Beneath the Moon Skrevet 8. juni #231701 Skrevet 8. juni Cid skrev (24 minutter siden): Er en bok om ordet og dets to pappaer. Og hvem er de to pappaene, noen du kjenner?
Cid Skrevet 8. juni #231702 Skrevet 8. juni Beneath the Moon skrev (10 minutter siden): Og hvem er de to pappaene, noen du kjenner? Anton og @Anton-Mann
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #231703 Skrevet 8. juni Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #231704 Skrevet 8. juni Vi takker på vegne av Ordet og meg selv. God dag til dere også. Jeg tror jeg skal lete etter makrell i morgen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #231705 Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Vi takker på vegne av Ordet og meg selv. God dag til dere også. Jeg tror jeg skal lete etter makrell i morgen.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #231706 Skrevet 11. juni Ordet mitt og meg spiste stekt makrell to dager til ende og det var kjempegodt! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #231707 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ordet mitt og meg spiste stekt makrell to dager til ende og det var kjempegodt!
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #231708 Skrevet 11. juni Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #231709 Skrevet 11. juni Takker fra Ordet og meg og ønsker dere en nydelig torsdag! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #231710 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takker fra Ordet og meg og ønsker dere en nydelig torsdag!
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #231711 Skrevet 12. juni Så er det freddan igjen og bra er det. God helg alle sammen! 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #231712 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Så er det freddan igjen og bra er det. God helg alle sammen!
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #231713 Skrevet 12. juni Vi er trette, så da legger vi oss snart. God kveld alle sammen. Muligens natta også. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231714 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Vi er trette, så da legger vi oss snart. God kveld alle sammen. Muligens natta også. Vi ønsker deg og Ordet en Godnatt.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231715 Skrevet 13. juni Takk for det. Sov kort, men ok. Kjølig ute i dag. Fint. God lørdag fra Ordet og meg. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231716 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk for det. Sov kort, men ok. Kjølig ute i dag. Fint. God lørdag fra Ordet og meg. Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god lørdag tilbake.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231717 Skrevet 13. juni Beneath the Moon skrev (22 timer siden): Når Hoppe skal kjøpe egg, åpner hun kartongene for å sjekke at ingen egg har knust. Ja, faktisk så gjør hun det. Sikreste måten å få en god og eggende hopplevelse når en kommer hjem. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231718 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, faktisk så gjør hun det. Sikreste måten å få en god og eggende hopplevelse når en kommer hjem. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231719 Skrevet 13. juni Hun er så trøtt i kveld og må ta ut greier i søppeldunken før hun logger av. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231720 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hun er så trøtt i kveld og må ta ut greier i søppeldunken før hun logger av. Vi ønsker deg en fin og god kveld. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå