Gå til innhold

Confessions of a shopoholic..


Lib

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da var det nye året i gang, med nye muligheter, ikke minst på shoppingfronten ;)

Men - jeg har lovet kjæresten min å ta meg sammen i år hva gjelder shopping, så det blir vel ikke de helt store utskeielsene på den fronten fremover :forvirret: Men vi skal spare egenkapital til bil dette året, så det krever vel litt innsats fra min side også ;)

Gleder meg til jeg blir ferdig utdannet i juni, og får meg en ordentlig jobb ! For da slipper jeg å starte 2008 med varetelling første nyttårsdag ! Det er et sant helvete..Skikkelig trøtt og fyllesyk etter nyttårsaften startet vi varetelling sent i går kveld, og har telt i hele natt, tilsammen jobbet jeg i 14 timer ! Så nå er jeg som en zombi, har fått sovet litt, men er redd for å ikke få sove til natten igjen.

Ikke noe shopping i 2007 ennå, altså, men svingte innom Oasis på OC på vei hjem fra jobb i sted, og der drev de og utvidet salget slik at det er salg på hverdagsklær også :) Får ta en tur innom i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag må jeg bare skryte litt av meg selv, for nå står jeg på farten ned for å melde meg inn på SATS :klappe:

Har ikke trent jevnlig siden i sommer.. :sjenert: (bare en desperat joggetur nå og da) Så det skal bli deilig å komme i gang igjen !

Er det noen andre her som trenger/har trent i SATS Spektrum ? Lurer litt på hvordan det er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk B på en jusseksamen jeg hadde rett før jul :hoppe:

Denne uken kunne ikke startet bedre (selv om jeg skal på jobb i 9 timer nå..)

I dag skal jeg shoppe nye puter til sengen på Princess og en ansiktskrem til mamma som har bursdag på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha verdivurdering av leiligheten for å få refinansiert lånet. Vi kjøpte på et meget heldig tidspunkt for litt over to år siden, og vet at leiligheten har steget masse i verdi. Så nå håper vi på å få refinansiert slik at foreldrene våre slipper å stå som kausjonister lenger, og at vi får kjøpt ny flatskjerm :) Så slenger vi vel på litt penger til å shoppe for tenker jeg :ler:

Blir skikkelig spennende når megler kommer etterpå iallefall, og jeg skal hente H&M pakke i dag også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nesten alt ble returnert i H&M pakke.. Tror jeg må ha vært full når jeg bestilte ! Masse var ganske stygt, noe passet rett og slett ikke min stil, samt en herlig miks av for stort/for lite. Beholdt bare denne. Kunne kanskje sendt den tilbake også, men jeg har lite hvitt jeg kan bruke under cardigans etc.

Var innom Oasis i går, og kjøpte en slags sort omslagsgenser som jeg har siklet på en stund nå (fant ikke bilde). Den kostet over 500 kr, men det er verdt det, den satt kjempefint på !

Har lyst på en ny sort bukse i dag, så får se om jeg finner etter jobb. Vi skal ute å spise med venner på Fridays i dag, så trenger et par timer i sengen etter jobb før vi skal ut. Var nemlig på fest på skolen i går, og er ikke helt fit for fight i dag akkurat...

Men nå må jeg reise på jobb... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at nesten ingenting passet/falt i smak av det du bestilte!

Jeg har fått pakke i dag, håper jeg er heldigere med det som jeg har bestilt...

Kos deg i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg du også Karamba :)

I dag har jeg kjøpt ny Touche Eclat concealer fra YSL (er helt avhengig, og får faktisk en vond følelse i magen hver gang jeg prøver å trykke ut mer fra den og den er tom ! Er så redd for at parfymeriet skal være tomme når jeg trenger, og jeg må klare meg uten - for det går nok ikke :ler: ) og en helflaske med Bacardi Razz, så tror det kan bli en fiiin helg :)

Har bestilt cardigan fra H&M også, men den er forsinket i leveringen. Krysser fingerene for at den er fin :)

God helg alle sammen - kjæresten min har kjøpt seg XBOX i dag, så lurer på hvor moro vi får det i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi oi oi.. Lenge siden jeg har vært innom her :sjenert:

Har hatt fullt opp med jobb og skole og trening (!) i det siste, men i dag har jeg en "fri"dag (det vil si fri fra jobb, men fortsatt hovedoppgave å skrive på og eksamen å lese til...)

Vært lite shopping i det siste, men skal hente H&Mpakke,LF pakke og SN pakke på posten nå :) Så da skal jeg kose meg, kommer tilbake med rapport senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske skobutikker kunne ta inn strl. 42. Jeg er midt mellom 41 og 42, er skoen litt bred så sitter den som støpt. Er den smal så :sur: Er jo mange jenter/damer som har litt bred fot og som må bruke 42. Jeg som har skodilla, og aldri finner noe.

Det var dagens fra meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt Tusle !

Vi tar nesten aldri inn str. 35 eller 42, fordi vi alltid glemmer at vi har de i de str, så blir det en rest. Kanskje flere butikker også tenker slik ? Men av og til er jo sko store i str (ser det oftere og oftere for "min" butikk iallefall), og da er det jo muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...