Gjest Marie81 Skrevet 7. mai 2007 #921 Skrevet 7. mai 2007 God vår alle Her er det liv. Leser til eksamen om dagen, så prøver å holde meg unna internett (kan fint slå ihjel noen timer der..). Formen er fin. Har hatt treningsfri en uke pga eksamenslesing, men skal ned og løfte litt benk ++ etterpå, gleder meg. Når jeg var på opptak i Oslo anslo de at svar kom første uka i juni. Så ca fire uker til svar
Goill Skrevet 7. mai 2007 #922 Skrevet 7. mai 2007 Grattis til de siste som har vært inne:) nå kan vi bare vente i spenning. Jeg teller dager! men, jeg lurte på, noen som vet hvor mye fysisk aktivitet/trening det er det første året?
sunna Skrevet 8. mai 2007 #923 Skrevet 8. mai 2007 Jeg vet om folk som har ringt til PHS og spurt om de har kommet inn.... istedet for å vente på svar.. og da har de fått svar der og da i telefon... så kanskje det kan være en mulighet for dere som ikke kan vente...
Gjest Marie81 Skrevet 8. mai 2007 #924 Skrevet 8. mai 2007 Jeg vet om folk som har ringt til PHS og spurt om de har kommet inn.... istedet for å vente på svar.. og da har de fått svar der og da i telefon... så kanskje det kan være en mulighet for dere som ikke kan vente... ← Vet flere har gjort det, evt. reist innom PHS og spurt. Men i følge hun som ledet oss under opptak på PHS så går prosessen ganske fort - fra de er ferdig med de siste opptaksprøvene og til de sender ut brev (ca en uke). Hun ba oss om å ikke ringe for det var ca. 1500 stykker i tillegg til oss som tenkte det samme. Hun ba oss pent om å være tålmodig og vente på brev. Tror det blir lite søvn her når det nærmer seg
thacyoon Skrevet 8. mai 2007 #925 Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet når og hvor årets siste opptaksprøver holdes?
sunna Skrevet 8. mai 2007 #926 Skrevet 8. mai 2007 Har dere ikke fått en liste over opptaksdatoene? I fjor var siste opptaksted Oslo den 1. juni.. I år vet jeg ikke.....
MG83 Skrevet 8. mai 2007 #927 Skrevet 8. mai 2007 Har dere ikke fått en liste over opptaksdatoene? I fjor var siste opptaksted Oslo den 1. juni.. I år vet jeg ikke..... ← Hei! kom over dette fine forumet lovlig sent, hadde vært fint å sett det for noen måneder siden Har søkt i år jeg og, og ang spm til Sunna, så fikk jeg høre av en kompis av meg som går der at opptaket i oslo blir ferdig uke 19 (altså denne uken) Kanskje det avvikles tidligere grunnet flere opptaksnemder?
Gjest Marie81 Skrevet 9. mai 2007 #928 Skrevet 9. mai 2007 Hei! kom over dette fine forumet lovlig sent, hadde vært fint å sett det for noen måneder siden Har søkt i år jeg og, og ang spm til Sunna, så fikk jeg høre av en kompis av meg som går der at opptaket i oslo blir ferdig uke 19 (altså denne uken) Kanskje det avvikles tidligere grunnet flere opptaksnemder? ← Hvor var du på opptaksprøver hen? Følte du at det gikk bra? Fant arket hvor listen over opptaksdatoer stod, men der sto bare oversikten for Oslo. Det stemmer som du sier MG83 at siste opptak i Oslo er den uken her.
Goill Skrevet 9. mai 2007 #929 Skrevet 9. mai 2007 men, jeg lurte på, noen som vet hvor mye fysisk aktivitet/trening det er det første året? ← ingen?
LauraLine Skrevet 9. mai 2007 #930 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei folkens! Først : Velkommen til MG83 ! Jeg var i kontakt med Gunnar Klem for litt siden, han nemde da at vi alle, både dei som ikke kommer inn og dei som kommer inn får svar i midten av juni. Det vert sendt ut samla til alle samtidig, å ikke puljevis slik som inntak til fysiske tester. Så vi får testet tolmodigheten vår litt til ja..! Men den som venter.... Klem Endret 9. mai 2007 av LauraLine
MG83 Skrevet 9. mai 2007 #931 Skrevet 9. mai 2007 Hvor var du på opptaksprøver hen? Følte du at det gikk bra? Fant arket hvor listen over opptaksdatoer stod, men der sto bare oversikten for Oslo. Det stemmer som du sier MG83 at siste opptak i Oslo er den uken her. ← Var inne til opptak 29 Feb. i Oslo. Det gikk veldig fint på det fysiske, og intervjuet var av det hyggelige slaget. Det ble en god samtale, så jeg var veldig fornøyd (ikke synonymt med å komme inn) Men jeg ville nå tro at vi fikk tidligere svar hvis alle opptakene blir ferdig denne uken, med mindre nemden fra oslo drar videre til et annet sted?? ....utålmodig
Reverence Skrevet 9. mai 2007 #932 Skrevet 9. mai 2007 Var på opptak 2.mai og da sa hun som hadde ansvaret for opptaket (Oslo) at aller siste opptakene skulle holdet uka etterpå (denne uka) og at det deretter sendes ut svar til alle.. så det å ringe var slitsomt for dem.. Men uansett det er jo liiiiike før ..lzm
boe Skrevet 9. mai 2007 #933 Skrevet 9. mai 2007 Da er vi enig om at vi får svar innen første uke av juni?? Var dte flere av dere som fikk opplyst om hvordan konkurransepoengene deres lå ann under intervjuet? Takk!
thacyoon Skrevet 9. mai 2007 #934 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg leste i en annen tråd (forum): http://www.network54.com/Forum/90505/threa...+hater+og+vente ...at siste opptak (fysiske) var 30 mai i 2006. De første som fikk svar i fjor var 13 juni: http://www.network54.com/Forum/90505/threa...T+SVAR%21%21%21 Siden opptakene avsluttes allerede denne uken, hele 2(3) uker tidligere enn i fjor - så kanskje vi får svar tidligere....kanskje vi får svar i slutten av mai....kanskje Bare spekulasjoner fra min side, men men, jeg kan jo drømme Endret 9. mai 2007 av thacyoon
sacred Skrevet 9. mai 2007 #935 Skrevet 9. mai 2007 Regner med at det første dere gjør når dere får brev i posten er å løpe inn til PC'en og fortelle oss i tråden?
Blackout Skrevet 9. mai 2007 #936 Skrevet 9. mai 2007 Regner med at det første dere gjør når dere får brev i posten er å løpe inn til PC'en og fortelle oss i tråden? ← Hehehe det er klart!! ...så lenge svaret er positivt
Gjest Marie81 Skrevet 10. mai 2007 #937 Skrevet 10. mai 2007 Hehehe det er klart!! ...så lenge svaret er positivt ← Slenger meg på denne
sunna Skrevet 11. mai 2007 #938 Skrevet 11. mai 2007 Jeg gleder meg på deres vegen alle sammen, håper dere kommer inn. Et stort ønske om det ser det ut som dere har alle sammen, og da får vi godt motiverte polititjenestemenn.. lykke til alle sammen
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #940 Skrevet 11. mai 2007 Off-topic: Hva er det som gjør at dere har lyst til å bli politi???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå