Gjest Mayamor Skrevet 26. juni 2003 #101 Del Skrevet 26. juni 2003 Lenge siden oppdatering nå. Savner deg, vet du... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. juli 2003 #102 Del Skrevet 15. juli 2003 Halla! Er du her fortsatt? Hvordan har du det? :D :D Håper alt står bra til... Til informasjon så har jeg nå sluttet å røyke, og mamma har sluttet ved hjelp av meg og boka du snakket om... :D Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #103 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei jenter.. Har ikke vært her på en måneds tid, har ikke hatt overskudd til det. Vært sykmeldt noen uker og nå har jeg ferie, har ikke hatt det så bra av flere årsaker, men har ikke noe lyst til å skrive om de her. Magen har blitt stor og jeg kjenner liv hver dag..i dag er jeg 17+5 Skal på ultralyd på mandag Skriver mer en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #104 Del Skrevet 16. juli 2003 Riktig god bedring. :kysse: Oppdater når du orker det du. Ha en strålende sommer. Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #105 Del Skrevet 21. juli 2003 Tusen takk for omtanken Mayamor, ble glad når jeg så det :kysse: Har vært på ultralyd i dag, der fikk vi se en stk frisk baby, aktiv og fin. Turna og viste seg fram. Terminen ble forskjøvet fra 221203 til 1.juledag. Jordmora mente imidlertid at det var gode muligheter for at jeg ville gå en uke til da jeg gjorde det sist, og at dette da er min svangerskapssyklus. Da skriver vi nyttårsaften, så dette blir jo spennende. Fikk ikke vite noe om kjønnet, da ØSS ikke lenger oppgir det. Helt greit for oss. Kjempemoro å se babyen og vi fikk fine bilder. I dag skal jeg på jobb igjen, jobbe natt og jeg kan ikke si at jeg ser fram til det. Sitte på en stol i 10 timer, trøtt og med et vondt bekken. Jormora sa at hun kunne sykmelde meg i nattukene, men jeg må jo se åssen det eventuelt går å jobbe først. Skal oppdatere meg mer her inne i natt og det gleder jeg meg til. Nå skal jeg spise litt, deretter brette klær mens jeg ser på Sex og singelliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. juli 2003 #106 Del Skrevet 21. juli 2003 Heisann! :D Fint å se at du fortsatt er her litt! Trist å høre at du ikke har hatt det så bra. Håper det ordner seg, eller allerede har...! Hva er ØSS? Det var ukjent for meg... Håper du får en fin natt, uten for masse plager... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juli 2003 #107 Del Skrevet 29. juli 2003 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. juli 2003 #108 Del Skrevet 30. juli 2003 Da jeg var til ultralyd - tok de seg god tid. Hun så etter kjønn - ikke fordi jeg ba om det - men fordi hun undersøkte babyen nøye... Høres teit ut at de kan spare penger ved å utelate å se kjønn... Nattevakter må jo være et mareritt som gravid. Håper det ordner seg. Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 12. august 2003 Ting går litt bedre, har ferie. Godt å slippe å gå på jobben, skal ikke jobbe natta lenger, og er dermed 50% sykmeldt. Har ferie den uka her, driver og maler i utleie leiligheten vår, vi får ny leieboer neste uke. En jente som er like gammel som meg og gravid i 6 måned, hun er alene med babyen. Har også hund og det er jeg litt skeptisk til, men den har ennå ikke bjeffa så jeg velger å tro henne når hun sier at den er så snill asså.... Er ikke så aktiv her inne, men leser jo i noen dagbøker og skumleser litt på de ulike foruma innimellom.. Magen vokser og babyen sparker nesten hele tida, det er deilig..i går kjente mannen det skikkelig.. Er nå over halvveis, 21 uker i dag.. tida flyr, snart er det faktisk jul...var på babybesøk hos ei venninne i går, var så nydelig..smelt..smelt..moro å tenke på at vi skal ha en sånn en også...storebroren gleder seg, samtidlig som han er litt lei allerede,mye snakk om dette når vi får besøk o.l...Alle spør om han gleder seg til å bli storebror, det spørsmålet tror jeg han er litt lei..gleder seg mer til å begynne på skolen tror jeg..det er jo til mandag..utrolig at han har blitt skolegutt..kan ikke fatte at det er 6 år siden jeg var høygravid.. Skremmende, samtidig har det jo skjedd utrolig mye også... Lurer på om vi skal dra og bade, fortsatt tropevarme og det er godt med en dukkert..gullungen har lært å svømme i sommer og ELSKER å bade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #110 Del Skrevet 12. august 2003 Ang. det med ultralyd og kjønn, sykehuset klarer faktisk å ta en pasient ekstra om dagen, hvis de dropper å finne ut kjønnet... Helt ok, syns jeg..kan jo bare sjekke det privat hvis man vil vite.. Tror nok likevel at de ofte ser hva kjønnet er siden de sjekker jo alt så grundig..men altså ingen opplysning... Har ingen formening om det er gutt eller jente jeg bærer..men har trodd jente siden dette svangerskapet er annerledes, ikke kvalm, men mer svimmel..lite lyst på sjokolade, mere på frukt..det skal jo også være et tegn, samt at jeg drikker mer appelsin juice.. ifølge de som forstår seg på dette..skal dette indikere jente..men altså innerst inne tror jeg vel det er en gutt.. Velkomment samme hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. august 2003 #111 Del Skrevet 30. august 2003 Hei du...! Skjer det ikke noe som det er verdt å nevne her eller? Er du bare veldig opptatt? Eller har det veldig bra? Håper det er en av de... Ønsker deg lykke til videre! (tilfelle du er innom en gang iblant å leser her...) Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. september 2003 #112 Del Skrevet 10. september 2003 Håper det går bra med deg og bebissen... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 26. september 2003 Forfatter #113 Del Skrevet 26. september 2003 Hei.. Er ikke så ofte her inn lenger, men tenker ofte på de jeg har fått kontakt med her inne.. Er i dag 27+3 og begynner å bli sliten..det brenner i bekkenet når jeg reiser meg..det gjør vondt i ryggen på natta..begynner å bli tyngre selv om jeg ikke har lagt påmeg mer enn5 kilo.. Magen er superaktiv, bevegelser stort sett hele tida.. Må innrømme at jeg gruer meg til fødsel, er redd jeg ikke skal få epidural..det kommer vel litt ann på jordmora og hva hun bestemmer seg for.. Tenker også at jeg skal bare føde, det gjør jo bare vondt..jeg er jo tross alt frisk og blir jo helt bra igjen etterpå.. En nabojente, der jeg bodde før, døde i trafikkulykke på fredag, 25 år gammel, det gjorde også hennes passasjer en 19 år gammel gutt.. Der ser man hvor sårbart livet er..det kan skje hvem som helst.. Er 50 % sykmeldt og godt er det..joober 2 uker på..og 2 uker av..blir skikkelig sliten når jeg jobber fullt. Ellers har dagene gått med til å male huset, begynner å bli kraftig dritt lei det nå.. Nå har høsten kommet for fullt, det blåser og er skikkelig kjølig ute..vi har brent i peisen 2 ganger denne uka her.. Nå skal jeg brette litt tøy, før jeg skal lage middag og hente gullungen på sfo.. Klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. september 2003 #114 Del Skrevet 26. september 2003 Kjekt å høre fra deg iallefall... :kysse: Tror dette med å grue seg til fødselen er ganske vanlig ja... Merker det selv... Men samtidig trøster jeg meg med at det er "kort" tid det hele står på... Og det er jo verd det... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2003 #115 Del Skrevet 28. september 2003 Hei Snuppa! Lenge siden jeg har sett deg nå ! er alt bra med deg? Jeg har nettopp hivd inn på en stor calzone..og ruller nesten her jeg sitter Hadde vært hyggelig med en pause snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. oktober 2003 #116 Del Skrevet 15. oktober 2003 Håper det står bra til med deg fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. desember 2003 #117 Del Skrevet 17. desember 2003 En førjulesklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #118 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei alle sammen.. Vil bare dele med dere at jeg nå har blitt mamma...den vakre jenta vår ble født på selveste julaften. Hun veide 4310 g og var 52 cm lang. Nydelig jente, stor og god, men lita likevel. Hun er rolig og fin, stort sett bare spiser og sover. Hun heter Synne Karine. Alle er glade og storebror er kjempestolt. Syns ho er så fin. Det var den beste julepresangen. Fødselen gikk kjempefint, fikk bestemme mye selv samt at jeg fikk masse bedøvelse, både akupuktur, lystgass og epidural. Ble lagt inn 2030 på lille julaften, og frøkna kom 0152 på julaften. Flott jordmor og pappan var kjempeflink. Er så godt at hun har kommet ut og å ikke være gravid lenger.. Vi er så heldige som har to gode og friske unger..Er så glad i dem at det gjør vondt..og i pappan deres også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. januar 2004 #119 Del Skrevet 8. januar 2004 Gratulerer så masse. :kysse: Eldste gutten min har bursdag 23.12. Samboer har bursdag 24.12. Så nå blir det lett å huske prinsessen din... Klem fra Mayamor :blomst_opp: (som burde vært i seng nå... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #120 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå