Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet
Kake; hvilken server? Vi er på Runetotem.

Hovedsakelig på Shadowsong (60 NE Druid + litt småtteri ;)), og littegrann horde for kjærestens skyld på Grim Batol.

Hva kaller dere dere på Runetotem? Kanskje jeg starter en ny der en dag etter eksamen på fredag ;) *Har WoW-abstinenser* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to, Freia og Niamh, Linn3c har så vidt jeg husker i hovedsak spilt på Nominella og Vetlajento.. Vi er Alliance ;)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at de held liv i boka mi! :klem:

Kjenner at eg saknar WoW litt når de snakkar som varmt om det. Og "for the record" så er alliance best! Det er nok ikkje umulig at eg stikk hovudet innom Azeroth i løpet av helga. ;)

Gler meg til å sjå deg på måndag silvius! God helg!

No skal eg laga kokosmakronar! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkosmakroner er kjempegodt men som Malama så har jeg ikke bakt så mye i år jeg heller. Kun skjærereir faktisk. Har også kokt karameller da. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Sit her med ein pjokk som er lysvaken. Eg er ikkje så trøytt eg heller i kveld, fekk sova skikkeleg ut i morges. Herleg å ha mannen heime. Hmmm.. Lurer på om pjokken var mindre lysvaken enn eg trudde, det vart mystisk stille her på dyna på sofaen ved sida av meg. Han er fornøydd så lenge han har smokk i munnen.

Ser på NybaktMamma-forumet (NM) at det er fleire enn meg som bekymrar seg for om ein har nok melk til barnet. Eg har lurt på dette også, men har funne ut at så lenge han er tilfreds, må det jo vera nok. Han et ofte, men lite syns eg. Og det er vel det som bekymrar meg mest. Skal høyra med helsesøster til veka om det ikkje endrar seg. For eg lurer sånn på om han får i seg den feite ettermjølka eller om det berre er tørstedrikken han gulpar i seg og er mett etterpå...

I dag har me vore på kjøpesenter, akkurat som alle andre i Bergen, trur eg. :ler: Var utruleg mange bilar på parkeringsplassen, men merka ikkje at det var så masse folk der egentlig. Me fekk kjøpt huspresang til eit Malama og mannen som me skal i middagsbesøk til i morgon, og litt mat og kos til oss sjølve. Er enno ikkje heilt ferdig med julepresangane, men er så usikre på dei siste presangane.. Er til foreldra våre, besteforeldra til Småtten, og dei har jo sjølvsagt ALT. Og ønskjer seg ingenting... :oppgitt:

Småtten har forresten begynt å rulle seg rundt sånn halvvegs! Når han ligg på magen på stellebordet skubbar han seg til sida med eine armen og foten og tippar så fint over på sida. Men stellematta er litt bua, så han kjem ikkje heilt rundt der. Så me la han på babygymmatta i staden og jammen fekk han det til der! Så då skunda me oss å finna filmkameraet, men DÅ skulle han ikkje visa oss meir, nei. :riste::ler:

No sovnar jo skjønningen jo! Då kan eg surfa litt til, slik at han sovnar tungt, og så kan eg bæra han inn i vogga si. Me har begynt å flytta vogga inn og ut frå soverommet, for han vil ikkje sova i senga si. Ho er for stor enno, trur eg. Men vogga likar han. Så for å øva inn at han søv mindre og mindre i senga med oss, så gjer me det slik. :)

Nei, no skal eg innom i litt dagbøker her før eg køyar. Mannen har lagt seg og søv tungt allereie. Me sjåast! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var me oppe att!

No har pjokken ny bleie og eg har fått på meg noko som skal forestille klede. :ler: Joggebukse og svær kosegenser. Mmmm!

Ventar vel egentlig berre på at brødbakemaskina skal bli ferdig. Hadde ikkje trudd at H skulle vera ferdig med å sova for natta før klokka åtte, men det er deilig å sto opp tidleg også innimellom. :)

Mannen søv framleis. Han var våken ein halvtimes tid saman med oss, men var visst veldig trøytt. Så me gjekkpå badet og let han sova vidare. :hjerte:

Men det er veldig rotete her hos meg, etter all julepresanginnpakkinga i går, så eg skal nok få rydda litt her så sant berre H sovnar igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. håper du får nok søvn, så du ikke sovner mens du venter på maten her...

Jg er høøøøyst usikker på ette me kalkun. Mamma sa at i eska er der ei bok, og det vet jeg jo, det har alltid hennes, der står alt du trenger å vite. Joda... men i vår eske var der bare et A4 ark, uten tegning på hvordan man binder den opp eller noen ting. Og såstår der at man skal beregne 40 minutter pr kilo kjøtt, noe som blir 5 timer! Jeg trodde en kalkun tok rundt 3 timer å steke, litt ahvengig av størrelsne, og et søk på nettet tilsier at "alle andre2 anbefaler 30 min pr kilo, noe som blir 3,5 time, mye mer passe synes jeg. Så vi sikter på å begynne ca 4 timer før vi har sagt det er mat, også får vi se når den blir ferdig....

Håper det blir spiselig, jeg har aldri laga kalkun før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veeeeldig god mat Malama! Tusen takk for invitasjonen! :) Me koste oss masse! :kose:

Og berre om du lurer; H våkna ikkje verken på veg heim eller då me kom heim heller. Me la han i vogga og der låg han ein time før han plutseleg hylte. Då mata eg han, og han sov vidare. Han sov altså frå han sovna hos dykk i sekstida og heilt til rundt seks i morges! :overrasket: Berre avbrote av mat innimellom. Men ingen våkeperiodar. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, vi HAR god baby-soveluft hjemme hos oss, jeg er helt sikker på at det kommer av alt sovestøvet fra Jon Blund.

Håper du har fått ei god natts søvn også nå da (selv om seks er noe tidelig å starte dagen (men jeg gjør det jo sev også...))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den lufta er ingenting å klaga på. Eg kjem nok til å senda han ut der viss eg får store soveproblemar.. :ler:

No fyrst sovna han. Har vore våken sidan klokka seks no, så dette vart ein lang våkenperiode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...