Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #231061 Skrevet 31. januar Ordet får lørdagsgodt i kveld og har smakt på litt allerede.
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #231062 Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ordet får lørdagsgodt i kveld og har smakt på litt allerede. Vi sier lure lille Ordet.
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #231063 Skrevet 31. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen her en finlørdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #231064 Skrevet 31. januar Jeg småblunde visst litt i min gode stol, så Ordet smaker rett som det er og holder et øye med meg. Luringen ligner litt på sin onkel Cid.
Cid Skrevet 1. februar #231068 Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (På 31.1.2026 den 20.54): Jeg småblunde visst litt i min gode stol, så Ordet smaker rett som det er og holder et øye med meg. Luringen ligner litt på sin onkel Cid. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #231070 Skrevet 2. februar mia83 skrev (9 timer siden): Nå må ordet legge seg. Ny uke i morgen. Er det egentlig det? Eller er det bare vi mennesker som må putte ting i diverse bolker ? Kanskje er det kun en dag og en natt som leves og leves om igjen? Det er så mye som kan funderes på.
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #231071 Skrevet 2. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #231073 Skrevet 6. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #231076 Skrevet 6. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰
mia83 Skrevet 6. februar #231077 Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Når du stikker innom så har vi det bra. så koselig å høre! Alltid koselig å komme innom her 1
mia83 Skrevet 6. februar #231078 Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Håper dere også får en fin kveld
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #231079 Skrevet 7. februar mia83 skrev (4 timer siden): Håper dere også får en fin kveld Tusen Takk, vi håper at du og alle sammen her inne får en fin og god helg.
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #231080 Skrevet 7. februar Ordet mitt og meg sitter her i nattklær og spiser skiver med jarlsbergost og håper at søvnen kommer etter hvert. 🥱
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå