Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #231762 Skrevet 18. juni "Påkledningsklubb" kan stemme, for der lærer de om alle de forskjellige lagene med det ene og det andre før ytterklær når det er kjempekaldt. Fint å kunne det selv etter hvert.
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #231763 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Torsdag!
Cid Skrevet 18. juni #231765 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): "Påkledningsklubb" kan stemme, for der lærer de om alle de forskjellige lagene med det ene og det andre før ytterklær når det er kjempekaldt. Fint å kunne det selv etter hvert. Havnet jeg nesten på svartelisten nå?
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #231766 Skrevet 18. juni Ja, og du tenkte det selv, altså vet du at det var feil å si.
Cid Skrevet 18. juni #231767 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, og du tenkte det selv, altså vet du at det var feil å si.
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #231770 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå er jeg mett og god og trøtt... 💤 Vi ønsker deg Ordet og alle sammen, en fin og god torsdagskveld videre.
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni #231771 Skrevet 19. juni Takker for det. God fredag til dere to; hva står på aktivitetsplanen i dag da? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #231772 Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takker for det. God fredag til dere to; hva står på aktivitetsplanen i dag da? Tusen Takk, i dag har vi hatt helge-handling på timeplanen vår. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni #231773 Skrevet 19. juni Nå logger jeg litt av og får unna litt "greier"...snakkes senere en gang. 1
fugl fønix Skrevet 19. juni #231774 Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Tusen Takk, i dag har vi hatt helge-handling på timeplanen vår. Samme her, god helg! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #231775 Skrevet 19. juni fugl fønix skrev (3 timer siden): Samme her, god helg! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nå logger jeg litt av og får unna litt "greier"...snakkes senere en gang. Tusen Takk, vi ønsker dere også en fin og god helg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #231778 Skrevet 19. juni Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fin og god natt. 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni #231779 Skrevet 22. juni Dere er nå så snille som ordpassere, men nu er jeg her og kan ta over igjen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #231780 Skrevet 22. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Dere er nå så snille som ordpassere, men nu er jeg her og kan ta over igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå