Gå til innhold

Confessions of a shopoholic..


Lib

Anbefalte innlegg

I ren morfinrus (hostesaften er med morfin.. :) ) har jeg kastet fra meg eksamensbøkene og løpt ut på julegaveshopping i dag ! Jeg fikk kjøpt:

* WE hettegenser (sort) til lillebror (16) fra lillesøster, meg og kjæresten.

* Paul Frank tøfler med ape på til søster fra mamma&pappa

* 2-pack med Bjørn Borg boxere til kjæresten fra meg ( har i tillegg betalt en andel av hans nye dress + kjøpt DKNY Be Delicious gavesett ). Skal også kjøpe plaine hvite Levis t-skjorter )

* Dressko fra jobben min som jeg skulle kjøpe for pappa

* To gullpunger som er gave til kusinene mine (kjøpe for mamma..)

I tillegg har jeg kjøpt innpakkingspapir og bånd !

Er litt irriterende å måtte kjøpe alt for alle hjemme - er jo så kjekt å bo i Oslo da vettu... :forvirret: Ikke minst er det veldig kjekt å legge ut for alle innkjøpene, og begynne julen med krangling med blakke småsøsken om penger jeg har lagt ut !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du virker kjempeflink til å kjøpe gaver :D

Du kjøper mye jeg vil kjøpe (og har kjøpt) og kunne tenke meg å kjøpe selv :)

tror jeg også hadde satt min lit til deg om det gjaldt å finne julegaver til andre!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Takker og bukker for tilliten !

Er jo koselig å kjøpe gaver, men det kan bli litt too much av og til.

Nå skal jeg herved slutte å bestille ting fra H&M på nett, sender tilbake stort sett alt uansett, og det jeg beholder gjør jeg bare fordi det er "greit" og "kan jo bruke en slapp søndag" osv. Tror jeg glemmer at det faktisk koster penger ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - til tross for lovnaden i forrige innlegg om å ikke bestille mer fra H&M bestilte jeg dette akkurat nå. Men det vet jeg at jeg kommer til å bruke altså ;)

Så under "Mine sider" på H&M at jeg har bestilt varer fra vårkatalogen for over 2000 ! :overrasket: Det hadde jeg visst helt glemt... Gleder meg til det kommer da !

I går var jeg på jobb en tur, måtte bare få litt fri fra lesingen og komme meg ut av leiligheten. Var så koselig, hørte på julemusikk i butikken, pakket inn gaver for kundene , og bare koste meg. Men i dag er det back to reality !

Jeg shoppet ikke noe i går, men flikket om støvlettene mine (på jobbens regning..fy..). Vil gjerne oppfordre alle til å flikke om skoene og støvlettene sine oftere, da holder du skoene mye lengre. Får dessuten helt angst av å høre folk som går på spikeren på støvlettene sine, det er den verste lyden jeg vet om ! Det er ikke så veldig dyrt, jeg "betalte" 159 kr. Og flikkene som skomaker setter på er veldig mer holdbare enn de som opprinnelig sitter på skoene. En investering !

Nå må jeg lese litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lommeboken fikk jeg helt uventet i dag !!

Det er en julegave, men jeg fikk beskjed om å åpne den i dag. Gjett om jeg ble :hakeslepp:

Og nå er jeg litt rar inni meg, driver og tenker på om jeg husket å takke nok, hvordan reasksjonen min i ansiktet var da jeg pakket opp etc (avgiveren var her). Avgiver er nemlig UTROLIG opptatt av at man skal takke og bukke og ikke være utakknemlig for ting man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne lommeboken fikk jeg helt uventet i dag !!

Det er en julegave, men jeg fikk beskjed om å åpne den i dag. Gjett om jeg ble  :hakeslepp:

Og nå er jeg litt rar inni meg, driver og tenker på om jeg husket å takke nok, hvordan reasksjonen min i ansiktet var da jeg pakket opp etc (avgiveren var her). Avgiver er nemlig UTROLIG opptatt av at man skal takke og bukke og ikke være utakknemlig for ting man får.

Den var utrolig fin :) Jeg var innom LV-butikken i Oslo i dag falt pladask for en rosa lommebok. men jeg får vente til etter jul. Det må være en utrolig snill person som ga deg en så flott gave, du er utrolig heldig.

God helg :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var utrolig fin :) Jeg var innom LV-butikken i Oslo i dag falt pladask for en rosa lommebok. men jeg får vente til etter jul. Det må være en utrolig snill person som ga deg en så flott gave, du er utrolig heldig.

God helg  :dagens-rose:

Føler meg ganske heldig, ja, kan liksom ikke la være å se på den thihi.. :)

Hvor mye kostet den rosa lommeboken du så på da ? Har ikke våget meg på den butikken ennå, jeg, jeg blir jo helt oppheng når det er noe jeg har sett som jeg ikke kan kjøpe :ler:

Jeg fikk lommeboken av sjefen min, ennå jeg allerede har fått en julegave fra før ( i liket med de andre jentene på jobb..) Gjett om jeg må stå på hodet og yte 150 % på jobb i tiden fremover ;) Men med den inspirasjonen - no problem !

God helg til deg også Miracl3, håper din blir finere enn min (eksamen på mandag...stønn..) :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske heldig, ja, kan liksom ikke la være å se på den thihi.. :)

Hvor mye kostet den rosa lommeboken du så på da ? Har ikke våget meg på den butikken ennå, jeg, jeg blir jo helt oppheng når det er noe jeg har sett som jeg ikke kan kjøpe  :ler:

Jeg fikk lommeboken av sjefen min, ennå jeg allerede har fått en julegave fra før ( i liket med de andre jentene på jobb..) Gjett om jeg må stå på hodet og yte 150 % på jobb i tiden fremover  ;) Men med den inspirasjonen - no problem !

God helg til deg også Miracl3, håper din blir finere enn min (eksamen på mandag...stønn..)  :dagens-rose:

Den rosa koster litt over 2000kr. Mye penger rett før jul. Det var min første tur til LV, og det holdt på å bli en dyr affære :ler:

Nå lurer jeg på hva du jobber med :ler: , tror jeg må finne meg ny jobb. Topp sjef hvertfall.

Jeg skal handle julegaver denne helgen, og lære mer om meditason. Jeg hadde eksamen på tirsdag, så jeg vet hvordan helgen din blir :klem: .Men deilig når det er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber faktisk bare deltid i en skobutikk. Men har et veldig "intenst" arbeidsforhold; vi er bare 8 ansatte tilsammen, og jeg snakker med alle sammen minst 1 gang per dag i tlf. Sjefen min snakker jeg med 5 ganger om dagen ca :) Det kan bli litt too much, særlig når jeg er heltidsstudent og inne i en avsluttende fase på skolen i tillegg.

Det som også skjedde var at butikksjefen sluttet tidlig i høst (gikk rett fra langtidssykemelding til oppsigelse), og siden jeg var assisterende på den tiden, måtte jeg bare kaste meg inn i hans arbeidsoppgaver i tillegg til mine. Så det betyr at jeg har hatt sinnsykt mye å gjøre dette halvåret, så sikkert hennes måte å takke meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynner avslutningen på julegaveshoppingen å nærme seg; minus at samboer ikke er ferdig med noen av sine, og at han nå er blitt sykemeldt, slik at jeg må ta meg av alle hans også.. :frustrert:

Har kun igjen å kjøpe til min senile farmor,jeg da, og det blir en krem fra apoteket. Så ikke helt den store utfordringen :)

I dag har jeg kjøpt denne kremen til en kamerat av samboer - fra samboer. Fikk den i sånn gavesett, så fikk barberskum og renseskum med på kjøpet (Esthetique). Grei deal, og tok meg bare 5 min på vei til jobb :ler:

Oslo City var et sant helvete i dag, blir like sjokket hvert år over hvor sent folk faktisk er ute med julehandel ! Begynner å merke det i matbutikkene også, synes jeg, mange ting er tomt allerede. Men i år har jeg vært føre var - ingrediensene til den årelige tradisjonen med Delfiakake er innkjøpt og ligger klart i kjøleskapet. Så skal jeg lage den om noen dager, og ha med hjem til mamma og pappa til jul :)

Nå gjelder det bare å holde seg unna sukkertoppene frem til det da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God jul !

Nå er jeg endelig ferdig med jobbingen, og sitter pakket og klart til å bli hentet for å reise hjem :)

Jeg har faktisk med meg 20 par sko når jeg tenker etter :overrasket: .. Men klarer liksom ikke å tenke hvilke jeg skal bruke når, så greit med litt alternativer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fangsten over, og jeg sitter i ny pysj og diller med gavene mine.

I år fikk jeg:

Digitalkamera

Frustrerte Fruer sesong 2 DVD

Pysjamas

Sengetøy

"Hvit skinnfell"

Bodylotion (bare at i pumpeflaske)

Kroppsskrubb (den grønne Loreal)

Øredobber

SIA gull kubbelys i ulike str

SIA glass pynteengler

2 fat i serviset mitt (Wedgwood "Edme")

1 stor bolle i serviset mitt (Wedgwood "Edme")

Gavekort på Oslo City på kr 600

Penger

Ullstrømper

Alt i alt - en flott kveld ! Synes det er veldig morsomt å se de andre i familien pakke opp også, jeg da.. :)

Så er det bare 5 dager til min busdag... :ler:

Imorgen blir der generell pysjavslapping med laaang julefrokost, og så middag hos svigers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...