Cid Skrevet 7. januar #230862 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Vennen til sin venn Anton. Dyrene da?
Cid Skrevet 7. januar #230864 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De er mine og Antons venner. Mine med?
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230865 Skrevet 7. januar Nei, dessverre...det er sånn du må tenke før rampestrekene blir gjort gjennom et helt år. Du er velsmakende mat for dem.
Cid Skrevet 7. januar #230866 Skrevet 7. januar Nå passer Anton på ordet men når han skal flytte bilen sin så legger han ikke merke til før det er for seint at ordet står bak bilen o: 👨🏼🛻👦🏼🚑
Cid Skrevet 7. januar #230867 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, dessverre...det er sånn du må tenke før rampestrekene blir gjort gjennom et helt år. Du er velsmakende mat for dem. 🛖🔑🚪🏃🏻
Cid Skrevet 7. januar #230868 Skrevet 7. januar Cid skrev (Akkurat nå): Nå passer Anton på ordet men når han skal flytte bilen sin så legger han ikke merke til før det er for seint at ordet står bak bilen o: 👨🏼🛻👦🏼🚑 Hoppe er samtidig på vei tilbake og ser det, hun løper skrikende for å advare Anton men det er for seint 😕
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230869 Skrevet 7. januar JEG ER SJOKKERT! Tror jeg må ha nettpause og komme meg litt igjen med kaffe og mat...
Cid Skrevet 7. januar #230870 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): JEG ER SJOKKERT! Tror jeg må ha nettpause og komme meg litt igjen med kaffe og mat... er Lønneberget rystet?
Cid Skrevet 7. januar #230871 Skrevet 7. januar Nå har ordet blitt operert, det gikk bra men Anton blir anmeldt av Hoppe.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230873 Skrevet 7. januar Cid skrev (5 timer siden): Cid skrev (5 timer siden): Og noe godt til frokost.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230874 Skrevet 7. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Stacy__ Skrevet 7. januar #230875 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Takk! Håper onsdagen deres var bedre enn min! Den startet bra, men endte med frustrasjon
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230876 Skrevet 7. januar Zenobia skrev (5 timer siden): Ordet tar seg en svingom Meg og Ordet blir glade og jumper i takt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230877 Skrevet 7. januar Stacy__ skrev (38 minutter siden): Takk! Håper onsdagen deres var bedre enn min! Den startet bra, men endte med frustrasjon Huff Huff, frustrasjon er ikke noe gøy. Vi håper at du har det bedre nå.
Stacy__ Skrevet 7. januar #230878 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Huff Huff, frustrasjon er ikke noe gøy. Vi håper at du har det bedre nå. Jeg skal prøve å lage en fin kveld for meg selv! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230879 Skrevet 7. januar Stacy__ skrev (8 minutter siden): Jeg skal prøve å lage en fin kveld for meg selv! Det synes vi høres fint og bra ut, vi ønsker deg en fin og god kveld, og flere klemmer fra oss.
Stacy__ Skrevet 7. januar #230880 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det synes vi høres fint og bra ut, vi ønsker deg en fin og god kveld, og flere klemmer fra oss. Takk ☺️ Dere er noen engler 😇😇 Ønsker dere en fin kveld! Så glad for at dere er på KG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå