Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230961 Skrevet 19. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #230962 Skrevet 19. januar Det takkes og vi har snakket her om at plutselig er det fredag igjen og vi gleder oss begge to allerede.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230963 Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det takkes og vi har snakket her om at plutselig er det fredag igjen og vi gleder oss begge to allerede. Da er vi fire, for vi gleder oss også til fredag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #230964 Skrevet 19. januar Om ikke så lenge er januar over og da tror jeg februar vil gå fort.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230965 Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Om ikke så lenge er januar over og da tror jeg februar vil gå fort. Det tror vi også.
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #230966 Skrevet 19. januar Jupp og lyset kommer snikende og gjør dagene lengre. Så lenge det blir lys og ikke varmt, så er jeg fornøyd.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230967 Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jupp og lyset kommer snikende og gjør dagene lengre. Så lenge det blir lys og ikke varmt, så er jeg fornøyd. Vi vil ha det lyst. men ikke altfor varmt.
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #230968 Skrevet 19. januar Blir vel sittende inne i mørket foran vifter denne sesongen også.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230969 Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Blir vel sittende inne i mørket foran vifter denne sesongen også. Det tror vi også.
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #230970 Skrevet 19. januar Ja, det blir vel normalen min resten av dette livet. Akk ja. Isbiter må til.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #230971 Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det blir vel normalen min resten av dette livet. Akk ja. Isbiter må til. Ja da må vi ha lemonade og isbiter.🥤🥤🍋🍋🧊🧊
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #230972 Skrevet 20. januar Hvordan lager dere lemonade? Jeg har aldri laget det, men det høres syrlig og godt ut. Ordet mitt nikker også.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #230974 Skrevet 20. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #230975 Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hvordan lager dere lemonade? Jeg har aldri laget det, men det høres syrlig og godt ut. Ordet mitt nikker også. Vi presser sitroner og har litt sukker og isbiter i.🥤🥤🍋🍋🧊🧊
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #230976 Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi presser sitroner og har litt sukker og isbiter i.🥤🥤🍋🍋🧊🧊 Får se om jeg kanskje kan få testet det til sommeren. Liten mengde først i tilfelle det blir rart å drikke.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #230977 Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Får se om jeg kanskje kan få testet det til sommeren. Liten mengde først i tilfelle det blir rart å drikke. Vi synes at det høres helt toppers ut. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #230979 Skrevet 20. januar mia83 skrev (1 time siden): Neste uke er det meldt kaldt igjen.
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #230980 Skrevet 20. januar Frem og tilbake er like langt og slik har vinteren lett for å bli her hvor jeg bor i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå