Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sauseskinn? Er det sånn snerk man får på toppen når sausen er kald? Samme som skjer med kakaoen? :ler:

Jeg har ikke han Ludde, men sauefell som jeg har fått av Pappa, og den lukter skikkelig bææ, for å si det sånn. Gjorde ikke noe spesielt for å få vekk lukta, men nå ligger fellen min på gulvet, ikke i senger og sånne ting, det er vel verre da vil jeg tro ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, sauseskinn ja, har du ikke vært borti det før du :ler:

Et alternativt ord for god gammeldags snerk ja ;)

Ja mitt får ligge på gulvet.. vil ikke ha lukten av våt hund (eller sau?) i senga :gjeiper:

Skrevet

I går benyttet jeg meg av "forkjøpsretten" til høstkolleksjonen til H&M.

Skjønner ikke hvordan jeg får opp bildene da, men har hvertfall kjøpt samme kåpe som Joyce! I tillegg kjøpte jeg en finstrikket topp i lys rosa dekorert med perler, en pudderrosa cardigan med perler på ermer/kanter og lommer, en sort lang parka med pelskant og slo til på tilbudet som fulgte med, en bolero/kort cardigan med volanger.

Var egentlig andre ting jeg kunne tenkt meg også, som et bredt belte med spenner, støvletter med lav hæl i mokkaimitasjon.. + +

Mye fint :)

Skrevet

I går benyttet jeg meg av "forkjøpsretten" til høstkolleksjonen til H&M.

Skjønner ikke hvordan jeg får opp bildene da, men har hvertfall kjøpt samme kåpe som Joyce! I tillegg kjøpte jeg en finstrikket topp i lys rosa dekorert med perler, en pudderrosa cardigan med perler på ermer/kanter og lommer, en sort lang parka med pelskant og slo til på tilbudet som fulgte med, en bolero/kort cardigan med volanger.

Var egentlig andre ting jeg kunne tenkt meg også, som et bredt belte med spenner, støvletter med lav hæl i mokkaimitasjon.. + +

Mye fint :)

Bilder: Når du er inne på "mine sider" får du opp bilde hvis du holder pekeren over artikkelnummeret. For å få bilder her må du høyreklikke på artikkelnummeret og be om "vis bilde i nytt vindu" eller noe deromkring - husker ikke ordlyden på Windows, hvis det er det du har? På Mac står det "open link in new window/tab". Voila - bilder! ;)

Nå må jeg finne frem katalogen igjen og se hva du har kjøpt. Fiiiine kåpen! :jepp: Hvilken farge bestilte du tilbudscardiganen i?

Skrevet

Takk for tips Joyce, er ikke så vant med å shoppe fra H&Ms nettside jeg vet du :sjenert:

Skrevet

Blir litt oppgitt over H&Ms lanseringer av kolleksjoner altså. Noen ganger skjer det kl 10:00 presis, andre ganger slipper de plagg i ny og ne og i dag skjedde det tydeligvis i løpet av natten. Hadde sett meg ut noen ting fra H&M Festival Collection, den ene tingen jeg virkelig ville ha var utsolgt i min størrelse. :snurt:

Men jeg fisket med meg paljettjakke, grå tunika med leopardprint og paisleymønstret tunika

men det var denne jeg egentlig ønsket, men men!

Skrevet

Var nettopp å prøvde det jeg fant av H&M Festival kolleksjonen, og noe er fryktelig rart med størrelsene! Tunikaene så ut som telt! De føltes som telt også. Stoffet var fryktelig merkelig. Så jeg skyndte meg hjem for å fjerne de fra bestillingen min.. håper jeg var rask nok! :gjeiper:

Skrevet

La til en stripete singlet fra Festival-kolleksjonen, den ser ikke spennende ut på nett, men er litt Missoni-aktig i virkeligheten. Fin-fin :jepp: Spørsmålet er bare om den passer!

Har selvfølgelig handlet enda mer siden sist;

Metallisk leopardmønstret sjal i turkis/sjøgrønt fra Lindex

Beige/grått sjal fra Accessorize med "etniske" broderier

Zebramønstret ring fra Accessorize

Nye Easytone skofra Reebok. Var på Outlet i Sverige og de kostet 700 SEK. Elsker de jeg har i dag, verdens beste sko! Men jeg har brukt de så mye at de begynner å se litt slitne ut og stinker litt :fnise:

Kari Traa vinterstrømper(ikke det mest aktuelle å kjøpe i mai, men var på en outlet og tenkte det var et kupp, 120 SEK)

Ferskenfarget chiffonkjole/tunika med sølvperledekor i hals og ermer fra Sorbet/B*Young

Hvit kjole med knyting bak på ryggen og fargerikt mønster på deler av kjolen fra Sorbet/B*Young

Hvitt sjal/skjerf med trykk i rosa, sort, fersken fra Vero Moda. Veldig sommerlig :)

Sort bluse med 3/4 arm og paisley-aktig print i blått/grønt/lilla/gult fra H&M Divided

Sort kortermet topp med champagnefargede blondedetaljer fra H&M

Og det er selvsagt enda mer jeg har lyst på akkurat nå!

*bli litt kvalm av seg selv*

Skrevet

Var innom H&M i går, og da hang den utsolgte paljettjakken fra H&M Festival-kolleksjonen der plutselig. Jeg måtte jo prøve den siden jeg har en bestilling inne. Veeel 38 var litt stor gitt, og 36 akkurat litt for liten, i tillegg så jeg ut som Michael Jackson. Skulderputene var gigantiske. Mulig man kan ta de ut, men kjipt å kjøpe jakken og "ødelegge" den, og den kanskje ser dumt ut uten putene. Aldri prøvd meg på å fjerne skulderputer før jeg :sjenert:

I tillegg prøvde jeg størrelse 38 av den Missoni-aktige toppen, den var selvsagt aaaaltfor stor den også, selv om det var en løs modell. Kunne endret bestillingen på nett til en 36 (de hadde den ikke i butikken, så fikk ikke prøvd), men orker ikke bare ha en bestilling inne på den lille tingen til 98 kr. Jaja, so long festival-kolleksjon!

Gikk på Lindex i stedet og sjekket ut Affordable Luxury. Det var noen klær og accessories igjen. Liker at Lindex skjerper seg litt :gjeiper: Kjøpte et armbånd og er fornøyd med det :)

Skrevet

åå jeg savner H&M så mye!

er ingen lignende alternativer her nede..

Skrevet

Jaa, det skjønner jeg! H&M er helt fantatisk på enkelte ting og områder! :)

Du får hamstre i sommer når du er hjemme!

• 1 måned senere...
Skrevet

Alt bra hos deg/dere? :klemmer:

Skrevet

:hallo:

Ja jeg er på ferie i USA og har derfor gått veldig i feriemodus :)

Men alt er bra! Shopper masse, spiser masse og bare koser meg! :hoppe:

Skrevet

Kos deg masse! Blir gøy å høre hvordan du har hatt det.

Skrevet

stille her og! er vel sånn det er i ferietider :jepp:

gleder meg masse til å høre om USA ferie! :)

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Åh jeg har glemt litt bort hele dagboken :sjenert:

Egentlig fordi jeg rett og slett har handlet for mye!

Det ble nesten litt pinlig å oppdatere :fnise:

Jeg lever hvertfall, skal komme sterkere tilbake snart :)

Skrevet

Har vært innom Rosenrøds dagbok, så får promotere litt i min egen også.

Vil bare fortelle hele verden hvor superfornøyd jeg er med min iPhone4 :nigo:

Fine, fine mobilen. Har hatt den i noen uker nå og er blitt veldig glad i den!

Andre ting jeg har kjøpt er denne lille pelsdotten av en veske :fnise: Tror jeg har en greie for faux fur gitt, og den blir sikkert søt til strikkede plagg :)

Dette gullkjedet med Swarovski-krystaller fra Disney Couture.

Nytt sengetøy og håndklær fra Turiform - sengetøyet til venstre. Håndklærne fant jeg ikke bildet av, men de er ikke typisk frotté, har en annen søm og er lilla <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> De ligner på disse, som jeg kjøpte fra Kremmerhuset - bare at de fra Turiform var halve prisen! Bestemte meg nemlig for å kjøre badet i en fargeskala med lilla, mørk grått og hvitt.. skulle bli vanskeligere enn jeg hadde trodd! Nå finner jeg nemlig alt jeg vil ha i alle andre farger utenom mine utvalgte :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...