Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #231881 Skrevet 14. juli En nydelig dag til C&C også. Kos dere i dette som er laget spesielt for dere, om ønskjelig. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #231882 Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): En nydelig dag til C&C også. Kos dere i dette som er laget spesielt for dere, om ønskjelig. Vi har hatt 26 varmegrader her i Bergen i dag, så tusen takk. Den der trenger vi. 1
Beneath the Moon Skrevet 14. juli #231883 Skrevet 14. juli Jeg trenger det svømmebassenget mer, 31 grader her Ordet 3
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #231885 Skrevet 14. juli Alle trengende får hvert sitt stort nok til at det kan svømmes noen lengder hver vei.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #231886 Skrevet 15. juli Vi gjetter at Hoppe skal spise en godonsdagsfrokost.
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli #231887 Skrevet 15. juli Klart det og i dag blir det nok fiskepudding med kaviar og agurk på. Jeg har kjøpt masse isbiter, jordbær og en halv vannmelon, så jeg har ting å glede meg til i en varm onsdag. God onsdag til alle sammen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #231888 Skrevet 15. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Klart det og i dag blir det nok fiskepudding med kaviar og agurk på. Jeg har kjøpt masse isbiter, jordbær og en halv vannmelon, så jeg har ting å glede meg til i en varm onsdag. God onsdag til alle sammen. Tusen Takk, og god onsdag.og vi sier nam nam. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli #231889 Skrevet 15. juli Nå logger jeg av og kommer tilbake senere. Hadebra! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #231890 Skrevet 15. juli Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nå logger jeg av og kommer tilbake senere. Hadebra! 1
Cid Skrevet 16. juli #231895 Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): IKKE! Natta. Jo faktisk og kjæresten hans er Anton.
Beneath the Moon Skrevet 16. juli #231897 Skrevet 16. juli Cid skrev (16 timer siden): Jo faktisk og kjæresten hans er Anton. Hmm, syns du er veldig opptatt av sånn kjæreste-greier.....er det en spesiell grunn til dette.... 1 1
Cid Skrevet 16. juli #231899 Skrevet 16. juli Beneath the Moon skrev (3 timer siden): Hmm, syns du er veldig opptatt av sånn kjæreste-greier.....er det en spesiell grunn til dette.... Ja, ordet har ønsket en kjæreste lenge. Jeg er en god kompis og støtter han 😊
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #231900 Skrevet 17. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen en godnatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå