Hoppetaujenta Skrevet 8. mai #231521 Skrevet 8. mai (endret) Vi takker og sender gode ønsker tilbake til dere to. Dessuten har vi bestilt sengetøy på nett og håper at det infrir. Alltid hyggelig å unne seg et godt kjøp, spesielt når det er på salg. Endret 8. mai av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #231522 Skrevet 8. mai Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Vi takker og sender gode ønsker tilbake til dere to. Dessuten har vi bestilt sengetøy på nett og håper at det infrir. Alltid hyggelig å unne seg et godt kjøp, spesielt når det er på salg. Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god helg.
SVK Skrevet 9. mai #231527 Skrevet 9. mai (endret) Cid skrev (15 timer siden): Ordet lurer på når @SVK kommer tilbake. Takk! Jeg har savnet dere! Endret 9. mai av SVK 1 1
Cid Skrevet 9. mai #231528 Skrevet 9. mai SVK skrev (37 minutter siden): Takk! Jeg har savnet dere! Like så!
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #231529 Skrevet 9. mai SVK skrev (2 timer siden): Takk! Jeg har savnet dere! Velkommen tilbake!
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #231530 Skrevet 9. mai Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 9. mai #231531 Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Velkommen tilbake! Jublet typen din Anton og frierne nå?
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #231532 Skrevet 9. mai Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Dere også. Cid skrev (26 minutter siden): Jublet typen din Anton og frierne nå? Ingen som helst jublet, for du juger ennå!
Cid Skrevet 9. mai #231533 Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dere også. Ingen som helst jublet, for du juger ennå!
Cid Skrevet 9. mai #231535 Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JUGEFANTENGELEN! Jeg er glad for at han er tilbake i hvert fall.
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #231536 Skrevet 9. mai Jeg også og nå håper jeg at han aldri drar noe sted, for det er her han hører hjemme. Sammen med oss!
Cid Skrevet 9. mai #231537 Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg også og nå håper jeg at han aldri drar noe sted, for det er her han hører hjemme. Sammen med oss! Sammen på Lønneberget med deg, samboeren din Anton og frierne
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #231538 Skrevet 9. mai Cid skrev (1 minutt siden): Sammen på Lønneberget med deg, meg og oss alle sammen. Det stemmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå