Lib Skrevet 23. april 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 23. april 2007 Da er jeg tilbake fra innkjøp, og det var som vanlig spennende. Høstens støvletter er "bikeraktige" med flat, grov såle og masse spenner på. Veldig lite klassiske støvletter. Det er noe spisst, men hovedvekten ligger på rundt og kare-tupp når det gjelder støvletter. Mye over-knee. Av pumps så er det faktisk mye klassisk, både spisst og rundt. Mye qulited, både på mokkasiner, joggesko og pumps. Mye er veldig enkelt. Litt kilehæl, men ikke dominerende. Platåsålen holder koken også til høsten. Sølv kommer også til å holde seg gjennom sommeren, og videre til høsten. Litt lakk også. Av farger så er det sort, mørkebrunt, rødbrunt, grått og grønn-beige som gjelder. Kontrastfarger er metallic blue (fortsatt), lilla (fortsatt), rødt (fortsatt), litt pudder, mustard yellow og 80-talls rosa. Sort er helt klart en vinner - som vanlig. Lite hvitt. Jeg synes høstkolleksjonen kanskje var litt kjedelig, med lite klassiske modeller å satse på. Veldig monotont fargebilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 23. april 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 23. april 2007 Men jeg glemte jo å si at jeg har shoppet på tax free Kjøpte mange basic ting som jeg virkelig trenger... Dior Addict 2 DiorShow mascara Dior KissKiss Gloss Solpudder fra Guerlain Og en liten bursdagsgaven til samboer: Hugo Boss krem med litt selvbruner i. Tax free er himmelen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. april 2007 #103 Del Skrevet 23. april 2007 Det høres kjempespennende ut da.. å kunne dra på innkjøpstur til utlandet, selv om det bare er Danmark Kult at du oppdaterte oss på hva som kommer. Kan ikke helt se for meg at jeg skal bruke bikerinspirerte støvler men :S Hva tror du de vil passe til ? Når kommer dette til butikken forresten? Moter er spennende og jeg er altfor avhengig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 23. april 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) De mest klassiske bikerbootsene var ca som disse men med litt grovere såle. dette er også en litt feminin utgave. Som dere ser kommer "90-talls" hælene sterkt tilbake. Vet ikke helt hvor begeistret jeg er, slet virkelig for å bruke opp innkjøpsbudsjettet. Ellers kommer det også faktisk snowjogs i alle farger. På penskofronten er dette en veldig typisk modell for høsten, særlig denne karetuppen går igjen. Styr for all den unnå cognac-fargen, og la oss håpe på at denne er borte for evig tid Ellers blir det en del ankelstøvletter og snøresko som vi også har sett mye av denne våren. Endret 24. april 2007 av Lib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 24. april 2007 #105 Del Skrevet 24. april 2007 De to øverste linkene fungerte ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. april 2007 #106 Del Skrevet 24. april 2007 Takk for oppdateringen, Lib! Er heller ikke så veldig begeistret for denne biker-stilen... Men godt å høre at det fortsatt er mye klassisk som kommer av pumps, da de er blant mine favoritt-sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 24. april 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 24. april 2007 De to øverste linkene fungerte ikke ← Da skulle linkene være i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. april 2007 #108 Del Skrevet 24. april 2007 Huff, skulle ikke forvilla meg inn hit, jeg elsker sko, men har egentlig litt shoppingstopp for tida. De bikerbootsene du linka til synes jeg var ganske stilige, så blir det noen sånne varianter til høsten blir det sikkert et par på meg. Men den tuppen på penskoen likte jeg ikke så godt, ble altfor rett for min smak! Forsøker å finne en pensko med litt hæl nå, men det er veldig mye flatt ser jeg. Stilig det og da, men sammen med skjørt føler jeg at det blir litt klumpete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 24. april 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 24. april 2007 Pusla: Kommer litt an på hva slags type sko du er ute etter, og i hvilken farge. Men det finnes pensko med litt hæl i butikkene, som for eksempel: Disse Disse Disse I morgen skal jeg levere hovedoppgaven min, så har jeg bare en eksamen igjen og så er jeg faktisk ferdig med 6 års studier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 26. april 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 26. april 2007 Som belønning for levert hovedoppgave handlet jeg meg Shampo og Balsam fra Redken. LF hadde spesialtilbud visstnok, man fikk shampo og balsam til kr 200 spesielt med tanke på norske tollregler. Har ikke prøvd shampoen før, men er veldig fornøyd med balsamen I morgen må jeg finne noe å ha på meg i venninne sin bursdag på mandag. Blir aldri for gammel til å "feire" natt til første mai Så var det atter igjen tilbake til bøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 28. april 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 28. april 2007 Disse har jeg så lyst på Men i dag kjøpte jeg disse, supre til jeans på byen nå i sommer Også kjøpte jeg et par sølv joggesko (på Bianco selvfølgelig..), men de er det ikke bilde av på nettsiden dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå er jeg så frustrert For det første har jeg eksamen om 6 dager, og må nilese inne i dette nydelige været. For det andre så er eksamen selvfølgelig 18.mai, slik at jeg går glipp av 17.mai. Og i år er det skikkelig opplegg med alle vennene våre, champagnefrokost etc. Og så er skikkelig forbanna rett og slett, fordi denne måneden er så dyr. Søster konfirmeres. Må kjøpe gave, klippe meg, ny skjorte til samboer, rense dressen hans. Broren min har bursdag. Kjøpe gave fra meg og samboer. Samboers mor og onkel feirer 50-års dagene sine (sammen selvfølgelig, må ha 2 gaver...) Vi må begge ha nye antrekk, og gaver. Kusinen min konfirmeres. Kjøpe gave. Shit.. Dette blir så dyyyrt ! I tillegg reiser vi på ferie til syden 5.juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mai 2007 #113 Del Skrevet 13. mai 2007 Åh ja sånne måneder er kjedelige.. ikke fordi man ikke vil kjøpe gaver, men fordi det går utover resten av budsjettet Håper du klarer deg da, og at det blir noen slanter igjen til shopping Jeg har vært sykemeldt i mange uker og vet ikke om jeg får lønn en gang den måneden her. Heldigvis har mamma satt over noen penger til meg.. ellers vet jeg ikke hvordan det skulle gå.. Trenger nye sko! Har sett litt på de sølvskoene fra Bianco (joggesko).. kanskje det er samme som du kjøpte deg? Fine var de.. men de virket litt tynne (Sålen).. Vi får se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. mai 2007 #114 Del Skrevet 13. mai 2007 April er en sånn måned for meg som mai er for deg. Masse gaver og sånt. Lykke til med eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. august 2007 #115 Del Skrevet 31. august 2007 Hvor er det blitt av deg, Lib? :klø: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 2. september 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 2. september 2007 Her er jeg Huff,har hatt fryktelig dårlig samvittighet for denne dagboken min, men tiden har ikke strukket til i de siste månedene. De siste månedene har gått med til å avslutte mitt 6 års lange studie, avslutte butikksjefjobben jeg har hatt i 3 år ved å jobbe hele sommeren omtrent , ha et par ukers velfortjent ferie, og begynne i ny,skummel,voksenjobb som det jeg er utdannet som. Puh.. Jeg har nå vært i ny jobb i 3 uker, og stortrives ! Men merker det har forandret meg en del, nå må man stå opp tidlig, legge seg i rimelig tid, og jeg kan liksom ikke reise ut på supermandag lenger Men sånn er det vel å blir såkalt voksen ! Jeg har kjøpt en del voksenklær i det siste, til den nye jobben, men de er såpass streite og ordinære, så tror ikke de fortjener en link egentlig I går kjøpte jeg meg nye joggesko; helt plaine,smale Nike Shox til hverdagsbruk når jeg ikke orker å gå med høye hæler (blitt fornuftig og greier nå.. ) Disse kjøpte jeg Men har deponert på de til i morgen, for har egentlig lyst på disse i stedet, men de hadde ikke str.. Får ringe litt rundt i morgen og høre om noen andre butikker har. Også klarte jeg ikke å holde meg unna min kjære Bianco ex-jobb i går, så jeg plukket med meg disse også :rødme: Brukte de på byen i går, er helt fantastiske å gå med Men det burde de være også, til den nette sum av 800 kr.. Good to be back girls ! Ha en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. september 2007 #117 Del Skrevet 2. september 2007 Så kjekt at du er tilbake! Gratulerer med fullført utdannelse og ny jobb! Må være litt merkelig å plutselig bli "voksen".. Jeg skjønner liksom ikke at om 2 år er jeg ferdig med min utdanning - ihvertfall i første omgang. Men det er jo gøy å gå inn i en ny del av livet også Likte veldig godt de joggeskoene du egentlig har lyst på. Spenstig design er alltid gøy på ordinære joggesko Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. september 2007 #118 Del Skrevet 2. september 2007 Så hyggelig å høre fra deg igjen, Lib! Gratulerer med ny jobb! Synes pumpsene du kjøpte deg på Bianco var kjempefine! Tror faktisk ikke at jeg har sett dem tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 4. september 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg bestemte meg for å beholde de første joggeskoene jeg kjøpte. Orket rett og slett ikke å ringe rundt for å finne de andre, er litt lat sånn.. Dessuten mistenker jeg at de ikke fantes i min str, for på Sole Service sin nettbutikk oppga de minste str som 37,5. Men jeg er fornøyd, skal fortrinnsvis bruke de frem og tilbake fra jobb (er så flink å går den halvtimen det tar hver vei ), og de er jo perfekte til dressbukser etc., siden de er ganske diskret.. (eller kjedelige om du vil ). I går måtte jeg slå i hjel litt tid før jeg skulle møte noen venninner på kafe etter jobb. Så da ble det en motvillig tur innom Gina Tricot. Er liksom ikke helt med på det Gina-hysteriet, selv om jeg har funnet en og annen topp der. Jeg fant faktisk et helt kort, sort skjørt som jeg kan bruke til jobb der, var ganske fint faktisk ! Fant ingen link på hjemmesiden, dessverre. Men har det på i dag sammen med sort cardigan og hvit bluse, samt tykk strømpebukse og årets første dag med støvletter Sola skinner, og det er deilig høstkaldt. Jeg elsker høsten ! :rødme: Synes den rosa silkekjolen hun Gina-modellen har på seg på den nye kampanjen er så fin !! Får ikke linket bildet, men hvis du går på "skjorter og tunikor", så har hun den på seg.. Dessverre var den ikke så fin på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. september 2007 #120 Del Skrevet 4. september 2007 Synes den rosa silkekjolen hun Gina-modellen har på seg på den nye kampanjen er så fin !! Får ikke linket bildet, men hvis du går på "skjorter og tunikor", så har hun den på seg.. Dessverre var den ikke så fin på meg. Ja, den kjolen så veldig fin ut! Synd at du ikke kledde den...! Er ikke det typisk?! Alt ser så fint ut på de høye, slanke modellene, men helt annerledes på oss "vanlige"... Er veldig nysjerrig på denne GT-butikken! Bare så synd at vi ikke har den på Vestlandet. Tror jeg må ta meg en Oslo-tur snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå