Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #231022 Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk, ordet mitt og meg har det ganske ok. God ettermiddag til dere to også. Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen har en fin og god fredagskveld. 1
mia83 Skrevet 23. januar #231023 Skrevet 23. januar Mitt ord. Fredagskvelden er ganske så fin den. Men kjenner det blir godt å legge seg. Har vært en travel dag. Nesten ikke sittet nedpå etter jobb før nå
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #231025 Skrevet 24. januar Vi gjetter at Ordet skal spise en godfrokost når det våkner.
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #231026 Skrevet 24. januar Hysj...ikke snakk om frokost ennå, ellers våkner det altfor tidlig. Jeg lister meg rundt her...
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #231027 Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hysj...ikke snakk om frokost ennå, ellers våkner det altfor tidlig. Jeg lister meg rundt her... Da lister vi oss også stille rundt her. 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #231029 Skrevet 24. januar ...og jeg er nede under Mia. Frokost i farta. Minus tre ute. Det blir en ok lørdag her.
mia83 Skrevet 24. januar #231030 Skrevet 24. januar Her er dagen godt igang. Tur med unnagjort, frokost fortært, dusjen unnagjort. Nå er det varm ingefær-og appelsinte og bok for en liten stund Håper alle sammen får en fin lørdag! 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #231031 Skrevet 24. januar Flinke, effektive Mia. Jeg og Ordet mitt applauderer!
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #231032 Skrevet 24. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
mia83 Skrevet 24. januar #231033 Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Flinke, effektive Mia. Jeg og Ordet mitt applauderer! 1
Stacy__ Skrevet 24. januar #231034 Skrevet 24. januar mia83 skrev (8 timer siden): Her er dagen godt igang. Tur med unnagjort, frokost fortært, dusjen unnagjort. Nå er det varm ingefær-og appelsinte og bok for en liten stund Håper alle sammen får en fin lørdag! Takk det samme! Lørdagen din virker super koselig ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #231035 Skrevet 24. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #231037 Skrevet 25. januar mia83 skrev (9 minutter siden): God søndag alle sammen Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god søndag.
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #231038 Skrevet 26. januar Lille Ordet mitt nappet meg i armen og viste meg at de har masse garn på tilbud hos spar-kjøp og foreslo at det kunne lære å strikke eller hekle eller bare surre seg inn i masse garn, hvis jeg ville kjøpe til det og det trengte ikke å være mere enn ca en kilo garn. Eller to-tre. ( )
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #231039 Skrevet 26. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #231040 Skrevet 27. januar Ordet og meg bringer videre gode ønsker om en bra tirsdag og har tatt på oss ullsokker og ullgensere i flertall, for nå kryper kulda inn i huset. 🥶
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå