Hoppetaujenta Skrevet 26. april #231521 Skrevet 26. april Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi sier nam nam. Jeg hadde to med "flykræsj" også. Er det også nam nam? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #231522 Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg hadde to med "flykræsj" også. Er det også nam nam? Hvis du mener Makrell i Tomat med flykræsj så da sier vi ja. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #231525 Skrevet 26. april Tullball. Ordet er et lite barne-Ord og drikker ikke alkohol. Det gjør ikke jeg heller.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #231526 Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jupp, det heter det visst også.
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #231527 Skrevet 27. april Natten er her og morgenen er ennå ung... 💤 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #231528 Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Natten er her og morgenen er ennå ung... 💤 Vi ønsker deg en fin og god natt videre.
Hoppetaujenta Skrevet 28. april #231529 Skrevet 28. april Sier alltid takk både for meg og Ordet mitt når dere sender ut gode ønsker. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #231530 Skrevet 28. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sier alltid takk både for meg og Ordet mitt når dere sender ut gode ønsker.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #231531 Skrevet 28. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Beneath the Moon Skrevet 3. mai #231532 Skrevet 3. mai Ordet gleder seg til å spise masse is og pølser 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #231533 Skrevet 3. mai Beneath the Moon skrev (12 minutter siden): Ordet gleder seg til å spise masse is og pølser
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #231534 Skrevet 3. mai Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finsøndag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #231537 Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Torsdag og snart fredag også. mia83 skrev (2 timer siden): Jeg er så trøtt Vi ønsker dere og Ordet en god natt.
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai #231538 Skrevet 8. mai Hmm...Ordet mitt snakker litt om en ny pandemi og at det ikke vil ha sprøyte neste gang, siden ingen egenlig vet noe som helst. Kanskje det egentlig er farlig. Ordet er inne på noe her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #231539 Skrevet 8. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hmm...Ordet mitt snakker litt om en ny pandemi og at det ikke vil ha sprøyte neste gang, siden ingen egenlig vet noe som helst. Kanskje det egentlig er farlig. Ordet er inne på noe her.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #231540 Skrevet 8. mai Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå