Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #231501 Skrevet 22. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 22. april #231502 Skrevet 22. april ...og i morgen er det torsdag og SÅ er det HELG og mitt Ord gleder seg veldig til lørdagsgodt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #231503 Skrevet 22. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...og i morgen er det torsdag og SÅ er det HELG og mitt Ord gleder seg veldig til lørdagsgodt. Vi gleder oss til helg.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #231505 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ai nid aiskriim. Mi tu...hilsen the Word Vi vil også ha iskrem. 1
Cid Skrevet 24. april #231507 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Møkkanatt...så langt. 😴 Får ikke du og typen din Anton sovet?
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #231508 Skrevet 24. april Bare jeg og meg helt alene får ikke sovet, nei.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #231509 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Møkkanatt...så langt. 😴
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #231510 Skrevet 24. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Dr. Ops Skrevet 24. april #231511 Skrevet 24. april Jaja. Siste Ordet. Ønsker dere en god fredagskveld! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #231513 Skrevet 25. april Dr. Ops skrev (2 timer siden): Jaja. Siste Ordet. Ønsker dere en god fredagskveld! Dr. Ops skrev (1 time siden): God natt og på gjensyn Tusen Takk, vi håper du har en fin og god helg. Og vi synes at det er hyggelig og koselig og få besøk av deg her.
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #231514 Skrevet 25. april God lørdag fra meg til samtlige. Har hengt litt ut på snora, men det er litt utrygt for drypp. Håper på vind og oppholds, så jeg får tørk her.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #231515 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God lørdag fra meg til samtlige. Har hengt litt ut på snora, men det er litt utrygt for drypp. Håper på vind og oppholds, så jeg får tørk her.
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #231516 Skrevet 25. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #231517 Skrevet 25. april Det ble greit her både med tørk og stemning. Dere har det bra også håper jeg?
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #231518 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det ble greit her både med tørk og stemning. Dere har det bra også håper jeg? Vi har det bra, og vi er glade for og høre at du også har det fint. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #231519 Skrevet 25. april Nå har vi spist litt salat med ost og skinke. Holder ikke helt, så noe mere blir det etter hvert.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #231520 Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nå har vi spist litt salat med ost og skinke. Holder ikke helt, så noe mere blir det etter hvert. Vi sier nam nam.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå