Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231721 Skrevet 13. juni Takk. En liten kjeksis til kvelds er av det gode... 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231723 Skrevet 13. juni Har fått roet Ordet mitt ned nå og det skal ikke inn på forumet igjen - nå skal det roes ned og soves med snille tanker i hodet sitt. 1
Cid Skrevet 13. juni #231724 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Har fått roet Ordet mitt ned nå og det skal ikke inn på forumet igjen - nå skal det roes ned og soves med snille tanker i hodet sitt. Du får det ikke.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231725 Skrevet 13. juni Cid skrev (5 minutter siden): Du får det ikke. For sent, for jeg har det - alltid. Det liker å være hos meg.
Cid Skrevet 13. juni #231726 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): For sent, for jeg har det - alltid. Det liker å være hos meg. Det må være voksne ordet som du er hot på.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #231727 Skrevet 13. juni Cid skrev (Akkurat nå): Det må være voksne ordet som du er hot på. Det finnes kun i ditt hode.
Cid Skrevet 13. juni #231728 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det finnes kun i ditt hode. Nei.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231732 Skrevet 13. juni Vi gjetter at Hoppe skal spise en godsøndagsfrokost.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni #231733 Skrevet 13. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takk. En liten kjeksis til kvelds er av det gode...
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #231734 Skrevet 14. juni God søndag. Jeg våkner ikke helt i dag, men det er helt ok. Ingenting haster. 💤 2
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #231735 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): God søndag. Jeg våkner ikke helt i dag, men det er helt ok. Ingenting haster. 💤 Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god søndag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #231736 Skrevet 14. juni Forsøker å rydde litt. Slapper av i stol. Sovner litt. Rydder mere. Lytter til musikk. Snakker med forum. Dagen er rar. Rydder mere etterpå... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #231737 Skrevet 14. juni Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #231738 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Forsøker å rydde litt. Slapper av i stol. Sovner litt. Rydder mere. Lytter til musikk. Snakker med forum. Dagen er rar. Rydder mere etterpå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå