Gå til innhold

BlaBlaBla...

mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har innestepper, men syns det er så pyton kjedelig. Selv om jeg ser på "Buffy the Vampire Slayer" med surround-lyd. Dessuten har jeg ørlite dårlig balanse, noe som gjør at jeg må konse noe så veldig for å holde balansen og ikke gå på trynet inn i glassbordet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skulle hatt med håndtak som jeg har. Ser ut som et sykkelstyre i passende høyde når du står og går.

I dag har jeg ikke kommet så langt som til trening ennå, og jeg har kun fått i meg to måltider, men jeg trener snart.

Ellers var jeg til ny samtale i klesbutikken igjen i dag, og med mindre det dukker opp en dekoratør med butikkerfaring, gode salgsevner og som synes det er greit å jobbe deltid, så får jeg jobben. Jeg skal ned dit igjen i morgen faktisk for å snakke med søsteren hennes som jeg kommer til å jobbe en del sammen med, hun jobber to dager i uken, og den stillingen jeg skal ha er den som jobber mest og som egentlig har mest ansvar. DET kan jeg like. Nå krysser jeg bare fingre for at det ikke dukker opp noen dekoratør som vil ha jobben.

jeg vil få ansvaret for vinduene, display inne på veggene og i lokalet, kontorarbeid osv., og jeg vil måtte bli med på messer og sånt. Jaaaa, jeg vil ha den jobben,og damen selv mener at hun kanskje slutter helt å jobbe selv om en tre års tid, og gå av med pensjon, og om hun da ikke rett og slett selger, så kanskje jeg kan bli daglig leder eller noe, hvis jeg er flink jente og gjør en god jobb? Det hadde vært noe det!! Jeg vil - jeg vil - jeg vil. Nå skal jeg sette meg ned og se om jeg ikke kan få laget et slags eksempel på hva jeg kan lage på data i forhold til plakater, salgsbrev, invitasjoner til private visninger osv og ta med ned til søsteren i morgen for viderelevering til damen selv. For å vise at jeg har farge- og formsans, og at det ikke er bare noe jeg sier for å få jobben.

Nå er det en liten forumsrunde, og så får jeg sette i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Blivende butikksjefinne?

Krysser uansett fingre for at ingen erfarne dekoratører dukker opp og snapper jobben foran nesa på deg. Det der kan jo rett og slett bli en morsom jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig dere krysse alt som er mulig å krysse for meg - jeg kjenner at jeg MÅ ha den jobben for å finne meg selv... ;)

Det MÅ ikke dukke opp noen interessante eller interesserte dekoratører. De som var interessert har allerede søkt er stuet vekk fordi de alle er ute etter fulltids jobb, og fordi de selvfølgelig også krever høyere lønn enn hun har råd til å betale.

Jeg har prøvd å trene. Det virket ikke i dag. Det ble bare 4500 skritt og nå renner svetten. Nå skal jeg dusje litt brått, og stusse håret en liten smule så det er litt enklere å holde i fasong, og så skal jeg steke meg vafler (!) - av grovt mel og brunt sukker, samt lettmelk. Det blir ikke så verst usunt.

I morgen etter butikkbesøk nr 2 drar jeg over til min mor og låner hennes fine lille bil igjen, så jeg kan reise å besøke Liten i hennes nye heim i helgen.

Jeg reiser lørdag formiddag og vi skal reise inn til Sandefjord eller Larvik og se Parfymen - jeg antar jo at den har premiere der nede også. Ellers blir vi lei seg.

Søndag skal vi ut og spise pizza med henne som skal utrede "barnet" for evt ADD/ADHD, og det blir hyggelig å hilse på henne også, jeg har jo bare snakket med henne i telefonen.

Kos dere videre i torsdagsvelden, folkens - jeg må få av meg litt svette og komme meg i tørre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingre og tær og andre kroppsdeler for mamma-Mysan* Håper du får jobben! Hva slags butikk er det? Er det familierabatt for reservedøtre eller? :ler:

Syns du er flink til å trene, jeg! Har nå hørt at man ikke skal trene hver dag, fordi kroppen må restituere seg. Gåturer er jo en ting, men mer svette-opplegg skal man ikke gjøre hver dag. (Sier min ernæringsfysiolog som også er treninspedagog)

Forresten har din datter Navnløs nå jogget annen hver dag i en mnd, og det er vel bra? Til uka er det treningssenter som skal inntas! *glede seg litt faktisk*

Ok, så skravla jeg litt i boka di, men har ikke egen bok, så du får holde ut.

Sove godt! Og en dag skal jeg spise de vaflene dine jeg også, og holde deg med selskap mens vi spiser for mange!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Navnløs, så kos å se deg i boka mi igjen! Du FÅR lov å skravle i boka mi. Som du sier, du har jo ikke egen bok!!

Jeg synes du er rasende flink som har jogget så lenge, du burde hatt et lite diplom faktisk. Og det neste blir altså treningssenter? Ikke dårlig - jeg sier som de små barna på reklamen for tran eller leverpostei eller babygrøt eller hva det var: Oj, hvor sterk skal du bli'a?

I dag har jeg sovet altfor lenge, helt til nå faktisk,og våknet av at eldstemann ringte nettopp.

Og det er jo på høy tid å stå opp, så jeg tusler ut på badet nå, og så er det litt frokost, og så er det ned i butikken for å snakke med søsteren.

Ha en alldeles strålende fredag, ta vare på dere selv, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal jeg bli treningsnarkoman. Hihi. Må jo det, gubben min Yme er jo en sånn treningsfrik. :ler:

Sto opp halv ti i dag, jeg! Ikke verst. Driver med operasjon snu-om-døgnet-og-bli-litt-mer-A-menneske. Men ikke så lett. :sjenert:

God helg moder'n! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg krysser alt jeg har for at du skal få den jobben. Den må jo bare bli din.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa søstersen??? *spent*

Krysser fingre så jeg snart må knytes opp her jeg sitter. Jeg er jo helt forknytt. Det ordner seg vel når jeg gjør som Navnløs og begynner på treningssenter igjen om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søsteren hørtes det egentlig ut som om jeg allerede hadde fått jobben. Hun var kjempesøt, og helt alene på jobb i dag stakkars så hun hadde verken fått i seg vått eller tørt. Da jeg kom låste hun døren i tre minutter, og ba meg bli med ned i kjelleren så hun fikk satt på litt vann til kaffe. Første kaffekoppen hennes den dagen og da var klokken 14! Hun andre som skulle jobbet i dag ringte nemlig i morges og var syk. Jeg fikk presisert at sånn sett ville det være greit om jeg fikk jobben, for jeg bor liksom fem minutter unna, har voksne, delvis ikke-hjemme-boende barn og kan trå til på minuttet omtrent ved sånne tilfelle.

Sjefen sjøl hadde bedt henne be om referanse, så jeg oppga han som er min nærmeste overordnede nå, så han må jeg forberede på en evt telefon når jeg kommer på jobb på mandag. Og han er jo så søt og snill at, men jeg gruer meg til å fortelle at jeg kanskje slutter da... men hvis jeg sier at det ikke har noe med verken jobb eller kolleger å gjøre, men rett og slett arbeidsveien og de lange dagene, så skjønner han jo det.

Jeg vil ha den jobben, og jeg vil det ikke noe mindre nå etter å ha snakket med både sjefen og søsteren og fått enda mer innblikk i jobben og alle dens utfordringer og varierte oppgaver.

Jeg tok en ordentlig titt i butikkvinduet også i dag, og for å være veldig ærlig, så ser det ikke spesielt proft og innbydende ut der. Jeg skal påta meg å gjøre bedre vinduer enn det. Se det for dere: Helt hvite vegger, ikke noe pynt, kun to torsoer med klær og litt smykker på, og et par-tre vesker som står på gulvet.

Ser det innmari spennende ut? Får man veldig lyst til å gå inn og se? Ikke det nei?

Jeg vil ha farge på de bakgrunnsveggene, og gjerne på en måte som kan skiftes med klærne man velger å stille ut med. Det MÅ være litt spennende!! De hadde forresten stilt ut kjedelige klær også denne uken... :sjarmor: Men sånt vil man jo ikke si når man er innom da, det er jo ikke meningen å tråkke på noen heller.

Jeg vil lage vinduer som inviterer folk inn. *Krysser fingre så hardt at knokene hvitner "la meg få jobben, la meg få jobben, la meg få jobben"*

Jeg har vært hos moderen og lånt den fine lille bilen hennes igjen, så i morgen reiser jeg og besøker Liten. Jeg må opp litt tidlig da, for jeg må innom eldstemann og hente bankkortet mitt så jeg får handle før jeg drar. Jeg dro innom ham på veien hjem nå, men både han og kjæresten lå på sofaen og sov, så jeg, og ingen lukket opp da jeg ringte på.... :ler: Han har ikke vært helt i form de to-tre siste dagene, og hun har vel sovnet i ren kjedsomhet fordi han sover og er dårlig.

Nå har jeg lyst til å sove, men jeg må jo se Six feet under først, så jeg får ta en tur på badet og få av meg ansiktet og på meg pysj, så jeg er klar til å stupe rett etterpå. Jo, og så må jeg jo egentlig se programmet om Freddie Mercury også da... men så blir det natta. Nå fryser jeg igjen, kanskje jeg får tenne noen lys...

Natta alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...