Gå til innhold

Confessions of a shopoholic..


Lib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg på julebord på Oslo Plaza med jobben. Jeg har vært skikkelig flink jente, og klart å ikke kjøpe ny kjole. Jeg skal bruke julekjolen fra i fjor, for i fjor var jeg syk hele julen, og fikk dermed ikke brukt kjolen.

Den likner litt på denne

Over skuldrene skal jeg ha en sort bolero med litt glitter i fra BikBok, se på www.bikbok.no, Knitwear. Nummer 4 fra toppen (den på bildet er i gull,da).

Har ikke helt bestemt meg for sko, men har en haug med alternativer (jobber i Bianco..)

I går kjøpte jeg forresten de søteste penskoene, spisse flate med en liten hæl, og hele skoen er i gullglitter. Finnes også i sort, som jeg også skal ha... :) Skikkelig party !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Velkommen til shoppingdagbøkene! Blir spennende å følge med i dagboken din :) God helg, og en fin kveld på julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet forrige helg var veldig vellykket, og jeg traff veldig med antrekket !

Dere vet, noen ganger er man enten for mye eller for lite pyntet, men denne gangen traff jeg og de andre jentene veldig bra (Vi var på Oslo City sin senterfest på Plaza). Det ble en uforglemmelig kveld-tror jeg... ;)

Om to uker skal vi ha nytt julebord hjemme hos sjefen med bare oss jentene, og da drømmer jeg om ny kjole

denne

likner den litt på om man tar bort den sorte kanten nederst, og legger på et sølv paljett bånd under brystet. Den kjolen jeg har sett på er fra Oasis, og er helt nydelig. Tror det blir den til neste julebord altså. Trenger jo en ny kjole.. kremt... vel egentlig ikke.

Ellers bærer garderoben denne høsten preg av at jeg fryser så innmari hele tiden ! Har kjøpt to boblejakker og en kåpe, luer, votter, hansker, skjerf, og skikkelig varme vintersko. Men så ble det jo mildt igjen... Vel håper det blir noe snø snart.

Åååå.. klarer ikke å glemme den Oasis-kjolen. Det er så typisk meg-blir helt besatt av klær jeg virkelig vil ha ! Noen andre som også har det sånn-...?

Sko...

disse har jeg kjøpt i brunt/gull + i sort/sølv. Er super fine og deilige å ha på !

denne gleder jeg meg til kommer i butikkene, den kommer både i sort og i rødt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet særdeles dårlig økonomi om dagen, har det blitt lite shopping, og dermed få nyheter i denne dagboken.

Gleder meg til å få lønning om en ukes tid, da skal jeg ihvertfall ha den sorte Oasis-kjolen jeg har siklet på så lenge ! Bare håper lønningen kommer før julebordet neste lørdag..

Meg og Oasis er et kapittel for seg selv. Var innom der i går før jobb-bare for å titte-og forelsket meg i en tynn cardigan med glitter i og et sløyfebånd i livet. Den finnes i gullfarget og sort. Helt nydelig ! Nå finner jeg den ikke noen steder på Oasis på nett, men den kan likne litt på denne

bare at den fra Oasis altså er gull eller sort, og med glitrende skimmer :hjerter: Er virkelig inne i en glitreperiode nå, elsker alt som glitrer og skinner ! Tror jeg skal gå for den sorte når jeg får lønn.

Har også lyst på denne

cardiganen fra Oasis i sort eller grått, den har jeg sett på leeenge.

Bestilte denne

fra HM nå. Passer perfekt til glitreskoene mine og en sort bukse. Håper den er fin !

På skofronten er det litt nytt også. Kjøpte støvletter i går, på Bianco, sorte litt vintage aktige. Har gledet meg som en unge til de skulle komme inn, og de svarte helt klart til forventningene !

Har holdt av disse på jobben nå. De kan se litt teite ut på bildet, men er virkelig helt supre å gå i ! Perfekt å ha på jobben.

I tillegg skal jeg kjøpte helt sorte enkle klassiske spisse pumps - som jeg virkelig trenger - og de samme pumpsene i gull ! Da skulle jeg ha så jeg greier meg en stund :)

Så var det dette med at jeg må få lønn først da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sååå heldig som jobber i skobutikk altså! Hvis jeg først skulle jobbet i butikk, så hadde det blitt en skobutikk med gode rabatter ;)

God helg!

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sååå heldig som jobber i skobutikk altså! Hvis jeg først skulle jobbet i butikk, så hadde det blitt en skobutikk med gode rabatter ;)

God helg!

Takk takk Drua, koselig at du stikker innom.

Er veldig greit å jobbe i skobutikk, altså, med rabatter og sånn, men butikkjobb generelt er myyye mer slitsomt enn det jeg hadde regnet meg. Da jeg begynte i butikken for to år siden trodde jeg det bare var å stå og se pen ut, men det viste seg fort at det er den mest slitsomme jobben jeg har hatt. Nå skal det sies at jeg jobber på et senter med meeget lange åpningstider og særdeles høyt tempo..

Men rabattene er flotte å ha, men man blir jo litt inhabil etterhvert. Sko som du ikke synes er spesielt fine med en gang de kommer, blir etter en måned eller to utrolig fine, og du bare må ha de (særlig hvis alle de andre kollegaene mine kjøper de..)

Ikke noe nytt på shoppefronten, venter fortsatt på lønn. Det skal blir godt, da kan jeg endelig bestille shampo og balsam fra LF igjen, slik at jeg slipper å bruke den matbutikkshampo-dritten ;)

God helg til alle dere shoppere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det endelig den sorte kjolen fra Oasis ! Er bare helt knall, og jeg er såå fornøyd :) Skal bruke den på julebordet hjemme hos sjefen på lørdag, satser på at det blir full klaff !

Kjøpte også en sort høyhalset basic genser fra Bik Bok i dag. Den var ikke så veldig spennede akkurat, men trenger virkelig litt hverdagsklær.

Mer shopping følger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siste innkjøp:

Nå har jeg endelig fått kjøpt den sorte glittercardigan som jeg har siklet på fra Oasis. Den var dyr (590 kr), men det kan brukes til alt..håper jeg.. :ler:

Har funnet tre nye cardigan jeg ønsker meg nå:

denne

og

denne

og

denne

Vel, blir ikke mye rom for det i julegavestria akkurat !

I det hele tatt vet jeg ikke helt når jeg skal ha tid til å kjøpe julegaver heller, siden jeg skal ha eksamen den 18.desember :forvirret:

Vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til alle, så det er bare å løpe ut å gjøre det. Samboer er det kjempevanskelig å kjøpe til, vi skal nemlig ikke kjøpe noe dyrt, siden vi akkurat har kjøpt flere store ting til leiligheten. Det eneste han ønsker seg er XBOX 360, men han sier at det er for dyrt, og at jeg ikke får lov til å kjøpe det.. Vurderer rett og slett å kjøpe sorte Nike Shox til ham, siden han har slitt ut de gamle. Sånn går det når han ikke ønsker seg noe ! Min ønskeliste er selvfølgelig lang og innholdsfull ;) Nå må jeg lese mer til eksamen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å litt mer shopping, selv om jeg strengt talt burde lest til eksamen om 14 dager nå..

Weekendbag

bare i sort.. og jeg ELSKER den ! Jeg bruker den som veske for det er en temmelig kort weekend den er produsert for tror jeg.. :) Jeg bare stapper alt mulig i den, er helt perfekt.

Nå skal jeg fortsette på julegavelistene mine, selv om jeg burde lese i stedet... Hele adventstiden blir ødelagt av dumme eksamen.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, den vesken var fiin! Hvor mye koster den?

Den koster 510 kr !

Er helt super, får med meg alt mulig. Til nød kan den vel brukes til bag om det er en overnatting det er snakk om... :)

Så koselig med innlegg i dagboken min :) Takk takk drua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for intens eksamenslesing som dagen, har jeg klart å få ordnet følgende julegaver (skal bli godt å få denne listen ut av hodet og ned på "papiret"):

Pappa:sko fra jobben min som han har ønsket seg

Lillesøster: brun/gull cardigan fra Vero Moda + brun stretchbukse fra Bik Bok + truse med Hello Kitty på fra H&M. Mangler: After Party

Mormor: deodorant (gavepakke)

Søster til samboer: Veske fra jobben + Body Butter

Moren til samboer: "Hjem" Anne Karin Elstad (bok)

Mormor til samboer: Bok som jeg ikke husker hva heter..

Ny mann til moren til samboer: Siste boken til Anne Holt.

Samboer: Dress (får han før jul..) + DKNY Be Delicious Mangler: Hvite t-skjorter og Bjørn Borg boxere

Datter til vennepar: Morgenkåpe med monogram fra www.monogramservice.no

Puh.. Det var foreløpig det.. Mangler fortsatt til mange ser jeg.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om nøyaktig en uke sitter jeg og har eksamen, så ikke de helt store innkjøpene i det siste akkurat. Har fortsatt igjen en del julegaver, men det får jeg ta når eksamen er over.

Eller i dag har jeg shoppet Cosylan mikstur på apoteket ettersom jeg har vært hos legen og fått påvist kraftig bronkitt..

Passer utrolig fint en uke før eksamen !!

Så nå har jeg kjøpt meg julebrus bare for å trøstedrikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren din ser ut til å få en fin gave :)

jeg har også en tendens til å skjemme bort søster.. kanskje fordi hun er lillesøster, så bruker alltid mer penger på henne enn planlagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba: Takk for omtanken :klem: !

Mischa: : Søs får flott gave,ja, er typisk det. Så er hun i den letteste alderen å kjøpe til (14 år-ønsker seg jo alt mulig..) + at hun er 10 år yngre enn meg og dermed min lille baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...