Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Samboer var ikke overraskende lite begeistret over mitt valg av neglelakk :fnise:

"Håper den var billig for å si det sånn" og han mente jeg så veldig retro (eller "gammeldags" i følge han) ut (han visste ikke om det var 50-tall eller 70-tall, men retro var jeg nå)

Gutter altså :ler: Han skal bare være glad jeg ikke brukte 150 dollar på Chanels Jade på eBay :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusle; Jeg kjøper alle mine i London, asos.com eller på eBay. Men vurderer å kjøpe fra barrym.com, myyye billigere enn å kjøpe i Norge :Nikke:

De selges jo for 130-150 kr på enkelte parfymerier (Visage, Magic), dyrt :sjokk: (når utsalgspris i England er £4.5)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønn er farlige greier! Var virkelig utsultet nå på slutten..

Var en tur innom byen og "røsket" med meg en sort t-skjorte med strassdekor (formet som et kjede) fra H&M Trend, en sort kort jakke med belte i livet fra H&M, sokker (de går ned på høykant, tror jeg har 4-5 par igjen hvor jeg finner begge sokkene.. så stort sett går jeg med to ulike farger/mønster på sokkene og prøver å skjule de mest mulig) og et par strømpebukser med prikker. Alt fra H&M :)

Sveipet også innom Høyer av alle plasser (altså, det er også et sted å liksom bare sveipe innom med full lønnskonto litt vill og gal i blikket)... Lønningsdag er som å handle mat på tom mage!

Falt for en strandveske fra See by Chloé, og kjøpte den :sjokk:

Så "straffen" er at jeg skal holde meg unna Sonia Rykiel-kolleksjonen på H&M (tror jeg...) og holde igjen på alle disse småkjøpene mine som jeg vanligvis sløser bort penger på :sjenert:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde av vesken :)

Fargene er litt mer duse og ikke så klare som på bildet. Jeg ble så glad da jeg oppdaget at man også kan ut selve innmaten/stoffet også. Very clever..

Også fikk jeg med en dustbag, som ja.. er kanskje en tredjedel av størrelsen av veska. Så jeg er spent på hvordan de mente jeg skulle bruke den :fnise:

Men jeg er kjempefornøyd altså, synes den var knallfin :nigo:

Den er helt gigantisk da, så jeg får jo plass til en hel liten landsby..

Jeg må le av Høyer, de er ekstremt selektive på hvem de vil hjelpe. Jeg så litt sjabby ut i går fordi jeg kun hadde tatt meg til og fra jobb og var kledd for kulda i boblejakke og UGGs, og hun ene som jobbet der så tvers gjennom meg. Ikke snakk om at hun skulle hjelpe meg ;)

Har hørt det fra flere (til og med Ulrikke Lund har uttalt til media at det var grunnen til at hun sluttet jobbe der)

Heldigvis kom det en annen søt jente som var mye hyggeligere. Blir litt gal av sånn behandling jeg :sjenert:

Og da jeg var innom Leslie frisør kom det en jente og spurte om trengte hjelp, og jeg sa ja.. så snur hun seg til venninnen sin for å fortsette en samtale og fikse noe på mobilen hennes og ignorerer meg fullstendig. Jeg ble helt paff, burde selvsagt bare gått derfra (høres kanskje ikke så ille ut, men det var virkelig helt snodig oppførsel) Omsider ble hun ferdig med å hjelpe venninnen med mobilen og fikk sagt hade, DA var det min tur.. Fikk litt avssmak for å handle noe der igjen!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også vesken.

Veldig praktisk at den er så stor da, jeg må alltid ha med sambos stæsj i strandvesken i tillegg til mitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med god plass ja :Nikke:

Ja hva er det egentlig med gutter som bare forventer at vi jenter skal finne en måte å transportere deres ting til stranda, rundt i byen, på sightseeing :klø:

Jeg burde faktisk bli sponset av samboer for å kjøpe vesker! :mrgreen:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med god plass ja :Nikke:

Ja hva er det egentlig med gutter som bare forventer at vi jenter skal finne en måte å transportere deres ting til stranda, rundt i byen, på sightseeing :klø:

Jeg burde faktisk bli sponset av samboer for å kjøpe vesker! :mrgreen:

Det er en beste ideen jeg har hørt på lenge :ler:

Kjempefin veske! Prisen var absolutt ikke så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh da var fastelaven, morsdag og Valentine's Day overstått :skaal:

Det ble fastelavensboller, en melding til mor og et "det er Valentine's Day, ja.. hmm.. glad i deg" og "glad i deg og" :fnise:

Det var veldig stas med Valentine's Day de to første årene vi var sammen for tidligere har det liksom aldri vært anledning til å kjøpe klissete kort og gaver, men nå er jeg på en måte litt ferdig ;) Det er de samme gavene, de samme kortene..

Når det er sagt så fikk jeg hjelp av pappa i helgen til oppussing. Det var jo bare helt knall! :hoppe: Vi fikk gjort alt vi planla og brukte ikke all verdens tid på det heller. Så nå har vi fått revet de gamle veggene og dørene inn til boden/kottet i leiligheten og satt opp nye lettvegger. Så da blir det ny fin, ordentlig dør inn til walk-in closet'e og på den andre siden en krok til å henge yttertøy og sette sko, noe à la dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den veska altså :jepp:

Så hyggelig :) Du er jo ganske dreven og informert når det gjelder vesker, så da er det å få den godkjent av deg et godt tegn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboer var ikke overraskende lite begeistret over mitt valg av neglelakk :fnise:

"Håper den var billig for å si det sånn" og han mente jeg så veldig retro (eller "gammeldags" i følge han) ut (han visste ikke om det var 50-tall eller 70-tall, men retro var jeg nå)

Gutter altså :ler: Han skal bare være glad jeg ikke brukte 150 dollar på Chanels Jade på eBay :sjenert:

Jeg bare vet at typen, når jeg får den nye Barry M-lakken i Acid Yellow, kommer til å si noe om at det ser ut som jeg har neglesopp. :fnise: Heterofile menn forstår bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spammer jeg dagboka di, men må bare spørre om du vet om de skriver lavere verdi på forespørsel på barrym.com? Eller må jeg holde meg under 200 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) Du er jo ganske dreven og informert når det gjelder vesker, så da er det å få den godkjent av deg et godt tegn :ler:

Oi, det var litt av et kompliment :)

Takk, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spammer jeg dagboka di, men må bare spørre om du vet om de skriver lavere verdi på forespørsel på barrym.com? Eller må jeg holde meg under 200 kr?

Tviler på at de skriver lavere verdi på pakken fordi det er jo selve produsenten man handler av.

Men mener at det ikke var så veldig store fraktkostnader? (sjekket nå, det er £5 pund) Så du får jo en god del produkter til 200 kr :Nikke: Men selvsagt, hadde jo vært fint om de gikk med på å skrive ned verdien :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...