Hoppetaujenta Skrevet 9. april #231421 Skrevet 9. april Det dumme er jo at klementiner kan være veldig forskjellige og ikke sånn som jeg drømmer om. Små, saftige, fast kjøtt og en nydelig smak. De siste jeg fant var store og tørre. Fin farge utenpå, men ingen smak. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #231422 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det dumme er jo at klementiner kan være veldig forskjellige og ikke sånn som jeg drømmer om. Små, saftige, fast kjøtt og en nydelig smak. De siste jeg fant var store og tørre. Fin farge utenpå, men ingen smak. Skikkelig kjipt, når man forventer saftige klementiner og får tørre. Vi gir deg en klem vi. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. april #231423 Skrevet 10. april Ciaran og Ciara skrev (18 timer siden): Skikkelig kjipt, når man forventer saftige klementiner og får tørre. Vi gir deg en klem vi. To saftige klemmer setter jeg stor pris på. Takk!
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #231425 Skrevet 10. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): To saftige klemmer setter jeg stor pris på. Takk! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #231426 Skrevet 10. april Cid skrev (24 minutter siden): Ordet skal på fest nå. Vi lurer på om det er barnebursdagsfest??
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231427 Skrevet 11. april Cid skrev (10 timer siden): Ordet skal på fest nå. Ja, det stemte i går og JA, det var en snill og mild barnebursdag. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi lurer på om det er barnebursdagsfest?? Jupp.
Cid Skrevet 11. april #231428 Skrevet 11. april Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi lurer på om det er barnebursdagsfest?? Det var en fyllefest sammen med sin gravide kjæreste, nå har han fylleangst.
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231429 Skrevet 11. april Cid skrev (7 minutter siden): Det var selvsagt en helt vanlig barnefest sammen med Ordets barnevenner og de er strålende fornøyd med alt sammen. Nettopp!
Cid Skrevet 11. april #231430 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nettopp! Er dyrene våkne?
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231431 Skrevet 11. april Cid skrev (5 minutter siden): Er dyrene våkne? Ute for lengst de. I gallopp gjennom skog og kratt, for de har fått snusen av en viss duft... 🦨
Cid Skrevet 11. april #231432 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ute for lengst de. I gallopp gjennom skog og kratt, for de har fått snusen av en viss duft... 🦨 🛖🚪🔐
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231433 Skrevet 11. april Pffft....de braser gjennom alle vegger og dører når de skjønner at MENYEN er rett foran dem. MAT! Det er alt de tenker...
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231434 Skrevet 11. april Cid skrev (5 timer siden): Det var en fyllefest sammen med sin gravide kjæreste, nå har han fylleangst. Vi tenker kakefyll og pizzafyll fest.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231435 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Ja, det stemte i går og JA, det var en snill og mild barnebursdag. Jupp.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #231436 Skrevet 11. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 11. april #231438 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Pffft....de braser gjennom alle vegger og dører når de skjønner at MENYEN er rett foran dem. MAT! Det er alt de tenker... 🆘 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #231439 Skrevet 11. april ...."sos" er en måte på dialekt å si "saus" på vet jeg. Jeg liker saus i bøtter og spann! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå