Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #231402 Skrevet 6. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): 2-dre påskedag også.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #231403 Skrevet 6. april Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fin2.påskedag.🐤🐤🐥🐥🐣🐣👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 6. april #231404 Skrevet 6. april Snart er det slutt på påska for denne gang og god april videre.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #231405 Skrevet 6. april Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Snart er det slutt på påska for denne gang og god april videre.
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #231406 Skrevet 7. april Mhm. Slik som C&C sier det, kan vi også gjøre det.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231407 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Mhm. Slik som C&C sier det, kan vi også gjøre det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231408 Skrevet 7. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231410 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Takker for det. Samme til dere.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231411 Skrevet 7. april Vi ønsker Ordet og alle sammen, en finonsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #231412 Skrevet 7. april Nå måtte jeg regne etter, for jeg syns liksom at det passet å være torsdag i morgen, men slik var det ikke. God onsdag.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231413 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå måtte jeg regne etter, for jeg syns liksom at det passet å være torsdag i morgen, men slik var det ikke. God onsdag.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #231414 Skrevet 7. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en god natt.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #231416 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk. Ordet mitt og meg takker hjerteligst.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #231417 Skrevet 9. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 9. april #231418 Skrevet 9. april Takk. I dag skal jeg kjøpe klementiner. Jeg har bruk for det kan jeg kjenne.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #231419 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takk. I dag skal jeg kjøpe klementiner. Jeg har bruk for det kan jeg kjenne. Vi sier nam nam klementiner.🍊🍊
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #231420 Skrevet 9. april Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fintorsdag.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå