Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #231823 Skrevet 5. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #231824 Skrevet 7. juli Takk. I dag er det fisketirsdag, så jeg må i butikken og lokke på en bit laks eller noe. God dag til alle. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #231826 Skrevet 7. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Sola de Skrevet 7. juli #231827 Skrevet 7. juli I dag har jeg fått meg Norges- drakt. Tante Sola, sier jeg skal få være lenge oppe og se på kampen mot England til helgen. Gleder meg vilt! - Ordet 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #231828 Skrevet 7. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #231830 Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Takk. 21:31
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #231832 Skrevet 8. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #231835 Skrevet 9. juli En kort og veldig vindfri natt. ...men jeg skal ikke klage. God dag til alle fra meg... 1 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #231836 Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): En kort og veldig vindfri natt. ...men jeg skal ikke klage. God dag til alle fra meg...
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #231837 Skrevet 9. juli Jaja, ordet mitt og meg filosoferte litt i dag og snart er det midten av juli, så blir det midt i august "veldig fort" og så kommer høstkjøligheten. Det gleder vi oss til begge to. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #231838 Skrevet 9. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #231839 Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jaja, ordet mitt og meg filosoferte litt i dag og snart er det midten av juli, så blir det midt i august "veldig fort" og så kommer høstkjøligheten. Det gleder vi oss til begge to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå