Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #231101 Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ordet mitt og meg sitter her i nattklær og spiser skiver med jarlsbergost og håper at søvnen kommer etter hvert. 🥱 Vi ønsker dere en fortsatt god natt videre.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #231104 Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Godmorgen! mia83 skrev (2 timer siden): God morgen Vi ønsker dere og Ordet og alle sammen her i tråden, en fin og god lørdag.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #231106 Skrevet 7. februar mia83 skrev (4 timer siden): Takk i like måte
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #231107 Skrevet 8. februar Dette skal bli en bra søndag. Det er helt opp til meg/oss. Å få den så bra som vi kan.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #231108 Skrevet 8. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #231110 Skrevet 9. februar mia83 skrev (15 minutter siden): Og en finfin mandag Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god mandag.
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #231111 Skrevet 9. februar Jeg føler for å legge meg og benytter anledningen til å ønske alle sammen...ei flott uke!
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #231112 Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg føler for å legge meg og benytter anledningen til å ønske alle sammen...ei flott uke! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #231114 Skrevet 9. februar mia83 skrev (3 timer siden): Slenger meg på gruppeklemmen Vi slenger oss også med på den. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #231115 Skrevet 10. februar "Gruuup Høgg" er en artig betegnelse på norsk.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #231116 Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): "Gruuup Høgg" er en artig betegnelse på norsk. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #231117 Skrevet 10. februar Vi gjetter at Ordet skal spise en Godfrokost. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #231120 Skrevet 10. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå