Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #230921 Skrevet 14. januar Jaja...så fikk jeg siste Ordet på morgenen i dag. Det liker jeg.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #230922 Skrevet 14. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #230923 Skrevet 14. januar Jeg er litt rystet, for her er tror jeg første dag med antydning til litt sol ute... Ordet er mitt og litt forfjamset.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #230924 Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg er litt rystet, for her er tror jeg første dag med antydning til litt sol ute... Ordet er mitt og litt forfjamset.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #230925 Skrevet 14. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230927 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Da ønsker jeg dere to en fin torsdag! Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god torsdag.
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #230928 Skrevet 15. januar ...og i morgen er det fredag igjen og det ser vi frem til. Vi har måttet fjerne litt snø i dag. Glatt var det under snøen og biler kom seilende et par ganger. Huff. Ordet mitt og meg liker ikke det.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230929 Skrevet 15. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #230930 Skrevet 15. januar Takk. Jeg har en ok kveld; hører bra musikk rett i ørene og snakker med hyggelige folk på nett.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230931 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Jeg har en ok kveld; hører bra musikk rett i ørene og snakker med hyggelige folk på nett. Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut.
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #230932 Skrevet 15. januar Det er det. Sikkert mange som ikke helt forstår at man kan ha det kjempefint i ensligheten på det viset - men det går helt fint det.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230933 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er det. Sikkert mange som ikke helt forstår at man kan ha det kjempefint i ensligheten på det viset - men det går helt fint det. Vi har jo alltid hverandre, men vi synes at det er bra at du koser deg, og du har jo oss dine venner her da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #230934 Skrevet 15. januar Jupp, beste tvillingene i hele verden dere! ...og resten av tøyseballetten.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230935 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jupp, beste tvillingene i hele verden dere! ...og resten av tøyseballetten. Tusen Takk, og vi synes at du er den beste Hoppetaujenta. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230937 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Creme De La Creme, altså!
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #230938 Skrevet 15. januar Av og til må slikt sies høyt og jeg rødmer ikke!
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #230939 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Av og til må slikt sies høyt og jeg rødmer ikke! Vi sier oss helt enige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå