Cid Skrevet 23. januar #231001 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Takk for alt godt som er tilbudt her og ja, om en stund blir det frokost, men nå er det vel egentlig natta, eller? Så du bildet?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #231002 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Dere er spretne, glade og fornøyde som alltid! Ja det er vi. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231003 Skrevet 23. januar Cid skrev (7 minutter siden): Så du bildet? Mhm...og jeg takket for den. Er du trøtt, eller?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #231004 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Mhm...og jeg takket for den. Er du trøtt, eller? 😉😉
Cid Skrevet 23. januar #231005 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Mhm...og jeg takket for den. Er du trøtt, eller? Nei. Du og mannen din Anton da?
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231006 Skrevet 23. januar Cid skrev (1 minutt siden): Nei. Du da? Ja, jeg er trøtt, men våken ennå. Spiller musikk i øretelefoner og taster på nett. Du da?
Cid Skrevet 23. januar #231007 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, jeg er trøtt, men våken ennå. Spiller musikk i øretelefoner og taster på nett. Du da? YouTube.
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231008 Skrevet 23. januar Det er en flott plass. Kan finne masse som er positivt der inne...og en de annet også om en leter. Virker så uskyldig, men...er det nok ikke. Akkurat som instagram. Mye snusk der ja.
Cid Skrevet 23. januar #231009 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er en flott plass. Kan finne masse som er positivt der inne...og en de annet også om en leter. Virker så uskyldig, men...er det nok ikke. Akkurat som instagram. Mye snusk der ja. Liker typen din Anton YouTube?
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231010 Skrevet 23. januar Som du vet, så har jeg ingen type. Min venn Anton liker youtube, men aller best er det gitar eller munnspill i skogen sin. Nå skal jeg legge meg en times tid til før jeg står opp for godt i dag. Vi "krangles" helt sikkert senere, min venn. Godt du kom tilbake! Natta.
Cid Skrevet 23. januar #231011 Skrevet 23. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Som du vet, så har jeg ingen type. Min venn Anton liker youtube, men aller best er det gitar eller munnspill i skogen sin. Nå skal jeg legge meg en times tid til før jeg står opp for godt i dag. Vi "krangles" helt sikkert senere, min venn. Godt du kom tilbake! Natta. Sover dyrene urolige? Setter pris på vennligheten til deg og samboeren din Anton Endret 23. januar av Cid 1
Stacy__ Skrevet 23. januar #231012 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Dere er spretne, glade og fornøyde som alltid! Ja, det er de alltid ♥️ Det er så koselig å ha de her på forumet, de sprer så mye glede ☺️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231013 Skrevet 23. januar Cid skrev (4 timer siden): Sover dyrene urolige? Setter pris på vennligheten til deg og samboeren din Anton Akkurat nå har de sovet dypt etter all letingen ei uke, men de skal i gang igjen til kvelden. De kommer. 👹 Stacy__ skrev (12 minutter siden): Ja, det er de alltid ♥️ Det er så koselig å ha de her på forumet, de sprer så mye glede ☺️ Ja, det er jeg helt enig med deg i. Hører dere det, @Ciaran og Ciara ?
Cid Skrevet 23. januar #231014 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Akkurat nå har de sovet dypt etter all letingen ei uke, men de skal i gang igjen til kvelden. De kommer. 👹 Ja, det er jeg helt enig med deg i. Hører dere det, @Ciaran og Ciara ? 🛖🔑 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231015 Skrevet 23. januar Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🔑 Takk for nøkkelen til ditt hjem. Den skal kopieres og deles ut til dyr, Red og hans skumle venner med knertetrang.
Cid Skrevet 23. januar #231016 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for nøkkelen til ditt hjem. Den skal kopieres og deles ut til dyr, Red og hans skumle venner med knertetrang. 🆘
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #231018 Skrevet 23. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #231019 Skrevet 23. januar Takk, ordet mitt og meg har det ganske ok. God ettermiddag til dere to også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå