Dr. Ops Skrevet 7. september 2020 #199401 Del Skrevet 7. september 2020 7 timer siden, Jerry Lee skrev: " tenkomatte du blir pælma ut foratte du blidde sinna'a jærri? Hæ? " - Ordet. Tja....ville ikke overrasket meg mye. " men det er dummen syns væffal jeg " - Ordet. Que Sera, Sera.... " Atte HÆ? " - Ordet. Glem det. Det vil vi ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. september 2020 #199402 Del Skrevet 7. september 2020 Nå skal ordet få kveldsmaten sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2020 #199403 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg er trøtt i øynene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2020 #199404 Del Skrevet 8. september 2020 God morgen, håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 #199405 Del Skrevet 8. september 2020 Takk og det samme til deg. Det er mørkere om morgenen. Trivelig syns jeg akkurat nå. Mye lys og varme i sola ennå, men mørket er en venn som legger armen beskyttende om oss og tilbyr vern. Mhm....jeg til og med sover mye bedre nå for tiden. Slipper å ha på vifte hele natta. Stille soverom som er kjøligere...endelig. Har ventet lenge. Ha en fin forumdag alle sammen. Gjør hva dere vil, men ordet er mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 8. september 2020 #199406 Del Skrevet 8. september 2020 God formiddag i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199407 Del Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, Chantielle skrev: God formiddag i tråden Hællæ, Chantis. Alt best mulig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199408 Del Skrevet 8. september 2020 Tjofadderitt! Ordet er mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 8. september 2020 #199409 Del Skrevet 8. september 2020 15 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hællæ, Chantis. Alt best mulig? Jepp,går ganske så bra,så det kjennes godt Hos deg også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199410 Del Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, Chantielle skrev: Jepp,går ganske så bra,så det kjennes godt Hos deg også? Så fint. Godt å "høre". 😀 Nja.. sliter med ny prolaps og betennelse i en skulder. Det tærer litt på psyken , også. Takk som spør. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. september 2020 #199411 Del Skrevet 8. september 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 8. september 2020 #199412 Del Skrevet 8. september 2020 50 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så fint. Godt å "høre". 😀 Nja.. sliter med ny prolaps og betennelse i en skulder. Det tærer litt på psyken , også. Takk som spør. ☺ Uffda,høres ikke godt ut! Håper du snart blir bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199413 Del Skrevet 8. september 2020 " Så da blier vel jærri borte da... " - Ordet. Regner med det, Ordet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199414 Del Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, Chantielle skrev: Uffda,høres ikke godt ut! Håper du snart blir bedre Takk. Det går i rykk og napp. Denne gangen måtte jeg finne fram spaserstokken igjen for å kunne stå oppreist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 #199415 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Vi fortjener noe godt i dag syns jeg og jeg byr på krumme kaker med moltekrem i til alle som vil ha. ...og ekstrakrem til alle slikkmunner som ikke kan få for mye av alt som er godt. JEG vil ha masse sånn, tante Hopp! - Ore SPIS og blir STOR, lille venn. - H Endret 8. september 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199416 Del Skrevet 8. september 2020 " ser ingen krumme kaker jeg foratte dem ser helt ansleis ut for nemlig. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2020 #199417 Del Skrevet 8. september 2020 Vi vil ikke at jærrien skal bli borte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 #199418 Del Skrevet 8. september 2020 Hvorfor skal noen bli borte? *jo, Jerri...og Ordet: krumme kaker har mange utsjånader! * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2020 #199419 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hvorfor skal noen bli borte? *jo, Jerri...og Ordet: krumme kaker har mange utsjånader! * " vrøvl! Krumme kaker ser ut som kremmerhus du kan putte is å syltetøyer opp. Laga med en sånn tredildo med klemme på. Sa bestemorra til jærri væffal. " - Ordet. Endret 8. september 2020 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2020 #199420 Del Skrevet 9. september 2020 7 timer siden, Jerry Lee skrev: " vrøvl! Krumme kaker ser ut som kremmerhus du kan putte is å syltetøyer opp. Laga med en sånn tredildo med klemme på. Sa bestemorra til jærri væffal. " - Ordet. Men jeg tviler vel på at du lille Ordet har truffet selveste eldste i hornet på veggen hjemme hos Jerri... ALtså er det mulig at det forekommer litt feik njus oppi der...for så lenge de er "krumme" på ett eller annet vis, så holde de mål. ...og er fryktelig tørrknasende gode, både med og uten innhold. MITT ORD! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå