Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231441 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk i like måte, C&C.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231442 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): ...."sos" er en måte på dialekt å si "saus" på vet jeg. Jeg liker saus i bøtter og spann! Cid skrev (4 timer siden): 🏃♂️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231443 Skrevet 11. april Vi snakket med vår gode venn SVK på Diskusjon i dag, han har fått en måneds ufrivillig ferie fra KG.
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231444 Skrevet 11. april Akk ja. Hva kan en si. Jo, kan si at jeg slenger meg nedpå og forsøker å få en liten time med blund på øyet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231445 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Akk ja. Hva kan en si. Jo, kan si at jeg slenger meg nedpå og forsøker å få en liten time med blund på øyet. Vi ønsker deg en fin og god lur. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. april #231446 Skrevet 12. april Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god lur. Det gode ønsket var det magi i, for jeg sto opp nå og med litt "stå-opp-pauser" noen ganger...har jeg klart å sovne igjen. Endelig var kropp og hode på samme lag. Takk. Måtte det bli flere sånne netter.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #231447 Skrevet 12. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det gode ønsket var det magi i, for jeg sto opp nå og med litt "stå-opp-pauser" noen ganger...har jeg klart å sovne igjen. Endelig var kropp og hode på samme lag. Takk. Måtte det bli flere sånne netter. Vi krysser også fingrene for at du får flere sånne netter. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #231449 Skrevet 13. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Håper vi også, Ordet mitt og meg.
Hoppetaujenta Skrevet 13. april #231450 Skrevet 13. april Måtte stå opp igjen her. Får "nette meg" litt og så forsøke igjen. 😕
Hoppetaujenta Skrevet 13. april #231451 Skrevet 13. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Måtte stå opp igjen her. Får "nette meg" litt og så forsøke igjen. 😕 Halvannen time senere; forsøker igjen. G`natt.
Cid Skrevet 13. april #231452 Skrevet 13. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Halvannen time senere; forsøker igjen. G`natt. Håper at du og Anton klarer å få sovnet snart
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #231453 Skrevet 13. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Måtte stå opp igjen her. Får "nette meg" litt og så forsøke igjen. 😕 Vi håper du fikk sove godt tilslutt i kveld.
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #231454 Skrevet 14. april Cid skrev (7 timer siden): Håper at Anton klarer å få sovnet snart Aner ikke, men skulle tro han klarte det. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi håper du fikk sove godt tilslutt i kveld. Det tok litt tid, men til sist gikk det greit nok...
Cid Skrevet 14. april #231455 Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aner ikke, men skulle tro han klarte det. Det tok litt tid, men til sist gikk det greit nok... Du da?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #231456 Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Aner ikke, men skulle tro han klarte det. Det tok litt tid, men til sist gikk det greit nok...
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #231457 Skrevet 14. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. april #231460 Skrevet 18. april Cid skrev (2 timer siden): Ordet festet i natt. Ja, det lærte å feste utelekene sine med tau på verandaen når det kommer mye vind, så det stemmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå