Mischa Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1861 Del Skrevet 18. februar 2010 I dag skal jeg endelig til frisøren! Det trengs for å si det sånn. Skal bli utrolig deilig å bli kvitt litt, er så slit å vaske håret og style det når det er så langt og tykt. Og så fikk jeg et rabattkort på Åhlens da jeg kjøpte Rom123, så kanskje man skal ta seg en tur innom der og 30 % på ett kjøp! Regner med at jeg kan handle så mye jeg vil? Ellers ville det vel stått "30 % på én vare" Sitter og vurderer alt jeg ønsker meg.. Kelly Cutrone (Fra The Hills/The City) har skrevet bok, den må jeg bare lese boken heter "If you have to cry, go outside. And other things your mother never told you" Ser også på noen oppskriftshefter fra BBC GoodFood, de koster 2-3 pund per stykk og siden deres er jo konstant nede mellom 16:00 og 20:00 hver dag når jeg trenger oppskriftene Også ønsker jeg meg en gråbrun neglelakk, egentlig Chanels Particuliere, men en av OPIs "mauve"farger kan også gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjøpte de bøkene jeg Eier ikke selvdisiplin, men men Det var månedens bokkjøp Så får jeg drømme videre om neglelakkene.. Akkurat nå har jeg denne neglelakken. "Looking For Love" av Essie, den er helt håpløs.. trenger minst fire lag for å få frem den lyse lavendelfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1863 Del Skrevet 19. februar 2010 Fant en prøve på en foundation i et blad, Vichy Norma-Teint og var egentlig veldig fornøyd med den. Syntes jeg ble litt tørr på enkelte partier i ansiktet, men ellers bra. Så jeg gikk på apoteket og kjøpte to stykker, i to ulike nyanser. Hun som jobbet der syntes nok jeg var litt rar, og lurte på om jeg hadde prøvd den. Nå ser jeg at den er beregnet på folk med fet og uren hud.. jaja.. er vel ikke akkurat det jeg har, men typisk meg å hastekjøpe foundation. Har tilgode å finne en jeg liker i konsistens og farge I dag er det fredag, så da bærer det ut på ny shoppingtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 19. februar 2010 #1864 Del Skrevet 19. februar 2010 Fant en prøve på en foundation i et blad, Vichy Norma-Teint og var egentlig veldig fornøyd med den. Syntes jeg ble litt tørr på enkelte partier i ansiktet, men ellers bra. Så jeg gikk på apoteket og kjøpte to stykker, i to ulike nyanser. Hun som jobbet der syntes nok jeg var litt rar, og lurte på om jeg hadde prøvd den. Nå ser jeg at den er beregnet på folk med fet og uren hud.. jaja.. er vel ikke akkurat det jeg har, men typisk meg å hastekjøpe foundation. Har tilgode å finne en jeg liker i konsistens og farge I dag er det fredag, så da bærer det ut på ny shoppingtur Ååååh, fortell oss hva du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1865 Del Skrevet 21. februar 2010 Ooh ble ikke sånn kjempestor fangst denne gangen.. Endte opp med et utrolig kult ultra-glam armbånd fra Gina Tricot, et slangearmbånd dekorert med masse glitrende turkise og blå stener. Det ligner litt på dette. I tillegg ble det en hel haug med undertøy da det var rabatt på Lindex Blant annet en wonderbra Det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1866 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hva skjer med at Sonia Rykiels H&M-kolleksjon kun har klær opp til størrelse M, og det tilsvarer 34/36? :klø: Fy søren, prøvde en hel haug med klær i dag men det var søren meg så smått at det var uaktuelt. Endte opp med et skjerf og en brosje Endret 22. februar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 22. februar 2010 #1867 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva skjer med at Sonia Rykiels H&M-kolleksjon kun har klær opp til størrelse M, og det tilsvarer 34/36? :klø: Fy søren, prøvde en hel haug med klær i dag men det var søren meg så smått at det var uaktuelt. Endte opp med et skjerf og en brosje Seriøst? Da kan jeg vel like gjerne bare avbestille litt... M pleier å gå utmerket, men 34/36? I don't think so! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #1868 Del Skrevet 23. februar 2010 Ikke gjør det enda Joyce, i følge H&M selv er nemlig Medium tilsvarende H&Ms vanlige Large-størrelse. Mulig jeg har en forvrengt oppfatning av størrelser Jeg prøvde denne genseren, den stripete korte genseren og den rosa genseren med blondekant og strasstener (som også kommer i gult). Disse tre var supertrange! Jakken var faktisk ganske normal i størrelsen om man antar at den skal se ut slik som den gjør på modellen, løs i livet. Den rosa/hvite stripete genseren var også løs i formen og passet greit, men har en anelse om at den skulle vært enda mer baggy. Jeg ville ventet med å levere tilbake noe, bortsett fra den genseren hvor det står Mon Pull Rykiel (som kommer i sort og rosa) og den korte stripete genseren, for de var virkelig supertighte! Blir rimelig provosert om H&M hevder at de skal tilsvare Large Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. februar 2010 #1869 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg blir bare frustert og oppgitt over de størrelsene Snart kler jeg meg kun i sorte søppelsekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 23. februar 2010 #1870 Del Skrevet 23. februar 2010 Årh, det er så teit at størrelsene alltid skal være forskjellige fra merke til merke og fra modell til modell ! Seriøst. Hvorfor kunne de ikke bare kalt størrelsene S, M og L hvis det likevel er det H&M mener XS, S og M er i den kolleksjonen ? Teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. februar 2010 #1871 Del Skrevet 24. februar 2010 Utrolig forvirrende, ja! Og ganske unødvendig, synes jeg... Men jeg tenkte faktisk at de genserne du skriver om ville være trange, og aller mest korte, så jeg gadd ikke å prøve en gang. Jeg er allergisk mot mageglippe. Men jeg venter med å avbestille det gule skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1872 Del Skrevet 26. februar 2010 Jupp, selv er jeg ganske kort og disse genserne ble snuppete også til meg Jaja, venter i stedet i spenning på neste designerkolleksjon Better luck next time! Snart kommer det jo en veldig fin Garden collection i organiske materialer, den ser lovende ut Jeg stod egentlig klar til å handle masse MAC-produkter her om dagen, men blir så irritert når jeg får hjelp Helt greit å vente på at andre kunder får hjelp, men når de ser ut til å hjelpe venninner fremfor normale kunder da blir jeg litt furten Men ser at de åpner ny MAC-butikk på Oslo City De siste dagene har jeg ikke handlet så mye spennende, men jeg har kjøpt to treningstopper fra Nike, en lilla og en rød/rosa - begge i Dri-Fit materiale Synes de er kjempegode og så er det kjekt med litt farge i treningsgarderoben. Jeg går stort sett bare i sort og samboer kaller meg for "spøkelseskladden" I tillegg har jeg lagt inn en bestilling på Singstar Rock Ballads og Wii Fit Plus Også ble det en lilla vid t-skjorte og en sort tights fra H&M + sort flettet hårbånd, skikkelig 80-talls aerobic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1873 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er blitt utrolig dårlig på å disponere lønnen utover måneden To uker til lønn og jeg er blakk! Det skal sies at jeg har satt av penger til BSU, buffer og USA-tur, men ikke altfor mye å skryte av. Kjøpte litt smågreier på fredag, blant annet nye kurver til badet fra Lucky Duck, i lilla og grått. Og en liten bolle i sølv. Men jeg blir søren ikke fornøyd likevel, skjønner ikke hva som skal til for å få orden på badet! Siden samboer er litt negativ til slike investeringer tok jeg det på min kappe selv om det er til boligen og felles.. føler jeg må punge ut for sånne ting selv, selv om jeg vet jo at han også vil at vi skal ha det fint! I tillegg ble det Shroom og Shale fra MAC. De har åpnet ny butikk på Oslo City Så nå skal jeg jobbe meg nedover ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. februar 2010 #1874 Del Skrevet 28. februar 2010 Hva er den ønskeliste?;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1875 Del Skrevet 8. mars 2010 Ønskelisten består av diverse MAC-produkter Blant annet øyeskygger, Naked Lunch, Retrospeck.. + + + Lønning på fredag! Det trengs! Helt krise i leiern! Jeg har 350 kr å klare meg på ut uka.. buuh Heldigvis sponset mamma meg med nye skiklær, så da ble det ny jakke fra Peak Performance og en skibukse fra Beerensberg. Mamma er snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 8. mars 2010 #1876 Del Skrevet 8. mars 2010 Ønskelisten består av diverse MAC-produkter Blant annet øyeskygger, Naked Lunch, Retrospeck.. + + + Lønning på fredag! Det trengs! Helt krise i leiern! Jeg har 350 kr å klare meg på ut uka.. buuh Heldigvis sponset mamma meg med nye skiklær, så da ble det ny jakke fra Peak Performance og en skibukse fra Beerensberg. Mamma er snill Du har jammen meg en snill mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. mars 2010 #1877 Del Skrevet 8. mars 2010 Snill mamma ja Kjipt med så lite penger på kontoen før lønning! Kjenner igjen den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #1878 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) I dag er det lønningsdag! Hurra Mitt første er kjøp er mest sannsynelig et par skihansker, om de gir meg en god pris.. er blitt litt gjerrigknark Den prutekjerringa Også tok blenderen min kvelden denne morgenen! Så nå vurderer jeg ny..igjen! Endret 12. mars 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1879 Del Skrevet 22. mars 2010 Lenge siden jeg har vært inne og oppdatert, prøver å ikke handle for mye småtteri da vi har bestilt ferie til USA i sommer San Francisco, Los Angeles, Las Vegas og New York Gleder meg så utrolig mye! Har jo vært alle stedene før, men alltid gøy å reise rundt i USA Men noe shopping har det blitt; Et par hvite skihansker fra Hestra (var på fjellet forrige helg og har vokst fra alt av skiklær, er noen år siden sist nemlig..) En kaftan/tunika fra Oasis - ser den er ment for strandbruk, men jeg synes egentlig den var for fin og for delikat for stranden :klø: En sølvgrå parka, også fra Oasis. Huff.. jeg betalte virkelig blodpris for denne sammenlignet med hva den koster i England, på salg! Sneaker i metallisk farge fra Din Sko. Og tørrsjampo fra Batiste for brunetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. mars 2010 #1880 Del Skrevet 22. mars 2010 USA Det høres så utrolig gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå