Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Kos dere ute da, det er jo nesten fint vær nå (ehh... jeg ser TØRR bakke utenfor vinduet, det må jo være riktig så bra det!!!)

Tenk så fort tida går, og småtten vokser stadig. Og snart tid for dåp, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

2 spørsmål:

Korleis fekk du oppretta ein slik privat blogg (berre for spesielt inviterte)?

Korleis legg de inn bilete direkte frå Picasa?

Vi tenkte vi skulle klargjere ein slik blogg som de har... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere ute da, det er jo nesten fint vær nå (ehh... jeg ser TØRR bakke utenfor vinduet, det må jo være riktig så bra det!!!)

Tenk så fort tida går, og småtten vokser stadig. Og snart tid for dåp, spennende!

Ja, tida går kjempefort! Me koste oss på tur, det var opplett nesten heile vegen. :) Dåpen er like rundt hjørnet og eg er sjuk i magen.. Urk. Håpar berre eg blir frisk til helga.

Herlege bilder i bloggen!!!

Takk! :)

2 spørsmål:

Korleis fekk du oppretta ein slik privat blogg (berre for spesielt inviterte)?

Korleis legg de inn bilete direkte frå Picasa?

Vi tenkte vi skulle klargjere ein slik blogg som de har... :)

Det eg gjorde var at eg installerte Picasa og der såg eg ein knapp der det stod "Blog This!" på. Eg klikka og der kom det opp ei innloggingsside. Så eg logga inn med gmail-kontoen min, og vips kunne eg laga min eigen blogg. Når du har laga bloggen kan du gå inn og endre i kontrollområdet hans og der er ein tab som heiter "Permissions". Det er der ein vel kven som skal sjå bloggen og det er også der ein sender ut invitasjonane frå. :)

Håpar det var rimeleg greit å forstå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, fortsatt sjuk i magen? Håpar det kjem seg til helga så du fullt ut får nyta den store dagen!

Ka planer har du for i dag da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håpar at det kjem seg fort no sånn at eg er frisk til helga. Planar for i dag? Prøva å få rydda litt. Har vatna og flytta litt på blomane mine i dag, det vart så inmari fullt i glaskarmane i stova. Så no har eg flytta nokre ned og ommøblert litt på dei eg har att i stova.

Prinsen var nett vaken og åt litt og så sovna han igjen. Passa fint i dag igrunnen, må få rydda litt meir.. Har så altfor masse pynteting, trur eg må putta litt inni skapa igjen.

Koss går det med deg då silvius? Har du det fint? Planar for dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres så trivelig ut å berre gå heime og stelle hus og familie!! Vil ha det sånn eg og!! :sjenert:

Eg har det berre bra eg! Hmm.. har nokre planer for dagen ja. Men akkurat no er det ingenting av det som frister.

Eg må i posten med nokre brev, kanskje pakken min er komt og *må ut i postkassen etterpå og sjekke*. Men det har regna så innmari masse idag, så det fristar ikkje så veldig å gå ut.. Mørkt og trist og veldig vått. No ser det ut for at det kjem til å letta litt då, så kanskje eg kjem meg ut seinare.

Og så må eg jo lese litt og. Eg har hatt ein altfor lang pause no, treng virkelig noken som kan sparka meg bak av og til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Det eg gjorde var at eg installerte Picasa og der såg eg ein knapp der det stod "Blog This!" på. Eg klikka og der kom det opp ei innloggingsside. Så eg logga inn med gmail-kontoen min, og vips kunne eg laga min eigen blogg. Når du har laga bloggen kan du gå inn og endre i kontrollområdet hans og der er ein tab som heiter "Permissions". Det er der ein vel kven som skal sjå bloggen og det er også der ein sender ut invitasjonane frå. :)

Håpar det var rimeleg greit å forstå..?

Takk skal du ha! *prøve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon allesaman! :)

Stod opp klokka kvart på seks i dag me, Prinsen og eg. Stella og kosa masse på stellebordet. Onkelen lærte han å geipe i går, så no er han veldig observant på tunga si. :tunge1: Eg har prøvd å få han til å lage sånn smattelyd med tunga lenge, og no når onkelen hadde klart å læra han å rekke tunge, så fekk han nesten til å smatte også. Han har klart mange andre smattelydar, men ikkje akkurat den som eg vil læra han. Så han har fått skryt kvar gong han ha klart ein av dei andre lydane. Men i dag klarte han den "riktige". Og mammaen var heilt i ekstase! :hoppe::danse::klappe:

Då klokka var kvart på sju var guten heilt utsleten stakkar, og sovna straks han kom i vogga igjen. Då hadde me laga kaffi og tatt ut brødet av brødbakemaskina. Så då sette eg på bordet og vekte mannen med koseleg frukost. Stearinlys på bordet og greier. Veldig koseleg og romantisk sånn på morgonkvisten.

Så då tassa me rundt i morgonkåpene me fekk av Prinsen eit kvarters tid før mannen måtte kle på seg og gjera seg klar for å gå på jobb. No er han gått og er vel forhåpentligvis komt fram til jobben allereie. Eg sit her og kosar meg i pysj og morgonkåpa framleis. ;)

Det høres så trivelig ut å berre gå heime og stelle hus og familie!! Vil ha det sånn eg og!!  :sjenert :

Ja, det er koseleg å gå heime med Prinsen. Men det er meir jobb enn eg hadde trudd på førehand. I svangerskapet var eg jo heime store delar av tida, og då var det jo berre meg eg skulle halda styr på og det er eg jo vant med. Men no har eg ein liten skjønnas å passa på i tillegg, og det er mykje meir styr no enn då han låg i magen. ;) Då eg skulle ut før var det berre å få med meg rompa ut døra, medan det no er vogn, stelleveske, beresele og kanskje bilsete i tillegg til meg og guten. Hehe, det er eit veldig godt bilde på forskjellen mellom tida før og etter baby. ;)

Eg har det berre bra eg! Hmm.. har nokre planer for dagen ja. Men akkurat no er det ingenting av det som frister.

Eg må i posten med nokre brev, kanskje pakken min er komt og *må ut i postkassen etterpå og sjekke*. Men det har regna så innmari masse idag, så det fristar ikkje så veldig å gå ut.. Mørkt og trist og veldig vått. No ser det ut for at det kjem til å letta litt då, så kanskje eg kjem meg ut seinare.

Oi, pakke? Så gøy! Regn? Ja, det veit me godt kva er... :tunge1: Men no dei siste dagane har det kome litt snø, og det er så gøy! Merkar veldig godt at me har flytta litt opp i terrenget, ja. Er "snøgrense" nede ved postkassen vår. :ler:

Og så må eg jo lese litt og. Eg har hatt ein altfor lang pause no, treng virkelig noken som kan sparka meg bak av og til!  :ler:

*sparke litt lett*

Takk skal du ha! *prøve*

Fekk du det til?

Innom og oppdaterer meg litt om livet ditt  :klem:

Håper du snart blir helt frisk vennen :kose:

Klem tilbake! Eg er heldigvis betre i dag, håpar det er vekke no. :)

Bare innom for å si: FOR en nydelig liten tass du har i avataren din! :hjerter : *smelt*

Ååå, tusen takk! Eg er heilt enig. :sjenert::hjerter_rundt:

:vinke:

Koselig å lese hos deg... Men trist at du ikke er i form da... :kose:

Hei Cr@sh! Som sagt, betre i dag. Satsar på at magen er i lage igjen. :smilorange:

God morgon kjære vakre!!! Ville berre innom for å ønske deg ein god og glad dag!! :klem :

Ha ein god og glad dag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver om at hverdagene plutselig er fyllt med mye mer enn når man gikk hjemme alene. Mye å holde styr på og stadig noe som skjer og skal gjøres. Men det er jo herlig da! :hjerte:

God helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linn3c. :klem:

Høres ut som at du stortrives med å være hjemme ja. Jeg gleder meg også veldig til det blir min tur.

Hadde vært artig og fått sett bilde av pjokken din igjen altså.... :sjenert:

Håper du får en fin dag og en riktig god helg til deg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå nærmer det seg den store dagen. Så spennende. Tenk så fort tida har gått, jeg synes ikke det er lenge siden vi fikk melding om at den skjønne småtassen var kommet ut for å hilse på verden, og nå er han allerede så stor at han har lært å geipe og smatte... Også så SKJØNN, ja det er der ikke tvil om.

Håper det går bra med dere alle, og at det blir en minnerik dag på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! * innom og titter litt*

Er litt nyskjerrig på hvor jeg kan se bloggen din..

Hørest ut som du storkoser deg med småtten og det skjønner jeg godt. Jeg koser meg også veldig mye hjemme med lillegutt. Tiden går nesten alt for fort.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Duuuuu? Kom plutseleg til å tenke på at eg kanskje har glømt å spørre om du vil vere sladrisen min!?!?

Dersom eg har glømt det, ber eg herved pent... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...