Gjest mela Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Noen andre som skal følge med på denne (begynte i går)? Tror Brooke og Jade kan komme langt.
*Emma* Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Huff ja jeg blir nok sittende å se igjen... Heier på hun søte prestedattern m det lange lyse håret. Jade var ufyselig! Flott m selvtillitt men ikke lett helt fra overflaten da...
Gjest Primula Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Er det virkelig mulig å samle en større gjeng suppehuer?? Tydelig at den amerikanksje versjonen plukker ut jenter etter hva som kan få oppmerksomhet og seertall.. En konservativ, rasistisk jente som var mot homofile og abort? En prestedatter som hadde vært stripper? En 19- åring som aldri hadde vært hjemmefra og som gråt hver gang de intervjuet henne? Og for en selvtillit de fleste hadde... Nei, makan til møl! Men det er nå mulig jeg titter innom noen episoder da...
Gjest mela Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Jade var ufyselig! Flott m selvtillitt men ikke lett helt fra overflaten da... ← Litt arrogant men hun var veldig pen. Tydelig at den amerikanksje versjonen plukker ut jenter etter hva som kan få oppmerksomhet og seertall.. En konservativ, rasistisk jente som var mot homofile og abort? En prestedatter som hadde vært stripper? En 19- åring som aldri hadde vært hjemmefra og som gråt hver gang de intervjuet henne? ← Nå kom ikke rasisten med videre da. Eller hun som bare gråt (tror jeg). Men jeg er enig. De fleste er nok plukket ut for å lage underholdning og drama. Men det funker ihvertfall for vi blir jo sittende å se på hver sesong.
*Emma* Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Coco - tror ingen av de to kom videre...heldigvis....
Chic Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 (endret) noen som vet om disse episodene finnes å laste ned noe sted fortløpende som de kommer ut ca? *savner tv* fant jeg fant! Menne... i USA, er de på sesong 7 allerede? Endret 5. desember 2006 av Chic
*Emma* Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 De er ferdige m sesong 6 i USA ja og snart ferdige med sesong 7 også...det er vel finale denne uken tror jeg. Jeg måtte inn å jukse i går for å se om min favoritt kom langt eller ikke.....så nå vet jeg hvem som vinner....
Karamba Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Kommer sikkert til å følge med jeg også. Har sett de andre sesongene. Men jeg fikk ikke med meg episoden i går.
Gjest Catwoman Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Klarer aldri å få med meg hvem som er hvem når dr de er så mange i starten. Mne kom hun med hun hippiejenta? Hun som ikke brukte sminke eller gredde håret og bare gikk barbeint?
Gjest Tabby Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Jeg skal følge med jeg også. Lett underholdning på mandag kveld er ikke å forakte...
Rosenrød Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Jeg er med! Men fikk ikke sett første episode, så håper den går i reprise...
Havfrua Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Jeg så på i går og syns Nnenna var utrolig pen, hun fra Nigeria.
Gjest Meep Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Sesong 6 er en artig sesong, med mange irriterende personligheter. God tv, med andre ord
aimee Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 God damn... Jeg gleder meg til å se reprisen på søndag! Samboeren min er helt flau over at jeg bare mååå se på Har fulgt med på de norske jentene og, men den amerikanske serien er mye kulere. Henger meg mer med i diskusjonen etter søndag!
MiniMjau Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Alltid artig med TopModel. Mer intriger og sterke personligheter i den amerikanske versjonen! Jeg likte prestedatteren og hippiejenta. Prestedatteren ryker vel ut fordi hun er for "vanlig".... Det er ingen pluss-size modeller i år?
Chic Skrevet 6. desember 2006 #16 Skrevet 6. desember 2006 Mens jeg venter på å laste ferdig, er TYra Banks fremdeles programlederen?
Gjest Meep Skrevet 6. desember 2006 #17 Skrevet 6. desember 2006 Det er hun. Jeg vet hvordan det går med prestedatteren, men det er kanskje ikke så lurt å si her. Fotooppdragene i sesong 6 er utrolig kule.
Gjest Skya Skrevet 6. desember 2006 #18 Skrevet 6. desember 2006 Men har ikke denne sesongen vært sendt på TV3 før? Mener jeg har sett disse jentene tidligere. :klø:
Gjest Skya Skrevet 6. desember 2006 #20 Skrevet 6. desember 2006 Men har disse jentene prøvd seg før da? Noen andre steder jeg kan ha sett det? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå