~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg også håper på et kjempe stort + neste gang Pasha. Jeg har ingen regelmessig mens og har heller ikke eggløsning. Syklussene mine varierer mellom 30 dager til 88 dager, de siste årene. Før det var det ennå verre, altså før jeg startet på p-piller. Legen min sa at jeg har hatt eggløsninger, men det er veldig lenge siden, det var vist noen arr på eggstokkene som tilsvarer at man har hatt eggløsninger. Jeg vet ennå ikke om jeg har hatt eggløsning på denne Pergo behandlingen, og dersom jeg ikke har hatt det, er det jo ikke rart at jeg ikke får mensen. Jeg hører nok fra legen i neste uke en gang, hvis ikke ringer jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 3. desember 2006 #42 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjipt å ik ha regelmessig mens... mye krøll med d liksom... Jeg har også PCO og d er ganske kjipt... Men legen mente at d skulle kunne gå siden jeg har hatt en graviditet før liksom (den ndte i en abort da men), men d er jo 3 år siden så d spørs om jeg må til med pergo her.. men nok mas.. Håpe du har kost dg i helga og har en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har hatt en rolig og avslappende helg, men klarer ikke å legge alle bekymringer på hyllen. Tar lett til tårene, men skjuler det for andre, vil ikke at de skal vite hvordan jeg har det. Jeg er kranglete for tiden, det tror jeg at mannen kan skrive under på. Helgen har vært helt grei, men ikke super. Jeg er ordentlig deppa , og da er det ikke så lett å kose seg så veldig. Har i det minste fått sovet litt og slappet av. Det hjelper også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. desember 2006 #44 Del Skrevet 3. desember 2006 Håper det går litt bedre dag for dag... Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 3. desember 2006 #45 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann ~Belle~, nydelig nick du har Føler for deg, selv om jeg ikke kan ane hvordan det er å slite. Er ganske i starten av prosessen med å ønske barn selv, teller ikke pp'er ennå en gang. Håper Pergo gjør susen for deg, og at du får slappet litt av med sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg tror ikke dere aner hvor mye det varmer å få sånne utrolig koselige hilsner i dagboken min. Jeg føler virkelig at dere er på min side. Kjempe glad for at jeg fant KG for vel 2 år siden i forbindelse med bryllupsforberedelser. Nå har jeg nemlig veldig bruk for dere jenter Det er faktisk sånn at jeg må innom hver dag, skriver ikke nødvendigvis noen innlegg hver dag, men må innom KG. Mannen min spør om denne siden virkelig kan være så spennende at jeg kan få timer til å gå, og ja det er den. Jeg gleder meg faktisk til å ta fatt på uken som starter. Lade batteriene og legge beina på bordet, og kanskje kjøpe en julegave eller to . Ha en god natt jenter og igjen, tusen takk for alle gode tanker og ord, det varmer veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 3. desember 2006 Heisann ~Belle~, nydelig nick du har ← Tusen takk, det var hyggelig sagt Jeg er så glad i Disney, og Belle er min yndlings Disney figur og så er historien så søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 3. desember 2006 #48 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei, stikker innom med en hilsen og en Du får ha ei god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 3. desember 2006 God natt til deg også Gopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har hatt eggløsning. Fikk telefon fra legen i dag og hun bekreftet at jeg har hatt god effekt av enkel dose Pergotime. verdien på progesteron skulle være over 19 og jeg hadde 26.3. Dvs at jeg har hatt en god effekt og det viktigste, jeg har hatt eggløsning. Legen sa at jeg skulle gi det en liten uke til før jeg kunne være sikker på en graviditetstest, at den forblir negativ. Er i dag på dag 32. Har vært en god dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 4. desember 2006 #51 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer :-D Nå skal jeg krysse fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer :-D Nå skal jeg krysse fingrene for deg! ← Tusen takk. Ja jeg er faktisk veldig lettet og glad. Tenk at jeg faktisk har fått eggløsning. tenk å faktisk bli så glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. desember 2006 #53 Del Skrevet 4. desember 2006 Så deilig med eggløsning da! Nå får vi bare håpe at egget har møtt soldaten og sammensmeltet Ellers så vet du jo a du har effekt av pergo nå, så da er det jo håp vidre fremover dersom det ikke lykkes nå! Sa hun noe om hvilken dag som du hadde hatt el.. eller kan man ikke se det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. desember 2006 #54 Del Skrevet 4. desember 2006 Så bra at du får eggløsning av enkel dose pergo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 4. desember 2006 Så deilig med eggløsning da! Nå får vi bare håpe at egget har møtt soldaten og sammensmeltet Ellers så vet du jo a du har effekt av pergo nå, så da er det jo håp vidre fremover dersom det ikke lykkes nå! Sa hun noe om hvilken dag som du hadde hatt el.. eller kan man ikke se det? ← håper på at egget har møtt den sterkeste soldaten med den flotteste uniformen . Legen sa ikke noe om når jeg kan a hatt eggløsning, men prøven ble tatt dag 23, så det er jo før det en gang, det er jo klart. det kan jo ha skjedd dagen før eller noen dager før. Jeg har så lyst til å teste igjen, men vil egentlig vente noen dager til. Jeg har jo ikke tegn til noen mens ennå. Hvis jeg kjenner godt etter kjenner jeg mensmurringer, men da skal jeg kjenne veldig godt etter . Jeg tror at jeg gjør som legen sa, nemlig å vente til det har gått en ukes tid til. Jeg tenker at all den stund jeg faktisk har hatt eggløsning, må jo mensen komme dersom det ikke har skjedd noen befruktning. Så siden mensen ikke har kommet ennå er det jo ennå håp . Jeg håper det i hvertfall... Jeg fortalte legen at jeg hadde testet dag 28, og det syns legen faktisk var litt tidlig, så får vi håpe at legen har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. desember 2006 #56 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har hatt eggløsning. Fikk telefon fra legen i dag og hun bekreftet at jeg har hatt god effekt av enkel dose Pergotime. verdien på progesteron skulle være over 19 og jeg hadde 26.3. Dvs at jeg har hatt en god effekt og det viktigste, jeg har hatt eggløsning. Legen sa at jeg skulle gi det en liten uke til før jeg kunne være sikker på en graviditetstest, at den forblir negativ. Er i dag på dag 32. Har vært en god dag i dag ← Så flott. Deilig med gode nyheter. Nå blir det spennende og føle med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. desember 2006 #57 Del Skrevet 4. desember 2006 Tror skjønnheten og udyret er en av favorittdisneyhistoriene mine også, og sangen "Beauty and the Beast" får frem tårene hos meg hvis jeg er i det "rette" humøret... Så flott at du har fått eggløsning, nå skjer det kanskje noe jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 4. desember 2006 Takk for hilsner Gopia og Wayah. Ja dette blir spennende. Lurer i grunnen på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste . Tålmodighet er en dyd jeg ikke er i besittelse av... Håper jeg klarer å vente til onsdag eller torsdag, dersom ikke mensen har kommet i mellomtiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 5. desember 2006 dag 33. Jeg føler veldig sterkt at jeg får mensen i dag. Det kjennes sånn ut . Det er faktisk ikke noe å gjøre noe med, så det får bare komme det som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. desember 2006 #60 Del Skrevet 5. desember 2006 Sitter selv her med mensen Håper den ikke kommer hos deg da. *følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå