og henta oss. Stakkar vesle guten vår våkna og var kjempesvolten, men roa seg då han fekk smokken sin. Så eg flytta meg bak i bilen og passa på at han hadde smokken heile tida.

Då me kom heim fekk han mat med ein gong. Då var vel klokka fem, trur eg. Så leika me litt i babygymmen og kosa masse før han vart trøytt igjen og me bytta til pysjamas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤

Herleg å lese om småbarnslivet dykkar! Uverkeleg å tenke på at vi kjem til å gjennomgå det samme berre om eit par månadar...

Gir du eit pip viss de kjem på noko de ynskjer dykk til dåpen, forresten...?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om hverdagen deres.

Håper Småtten er helt frisk og rask igjen nå.

Det er ikke lenge til dåpen, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom ein kjapp tur. Aaaaltfor lenge våken i kveld. Men så herleg å berre vera "meg" igjen. Verken mamma eller hustru i ein times tid. Men no skal eg gå inn i senga til gutane mine og vera begge delar. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...