Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg er en kvinne i starten på tredveårene som HATER barn - spesielt de som gråter høylydt, bråker og støyer uten at foreldrene gjør noe som helst- mer enn noe annet. Spedbarn som griner høylydt på butikk eller bak deg på bussen der du ikke har mulighet til å slippe unna er kanskje det verste. Det er dirkete smertefullt å høre på, så om noen noen hadde dynka ned ungen med kloroform slik at kreket hadde besvimt hadde jeg sannsynligvis gitt vedkommende lønn i all taknemmelighet. Barn er generelt frekke, dumme, ignorante, uforskammede, mobber alle som bruker over størrelse xl, er sippete og griner for den minste ting. De er fullstendig unyttige for samfunnet, og selv om de settes på skolen for å lære så gjør de ikke engang det skikkelig - for det er jo kult å være dum! Først når de nærmer seg 16 går det an å ha en skikkelig samtale med dem. Og hvis et barn er plagsomt for naboene kan jo ikke naboene klage for å få barna til å dempe seg, for "de er jo bare barn!" *snøft* Og tror du barneforeldre tar hensyn til andre? NEI! Og hvem er det som kan dulte borti andre på gata uten å engang be om unnskyldning? Det er i følge min erfaring KUN folk med barnevogn som får til. Frekke jævlene - akkurat som de tror de eier hele verden fordi de har poppa ut en unge og blitt laus i dåsa! *grrrr* DESSUTEN ØKER BARN RISIKOEN FOR SAMLIVSBRUDD!!! Ta den alle dere neper som tror barna skal holde dere sammen - faktisk er det ingenting som øker risikoen for brudd så mye som det å få barn. Og voksne uten barn er faktisk lykkeligere enn voksne med barn helt til de er 80 år gamle, først DA lønner det seg å få barn, statistisk sett. Men, det å hate barn er jo naturlig nok et problem. Det er jo langt i fra sosialt akseptabelt å hate barn, i allefall ikke i min alder når det er forventet at man skal begynne å poppe dem ut selv! Og hvis noen er ærlig og sier at nei, jeg synes barn er det mest irriterende og unyttige som finnes, ser jo folk bare sjokkert på deg. Så hva kan jeg gjøre for å faktisk like dem? Jo mer jeg omgås med dem, jo mer avsky føler jeg jo.. :S Selv de bra eksemplarene gir meg jo ikke lyst til å ha noe mer med dem å gjøre. Må jeg bare finne meg i at barn rett og slett ikke er noe for meg? Hadde jo vært greit å ha noen etter hvert, men da må de være over 14 slik at de faktisk har noe i hodet. Men så gamle fødes jo ikke barna som :S Og ja, jeg vet jeg har vært barn selv, men det er ikke noe man bør være stolt av!
Gjest Valiant Thor Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg antar at du hater dine egne barn.....Men om du hater barn så fint for deg jeg kan være enig med det du skriver men og si at jeg hater dem er ikke noe jeg vil. Men jeg tror nok at mange barn nok ikke burde komme til verden ikke fordi at de ikke fortjener det men fordi det er for få voksne mennesker som faktisk er istand til og ta seg skikkelig av dem. Men og hate barn og har barn ja da forventer jeg at du hater dine egene barn
Wildy Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Tror ikke det er bara banr denne personen hater. Om det virkelig er mulig å ha et så snevert syn på barn og generalisere så mye vil jeg tro at det også er andre "ting" og andre grupper som heller ikke er særlig godt likt. 1
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Uffda, for et negativt syn på barn du har da. Stakkars deg.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønner hva du mener. På buss på vei til jobb er det alltid en kid som lukter majones på bussen. Jeg hater lukten av barn på morraen. Ellers virker du koko.
Gjest Pax Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Det er vel heller foreldre som er dårlige oppdragere du hater og ikke barna, tipper jeg. Selv liker jeg ikke barn, men jeg hater dem slettes ikke.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg er ikke så glad i folk som generaliserer så grovt, jeg.
Cata Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Du er ikke alene, trådstarter . Dvs. jeg skal ikke påstå at jeg hater barn, men jeg må jammen si meg enig i en god del av det du trekker fram. Barn støyer, maser, er til tider ondskapsfulle og griner og søler, så inntil de blir såpass gamle at det går an å ha en noenlunde fornuftig samtale med dem, så liker ikke jeg dem noe særlig heller..... (Og for alle dere som kommer med motforestillinger: Jeg har tatt konsekvensen av mine meninger, ja. Jeg har ingen barn selv, og savner det definitivt ikke. ) 8
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg for min del synes skoleungdommer er langt verre på alt det som nevnes her enn små barn er. Spar meg for skoleungdommer.
Top Gun Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Men og hate barn og har barn ja da forventer jeg at du hater dine egene barnHvor skriver hun at hun har barn? Vennligst pek. Sympatiserer med trådstarter, er usikker på om jeg vil ha barn selv. Selv var jeg et stille barn i følge mine foreldre. 1
Gjest niomi Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Jeg hater ikke barn, men jeg syns de kan være veldig så irriterende og slitsomme. Og jeg syns godt at foreldrene kan ta med seg ungene ut av butikken når de tar av som verst i trasshylinga si (da snakker jeg ikke om superslitne unger etter barnehagetid) eller når de begynner å turne i klesstativene. Jeg kommer aldri til å få egne barn.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Hvor skriver hun at hun har barn? Vennligst pek. Sympatiserer med trådstarter, er usikker på om jeg vil ha barn selv. Selv var jeg et stille barn i følge mine foreldre. ← Trodde også det sto det helt på slutten av innlegget. Så vidt jeg vet har KJ sagt at han har dysleksi, og når tilogmed de som ikke har det leser feil, da er han unnskyldt :-)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Jeg er en kvinne i starten på tredveårene som HATER barn - spesielt de som gråter høylydt, bråker og støyer uten at foreldrene gjør noe som helst- mer enn noe annet. Spedbarn som griner høylydt på butikk eller bak deg på bussen der du ikke har mulighet til å slippe unna er kanskje det verste. Det er dirkete smertefullt å høre på, så om noen noen hadde dynka ned ungen med kloroform slik at kreket hadde besvimt hadde jeg sannsynligvis gitt vedkommende lønn i all taknemmelighet. .......... Og ja, jeg vet jeg har vært barn selv, men det er ikke noe man bør være stolt av! ← Hvor skriver hun at hun har barn? Vennligst pek. ← Som du ser: siste linje i åpningsinnlegget! Og til trådstarter: siden du hater barn, så håper jeg du har tatt konsekvensen av det, og overlatt omsorgen til noen som liker dem.
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Som du ser: siste linje i åpningsinnlegget! Og til trådstarter: siden du hater barn, så håper jeg du har tatt konsekvensen av det, og overlatt omsorgen til noen som liker dem. ← Det står da at hun har vært barn. Noe vi alle har. 1
tuji Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 Hvorfor skal det være lov å komme med sånne uttalelser uten at noen reagerer noe særlig? Hvis hun hadde skrevet "jeg hater muslimer" eller "jeg hater gamlinger" hadde det blitt ramaskrik. Barn fortjener å bli behandlet med respekt på samme måte som voksne, og de er akkurat like mye verdt. Du skulle hatt deg en real ørefik skulle du. 2
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #17 Skrevet 14. november 2006 Barn fortjener å bli behandlet med respekt på samme måte som voksne, og de er akkurat like mye verdt. ← Godt sagt. Men å slå er vel ikke løsningen, hverken når det gjelder voksne eller barn.
juliannae Skrevet 14. november 2006 #18 Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg tenker i grunn det at du ikke liker barn er greit for deg. At du forteller det og er ok. Det som er gale er hvis du viser barna at du "hater" de, men det tviler jeg på at du gjør (Uten å hate det er ett for sterkt ord for meg, så kan nybakte foreldre, være ganske irriterende. Men jeg blir vel nett lik når min tid en gang kommer) Endret 14. november 2006 av juliannae
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #19 Skrevet 14. november 2006 Jeg er enig med deg, trådstarter, men jeg tror ikke du tjener noe på å bære på så mye irritasjon og hat. Selv prøver jeg så godt det går å unngå barn. Det er ikke alltid så lett. 1
Hu i Svingen Skrevet 14. november 2006 #20 Skrevet 14. november 2006 Jeg er enig med deg, trådstarter, men jeg tror ikke du tjener noe på å bære på så mye irritasjon og hat. ← Hun prøver vel å skrive det av seg da vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå