Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle og god helg!

Eg har ein gut på fingeren min! Han suttar og sug og bit og siklar og klagar og kosar om kvarandre. Held på å få tenner, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har litt ekstra stoff, vil du ha en Hotsling? (Enkel bæresak som ikke krever noe knytting eller noe sånt, jeg bruker den til å ha M på hoften. Nå er kanskje H litt liten til det enda men kanskje når jeg kommer på besøk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vore toppers, liv! :)

Eg har tenkt så lenge at eg skulle spørre deg om sånn Mei Tai, kordan ein lagar sånne. Eg har symaskin, men er ikkje så flink å bruka ho. For no skal jo snart ¤Ronja¤ ha bæreselen sin tilbake, og då hadde det vore greit å ha noko å bæra guten i. Kanskje du kan hjelpa meg litt når du kjem hit? Eller er det forskjell på kva som er greit å sitta i på alder og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

*følge med i Mei Tai-diskusjonen* Vurderer å ordne oss ein bæreanretning til å bære lille A i når han er liten og her heime, og heller bruke Baby Bjørnen ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sette av litt tid og ordne MT mens vi er på besøk. For å lage Hotsling så trenger jeg å vite hvor lang du er diagonalt fra ytterst på skuldera til hoftebeinet(på motsatt side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vore kjekt liv! :) Hihi, holdt på å skriva Freia. :ler:

Skal få mannen til å hjelpa meg å måla i kveld.

No skal me ut og nyta det herlege vêret, og i kveld skal eg på tupperwaveparty hos naboen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var koseleg det! :)

Er det nokon av de IRL-veninnene mine som kunne tenke dykk å vera med på TW-party hos meg i mai-juni, kanskje? :)

I dag har me fyrst vore å bada, så gått tur på Fløyen og så vore på sjåpping. :) Kjempekjekk dag!

No ligg gullegull i leikegrinda og seier "høyr på meg, eg fins ikkje trøytt eg!" For han blei så sur på meg då eg leika og dikkederte med han for så å legga han rett i vogga i stad... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤
Er det nokon av de IRL-veninnene mine som kunne tenke dykk å vera med på TW-party hos meg i mai-juni, kanskje? :)

Med forbehold om korleis småen er og slikt, så kan eg kanskje det i byrjinga av juni ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens en anelse stressa i mai-juni, særlig siste halvdel av juni, men... sånn ellers så :)

Men selvsagt vil jo ikke småtten sove når han ikke er trøtt. DET sier seg jo selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Ronja¤
Muligens en anelse stressa i mai-juni, særlig siste halvdel av juni, men... sånn ellers så :)

Men selvsagt vil jo ikke småtten sove når han ikke er trøtt. DET sier seg jo selv :)

Eit TW-party er fin bryllups-avkopling! ;)

I juni kan eg vera med på et TW-party  :)

:hoppe:

Eg har eksamen i begynnelsen av juni, kanskje eg kan kombinere "business og pleasure"? ;):ler:

Fin anledning for å la sønnene våre helse på kvarandre også det, kanskje kanskje....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TW-dama ringde meg og me avtalte sånn lausleg 4. juni. Men me kunne flytta datoen, det var ikkje vanskeleg.

I dag har eg laga nye soverutinar til H.

Stå opp ca sju, legge seg ni, sove til tolv. Legge seg to, sove til fem. Legge seg sju stå opp ni. Legge seg ti. Har gått tur i daglurtida i dag, for at han skal få sovinga i kroppen. Så får me håpa at det blir lettare etterkvart. Det var tungt i dag... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo legge til at M sover fra 11 til 12 og fra 15:30-17(:30) og i seng igjen kl 8, da sover han til ca 8:30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...