Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #231901 Skrevet 19. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finsøndag.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #231903 Skrevet 20. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finmandag.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #231904 Skrevet 20. juli TAKKER. Ordet lurer på om onkel Cid spiser grønnsaker hver dag nå? Da skal Ordet nemlig også forsøke det. 1
Cid Skrevet 20. juli #231905 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): TAKKER. Ordet lurer på om onkel Cid spiser grønnsaker hver dag nå? Da skal Ordet nemlig også forsøke det. Nesten.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #231907 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): TAKKER. Ordet lurer på om onkel Cid spiser grønnsaker hver dag nå? Da skal Ordet nemlig også forsøke det. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #231908 Skrevet 20. juli Tror at jeg også skal spise mere blandede grønnsaker og jeg kan jo lage suppe med pølsebiter i om jeg vil. Det er godt!
Cid Skrevet 20. juli #231909 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Wow. Ordet ser sånn ut nå. Bravvvo, onkel! Jeg bruker foodprocessor som mamma gav meg og blander gulrøtter, paprika og løk og mikser. Har nok matrester til to uker nå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #231910 Skrevet 20. juli Høres kjempegodt ut. Spiser du det rått, eller steker du det også?
Cid Skrevet 20. juli #231911 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Høres kjempegodt ut. Spiser du det rått, eller steker du det også? Steker det, blander det med kjøttet jeg har i på stekepannen. 1
Cid Skrevet 20. juli #231913 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): NYDELIG høres det ut, mesterkokken Cid! Takk sparer mye penger på å ikke kjøpe fastfood og så mye godteri med. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #231914 Skrevet 20. juli Cid skrev (2 minutter siden): Takk sparer mye penger på å ikke kjøpe fastfood og så mye godteri med. Du godeste tid, mumler folket i skogene her....han har både blitt veldig voksen, sunn og klok, han der. De klapper med et smil.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #231917 Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå er det natta fra meg. 💤 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #231918 Skrevet 21. juli Jeg kan ikke huske at "folk" maste så mye om været da jeg var barn. Man bare dro ut i dagen og levde. Regn eller sol.
Cid Skrevet 21. juli #231919 Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg kan ikke huske at "folk" maste så mye om været da jeg var barn. Man bare dro ut i dagen og levde. Regn eller sol. Var det på 70 tallet?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #231920 Skrevet 21. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå