Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Ja, men det skal la seg orden vet du.

Så rooolig som han var hos meg i går, så kan jeg godt låne ham mens du får sove (eller gjøre noe annet) en gang vet du (om du tør...). Det eneste er at jeg ikke har babymat i meg da... så han må enten lære seg å spise noe annet, eller være meeeget kort besøk (eller så må du sove på gjestesenga mi, så kan vi bare hente deg når det trengs mat.. men da får du jo ikke sove masse da...)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, no besøker me kvarandre sine dagbøker samtidig her. :ler:

Du kan gjerne låna han fleire gongar, det er jo berre kos det.

No skal me gjera oss klare til å gå, skal møta Silvius! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja søvn ja ;) Markus ville ikke sove på dagen i går så vi hadde verdens mest overtrøtte og grinete unge her i går.

Eg har nett hatt ein overtrøtt og grinete unge her som ikkje ville anna enn å bli boren rundt på armen. Prøvde det meste, både mat, rap, synging, vogga og vogna for å få han roleg, og tilslutt var det BabyBjörn-selen til Ronja som fekk han til å sova. Så no heng han sovande på magen min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Forresten, så har me bestemt og bestilt dato for dåpen! :)

21. januar blir dagen

For ein fin dato!!! :) Det blir spennande! Har de nokre tankar om kor og korleis og denslags?

Eg har nett hatt ein overtrøtt og grinete unge her som ikkje ville anna enn å bli boren rundt på armen. Prøvde det meste, både mat, rap, synging, vogga og vogna for å få han roleg, og tilslutt var det BabyBjörn-selen til Ronja som fekk han til å sova. Så no heng han sovande på magen min. :ler:

Herleg! Godt å høyre at den kjem til nytte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jinter! :)

Så koseleg med besøk!

Ser ut som at eg og Småtten har fått oss noko som kan minna bittelittegranne om eit sovemønster! Men for all del, eg skal på ingen måte verken hoppa eller ropa høgt "hurra" enno, han kan jo plutselig snu alt på hovudet igjen. Men no har han sove sidan mellom seks og sju ein stad. Eg har tatt på han pysjen og han ligg i vogga og kosar seg. I går sovna han også mellom seks og sju, og då var han berre våken til mat innimellom og så sov han vidare. Så stod me opp klokka halv seks-seks i morges. Han sovna igjen rundt klokka ti. Så me håpar verkeleg at det kan bli ein trend i staden for at han har lange våkeperiodar om natta. :)

liv: Eg skal på helsestasjonen i morgon, men på seksvekes-kontrollen då han var fem veker var han 55,5 cm og 4970 gram. Blir spennande å sjå kor stor han er blitt no! Det meste i str 56 er iallefall for lite etterkvart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på helsestasjonen på onsdag, to au i beinet blir det da! Mannen har fri og skal være med, heldigvis. Håper ikke han reagerer!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på helsestasjonen på onsdag, to au i beinet blir det da! Mannen har fri og skal være med, heldigvis. Håper ikke han reagerer!

Uff, skummelt med fyrste stikka! Eg kjøpte stikkpillar mtp stikka som kjem over nyttår, sånn at det ikkje vart gløymt. ;)

Du skal se det at sovelufta vår har langtidsvirkning :)

Ja, no lovar det godt her! Han sovna jo som sagt i seks-sju-tida i går kveld, og i morges våkna han mellom halv fem og fem. Då vart eg litt engstelig om han hadde tenkt å stå opp då, men han åt litt og så sov han to timar til. Så halv sju var sovinga slutt for natta. :) Men no klokka kvart på åtte sovna han på skuldera mi igjen. No ligg han i vogga og pludrar. Hikstar av fryd og greier! Så då går eg og snakkar litt med gullet mitt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere på helsestasjonen? Vi kjøpte sånne stikkpiller vi og, for å ha liggende tilfelle.. Men nå veier han jo mer enn 6 kg så da måtte vi ut å kjøpe nye ;) Går opp til 6 kg de første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. Juletreet vart ikkje plassert der likevel, det vart for trongt. Men no står et så fint atte! :)

Har bilen i dag, så eg trur eg skal stikke ut for å sjåppe litt. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg gjort ferdig dei siste innkjøpa til julegåvene, slik at Småtten også får gje julegåver. :nissekonekyss:

Og så har eg bakt litt meir. Har laga havreflarn og risbollerøre. Skal straks setta risbollane på brett, må berre vente litt til dei blir litt kaldare fyrst. :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...