Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231841 Skrevet 11. juli Cid skrev (5 timer siden): Også, og spesielt han Steinar wangen. Huff.. Forferdelig fyr... Nietsoj skrev (3 timer siden): Ikke noe besøk før senga er ferdig og har godgjort seg litt. Nettopp, for det har vi lært av i tideligere tider. Senger tåler ikke så mye før de er inngått litt. Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 Skulle si takk. Samme til dere. 1
Cid Skrevet 11. juli #231842 Skrevet 11. juli Nietsoj skrev (3 timer siden): Ikke noe besøk før senga er ferdig og har godgjort seg litt. Le og Rør vil bevare hemmeligheten til tiden er inne da 1
Cid Skrevet 11. juli #231843 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Forferdelig fyr... Nettopp, for det har vi lært av i tideligere tider. Senger tåler ikke så mye før de er inngått litt. Skulle si takk. Samme til dere. Jeg kjente på en lettelse når jeg hørte hvor lenge han blir sittende inne.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231844 Skrevet 11. juli Cid skrev (15 minutter siden): Le og Rør vil bevare hemmeligheten til tiden er inne da Det er bra, for vi kjenner folk med så ymse hobbyer som dere kan få et tett bekjentskap med i ryggen. 🔫 Cid skrev (14 minutter siden): Jeg kjente på en lettelse når jeg hørte hvor lenge han blir sittende inne. Skulle ha vært lengre... 1
Cid Skrevet 11. juli #231845 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det er bra, for vi kjenner folk med så ymse hobbyer som dere kan få et tett bekjentskap med i ryggen. 🔫 Skulle ha vært lengre... Er han på svartelisten til reddington?
Cid Skrevet 11. juli #231846 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det er bra, for vi kjenner folk med så ymse hobbyer som dere kan få et tett bekjentskap med i ryggen. 🔫 Skulle ha vært lengre... O:
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231847 Skrevet 11. juli Cid skrev (2 minutter siden): Er han på svartelisten til reddington? jupp Cid skrev (1 minutt siden): O: Slik er det...
Cid Skrevet 11. juli #231848 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): jupp Slik er det... Jeg må jo ta styringen mens @SVK er på ferie, vi tjente rått på vår forrige histor.. eh nyhetssak om at du og Anton var forlovet. Nå er han på luksusferie i Spania.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231849 Skrevet 11. juli Han sa til meg at dere skulle ha ferie. Skikkelig ferie, begge to. Må jeg sms`e ham og fortelle om juks fra deg? Hæ?
Cid Skrevet 11. juli #231850 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han sa til meg at dere skulle ha ferie. Skikkelig ferie, begge to. Må jeg sms`e ham og fortelle om juks fra deg? Hæ? 🛖🏃🏻 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231852 Skrevet 11. juli Cid skrev (8 minutter siden): 🚪🔑 Nå er alt kopiert og gitt bort til "den andre siden". 🤣
Cid Skrevet 11. juli #231853 Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå er alt kopiert og gitt bort til "den andre siden". 🤣 🆘
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #231854 Skrevet 11. juli Ordet og meg ifører oss nattøy i rødt, hvitt og blått og håper det beste fra soffakroken. 2
Beneath the Moon Skrevet 11. juli #231855 Skrevet 11. juli Ordet nekter å legge seg, før kampen er slutt
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #231856 Skrevet 12. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Forferdelig fyr... Nettopp, for det har vi lært av i tideligere tider. Senger tåler ikke så mye før de er inngått litt. Skulle si takk. Samme til dere. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli #231857 Skrevet 13. juli Jaja, det svette lille Ordet er og blir mitt det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #231858 Skrevet 13. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jaja, det svette lille Ordet er og blir mitt det.
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #231859 Skrevet 14. juli Endelig er naboen ferdig med å klippe gresset med den store duremaskinen sin. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #231860 Skrevet 14. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintirsdag.👨🦰👩🦰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå