Gå til innhold

Confessions of a shopoholic..


Lib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. pysjamasavslapping er helt utmerket ;)

Har vært en deilig slapp dag, men har vært på middag hos "svigers" i dag da.

Fra og med i morgen blir det full fres fremover med familieselskap og på byen for den årlige 2.juledags party utedagen :)

Så bursdagsfeiring på fredag, og nyttårsaften på søndag..

Ønskeliste bursdag:

* Ipod Nano

* Penger

* Dior Addict 2 parfyme

* Dior DiorShow mascara

* SIA ting

* Sokker

Forresten deilig å være hjemme hos foreldrene mine med trådløst nettverk, så jeg kan ligge rundt over alt med pc.. :)

Fortsatt god jul til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten syntes jeg så synd på de som hadde bursdag så nære julen, men nå synes jeg egentlig det bare virker kjekt, for da får man en sjanse til å få alt det man ikke fikk til jul... Når jeg først har bursdag, så har jeg glemt alle ønskene mine likevel og så blir det bare tull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, begynner jo å bli litt vant til å ha bursdag så nærme jul nå da, men hvis jeg kunne velge så hadde det nok vært perfekt med bursdag i juli for å få spredt det litt utover med gaver og sånn.

Kjæresten min mener at jeg har "valgt" en veldig dum bursdag ettersom han da må i "ilden" med gaver to ganger på under 1 uke :ler:

Men - husker det var veldig kjedelig når jeg var liten å åpne "sammenslåtte" jul og bursdagsgaver, for da ble det jo så få pakker å åpne på bursdagen :)

I de senere årene så har jeg jo innsett at det er relativt kjekt, for da får man gjerne en ordentlig stor ting i stedet for to "tulleting"

Det kjedelige med bursdag i romjulen er at de fleste er lei av selskaper, mat og kaker, og få vil feste siden det bare er to dager til nyttårsaften... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag merket jeg at jeg begynte å bli litt rastløs av denne julefeiringen, så dro med meg søsteren min på en liten shoppingrunde. Men - det var så utrolig mye folk på det kjøpesenteret vi var ! Og jeg er faktisk vant til menneskemengden på Oslo City (siden jeg jobber der). Tror jeg har blitt litt asosial av å være nesten en uke på landet :ler:

Jeg kjøpte litt forskjellig; strømpebukse til nyttårsaften, to basic t-skjorter på H&M (en sort, en grå), en rosa truse på -30 % på H&M, en genser til 100 kr på Vero Moda som jeg har gått og sett på (det hang nå 1 igjen i min str - på salg,helt utrolig).

Videre så kjøpte jeg en nyydelig Chanel neglelakk som var i julekollesksjonen dette året. Har sett på den flere ganger, og må vel være lov å unne seg litt luksus :) Den hadde en flott perlemorfarge. Kjøpte også en Biotherm Homme deodorant til kjæresten min, for han klager sånn på at han er lei av parfymedeodoranter for de "stikker"...

Fikk endelig testet foundation fra Chanel i parfymeriet, og jeg ble skikkelig skuffet :( Så blir ikke den på meg, det var ikke noe skimmer i den i det hele tatt ! Da holder jeg meg til en foundation jeg har fra Lancome som er litt skimmrete og helt perfekt for meg - bare synd den er så vanskelig å få tak i :(

Valgte meg også ut en genser fra H&M i bursdagsgave fra søsteren min (Sort med ruter foran) Også kjøpte jeg noen SIA telysestaker som var på halv pris (julevare) og servietter til nyttårsaften (røde og gull).

En flott shoppingdag ! Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Imorgen har jeg bursdag, og så reiser vi tilbake til Oslo på kvelden. Da er julefeiringen over :grine:

Er det forresten noen som trener på SATS og vet hva et studentmedlemskap koster i måneden ? Nyttårsforsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som trener på SATS og vet hva et studentmedlemskap koster i måneden ? Nyttårsforsett...

Jeg mener vi betaler 460 kr i måneden for studentmedlemskap. Ikke spesielt billig, med andre ord... Det rimeligste i Oslo er vel Studentidretten, men jeg likte meg ikke så godt der - alltid kø ved apparatene og mange "show-off"-typer.

Vi skal bytte senter, til Oxigeno. Der er "vanlig" månedspris 480, tror jeg. Vil altså tippe at studentmedlemskap der er rimeligere. Men de er jo ikke overalt, sånn som SATS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag merket jeg at jeg begynte å bli litt rastløs av denne julefeiringen, så dro med meg søsteren min på en liten shoppingrunde. Men - det var så utrolig mye folk på det kjøpesenteret vi var ! Og jeg er faktisk vant til menneskemengden på Oslo City (siden jeg jobber der). Tror jeg har blitt litt asosial av å være nesten en uke på landet  :ler:

Hehe, ja jeg trodde jeg var herdet mot folkemengder i og med at jeg også jobber på OC, men har fått allergi mot mennesker i det siste;) Blir GAL av ville salgstilstander i butikkene, orker bare ikke prøve å kjempe meg fram.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke: Takk takk itla og karamba

Hittil i dag har jeg fått:

Wedgwood "Edme" dessertskåler (6 stk)

(servise jeg samler på)

Sort genser fra H&M med ruter foran

To pynteengler

Karaffel fra Hadeland Glassverk :)

Denne lipglossen

Penger

Venter ikke så mange gaver i dag egentlig, i og med at mange av gavene jeg fikk på julaften var kombinerte jul-og bursdagsgaver (som vanlig..)

Men vet at kjæresten min kommer med en ting etterpå, og at pappa skal handle en gave til meg på vei hjem fra jobb.. ( IPOD NANO..håpe..håpe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noen i Oslo som har sett om det har begynt salg på Oasis ?

Enten Oslo City, Bogstadveien, Akersgt eller Aker Brygge.

*Sitter med julegavepengene klar i hånden* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på OC og i Bogstadveien (Hegdehaugsveien?), og begge steder hadde startet salget. Men det var mest kjoler og sånt - tipper at det kommer mer "vanlige" klær over nyttår. De hadde ikke skoene jeg siklet etter på Oasis sine nettsider, da... :(

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer med dagen!

Var innom Oasis på Oslo City på onsdag, og da var det nedsatt på noe selskapstøy og sånt, men det var ikke så mye. Mulig det blir mer over nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk pusla, er koselig å bli husket på :)

Da må jeg nok en tur ned på OC i morgen, selv om jeg egentlig hadde lovt meg selv å holde meg unna jobben i julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Benytter anledningen til å ønske alle KG-venner et riktig GODT NYTT ÅR !

Vi skal ut og spise i dag med masse venner, men skal ha vorspiel her først, og etter middagen skal vi tilbake hit og feste utover natten. Ettersom vi ikke har vært hjemme i julen, så er det ikke akkurat rent og ryddig her.. Så nå må jeg virkelig ta i et tak !!

Skal lage noen småretter også, og gjestene kommer kl.15(!), så må nok svinge meg rundt ganske snart.

I går var vi nede i byen i et forferdelig regnevær og handlet inn til dagen i dag. Det er så innmari typisk oss å ikke ha noe klart i forkant.. Dette resulterte i at vi ankom polet på Oslo City kl.14.45 ! Der var det det verste kaoset jeg noen gang har sett. Helt sykt masse folk, og de var utsolgt for alt, så mange bare tok noe for å ha noe drikke i det hele tatt. Køene begynte helt bakerst i lokalet. Og der står lille meg, midt i kaoset, med handlelisten min som jeg så pent hadde skrevet kvelden i forveien :ler:

Heldigvis tok kjæresten min affære, fikk sneket litt i køen,og som en vind løp han rundt å plukket ut det vi skulle ha.

Matbutikken var ikke noe særlig bedre akkurat..

En oppsummering av året 2006; en relativt gjennomsnittlig år. Masse skolearbeid, jobbing, ikke noe ferie i sommer, jevnt over litt dårlig økonomi.. Skal prøve å skjerpe meg til neste år, hva angår økonomi iallefall. Ellers så SKAL vi til syden til sommeren, det bestemmer jeg :)

Kos dere i kveld, jenter, og ha en riktig godt nytt år !

Endret av Lib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...