Gå til innhold

Julekjolen skal på!

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kan bli kjørt hjem igjen. Så det er mulig jeg tar bena fatt. Selv om de er rimelig kjøttkake etter sykkelmaratonet i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste hjemmelaget fajitas i går, drakk horder med øl og tok en burger med chips på veien hjem :sjarmor:

Og den VAR SÅ GOD! Hehehe... får springe litt i mårra for i dag skal hodet hvile ;)

Deilig å skeie ut litt ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og tjuvlese litt, og prøve å få motivasjon til å trene litt igjen jeg og!!

Målet mitt er ikke å gå ned i vekt akkurat, men å bli sunnere og komme i form igjen!!!

Så jeg får hekte tråden din på "mine innlegg" så jeg kan suge til meg motivasjon!

:hoppe: *strør ut motivasjon på mørke kvelder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså bra dag i dag, selv om det ble snop og film i dag også. Gikk til mamma og pappa. 6 km var det visst.

Har dere skritteller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har... men de sier man bør gå 10 000 skritt hver dag?? Det oppnådde jeg bare den dagen jeg gikk tur med bikkjene til modern OG var på jobb i seks timer... (på kjøkken). Så... skeptisk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har... men de sier man bør gå 10 000 skritt hver dag?? Det oppnådde jeg bare den dagen jeg gikk tur med bikkjene til modern OG var på jobb i seks timer... (på kjøkken). Så... skeptisk! ;)

Er vel 10 000 som er anbefalt ja. I dag gikk jeg 6 km, og fikk rett rundt 7000. I tillegg blir det jo en del skritt faktisk av å gå rundt i huset, opp og ned trappene, til og fra bilen, på butikken... osv..

Er sjelden jeg har 10 000 med mindre jeg har vært på trening. Og det selv om jeg er i bevegelse mer eller mindre hele tiden på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går lett 10 000 på en vanlig dag (i tillegg til trening), og jeg er ikke aktiv. Ingen grunn til å være skeptisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir dårlig med trening i dag, bortsett fra å lese skal vi jobbe med de småtingene som gjenstår i leiligheten. Kanskje jeg skal ta meg en tur i trappene igjen?

Har ikke vært så flink med maten i dag, eller jeg har ikke spist usunt, men jeg har bare spist en gang. Sånn går det når det er hektisk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamensperioden ødelegger hele opplegget for meg... Det er håpløst å konsentrere seg om å være flink for man sitter bare å synes synd på seg selv :ler:

Jaja, det kommer en dag i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten noen push ups i stad for å sjekke forskjellen, og jeg er allerede svakere :sur:

Det kan naturlig nok ha noe med at dagsformen generelt er dårlig, men jeg må ikke glemme å holde musklene ved like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel gjerne slik at man er nødt til å trene musklene jevnlig for at massen skal være stabil. Jeg misunner deg ikke eksamenshelvetet forresten.. :forvirret:

Trening i går og trening i dag. Men i dag har jeg spist nokså usunt. Egentlig driter jeg i det så lenge jeg er flink til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :)

Ja, det føler jeg selv også. Men er litt redd for at jeg trener litt for mye for tida, slik at jeg snart er drittlei og går på en "smell". Skal prøve å unngå det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda. I utgangspunktet er planen min å trene to-tre dager i uka, men nå før jul vil jeg gjerne trene oftere (så kan jeg spise med god samvittighet i jula, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: grov baguett, fire wienerpølser, yoghurt naturell, eggerøre og... en boks spinat :ler: Har en litt rar diett ja... og ja, det glemte jeg, et halvt stygge sjokoladekake :sjarmor:

Var på trening, dansetime, men ble så uggen, følte meg oppblåst og jævlig (ca tre dager til mensen...) så klarte liksom ikke ta den helt ut. Rart det der. Jeg klarer bare trene intens når det ikke er rundt "den" uka.

Men så kommer kjæresten hit etter at jeg ikke har sett han på fire uker :overrasket: så ser fram til gode middager, kake og kos istedenfor! Kanskje det blir litt "trening" også om uka lar vente på seg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig rart kosthold i dag på meg også....

En brødskive med salami og en clementin til frokost

En liten kjøttbollemeny fra ikea til lunsj

En ikea is til middag

2 ostesmørbrød til kvelds----- :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...