Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #231362 Skrevet 30. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en god natt.
Cid Skrevet 31. mars #231364 Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Vi svarer godnatt tilbake. Går det bra med voksne ordet?
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #231365 Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vi svarer godnatt tilbake.
Hoppetaujenta Skrevet 1. april #231366 Skrevet 1. april Cid skrev (På 31.3.2026 den 3.26): Går det bra med voksne ordet? Det finnes ikke, men barne-Ordet har det bra. Det sover ennå.
Cid Skrevet 1. april #231367 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det finnes ikke, men barne-Ordet har det bra. Det sover ennå. Finnes demonene?
Hoppetaujenta Skrevet 1. april #231368 Skrevet 1. april Cid skrev (9 minutter siden): Finnes demonene? Det gjør de, men de bestemmer over seg selv. NÅ bestemmer jeg at jeg vil ha sen frokost. Ikke en lyd noe sted her hos meg. Tror folk er på påskefjellet for lengst.
Cid Skrevet 1. april #231371 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): 2,4 år ja. Nusselig liten krabat det der. Er Reddington på Lønneberget nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #231374 Skrevet 1. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #231375 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Det finnes ikke, men barne-Ordet har det bra. Det sover ennå. Cid skrev (4 timer siden): Finnes demonene? Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det gjør de, men de bestemmer over seg selv. NÅ bestemmer jeg at jeg vil ha sen frokost. Ikke en lyd noe sted her hos meg. Tror folk er på påskefjellet for lengst. Cid skrev (3 timer siden): Ordet blir 24 i november. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): 2,4 år ja. Nusselig liten krabat det der. Cid skrev (1 time siden): Er Reddington på Lønneberget nå? Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja. HVA?!? HAR IKKE DU GJEMT DEG ENNÅ??? Cid skrev (1 time siden): 🆘🆘🆘🆘🆘🆘
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #231376 Skrevet 2. april Tror at vi kan utnevne Cid til årets påskesprinter! 🥇
Cid Skrevet 2. april #231377 Skrevet 2. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Tror at vi kan utnevne Cid til årets påskesprinter! 🥇 Er du og voksne ordet imponerte?
Hoppetaujenta Skrevet 2. april #231378 Skrevet 2. april Cid skrev (1 time siden): Er du og voksne ordet imponerte? Voksne Ordet finnes ikke. ...men jeg er litt imponert ja.
Cid Skrevet 2. april #231379 Skrevet 2. april Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Voksne Ordet finnes ikke. ...men jeg er litt imponert ja. Finnes sinna demonene?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april #231380 Skrevet 2. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finskjærtorsdag.🐤🐤🐥🐥🐣🐣👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå