Gjest Marie81 Skrevet 30. april 2007 #901 Skrevet 30. april 2007 Hvordan går det Icee og Reverence? Håper dere føler dere klare og er fulle av overskudd og selvtillit
Reverence Skrevet 30. april 2007 #902 Skrevet 30. april 2007 Har ikke trent siden fredag, aldri følt meg så kjip og tung. Spist sjokolade. Hører fra gamle tanter og kjipe venninnner at jeg antagelig ikke kommer inn på første forsøk. Blir røyka i ansiktet av elendig venner hele tiden, drømmer om snubling på matter, forsentkomming og giftemål midt i fysiske prøver.. Dette er en festlig psykose må jeg si,.,.
icee Skrevet 30. april 2007 #903 Skrevet 30. april 2007 Hadde det bare vært så bra!! Jeg klarte å bli syk før helgen, så treningen har uteblitt... Får bare satse alt på onsdag og håpe at det er nok! Huff... jeg gruer meg hvilken dag skulle du inn Reverence?
icee Skrevet 30. april 2007 #904 Skrevet 30. april 2007 (endret) Oi så ikke meldingen din Reverence! Er så utrolig treig med å skrive bare tenk så utrolig morsomt det blir å vise disse tantene og veninnene dine at du faktisk kan komme inn på første forsøk Endret 30. april 2007 av icee
Reverence Skrevet 30. april 2007 #905 Skrevet 30. april 2007 Onsdag er tingen ja. Jeg fikk beskjed om å ikke trene noe fra fredag frem til onsdag.. sinnsykt rart.. men da er det sikkert bra å bygge seg opp da.. spør de oss om å snakke om en sak der politiet var involvert i på intervju? ikke det at jeg kommer til intervju.. benkpressen er i mot meg Skal du ha en rød nellik i knappehullet så jeg ser deg? heh ehh neiihh jeg er som sahara
icee Skrevet 30. april 2007 #906 Skrevet 30. april 2007 Hehe! Ja det blir enten rød nellik eller blått skjerf hehe... De kan nok spørre utifra egenerklæringen og den saken som du skrev om der, og muligens noen viktige saker fra nyhetsbildet nå... Har fått beskjed om det samme jeg også, at jeg skulle ta siste treningen på fredag. Men fikk ikke gjort det pga skikkelig tett hals, så jeg har ikke trent siden onsdag:( Men jeg håper på det beste.. En vet jo aldri om det går bra til slutt;-)
LauraLine Skrevet 30. april 2007 #907 Skrevet 30. april 2007 Jenter! Opp med humøret! Der må tenke mer positivt!!! Og til Reverence: om du ikke klarer benkpress, så er jeg rimelig sikker på at du gjør det bra i hangups!! Stå på jenter! Det blir litt som en tenker, så snu litt på tankegangen deres så går det fint! Lykke til! Gleder meg til å høre at alt gikk kanon bra! Klem
icee Skrevet 30. april 2007 #908 Skrevet 30. april 2007 Veldig sant LauraLine ;-) Skal ta meg en gåtur idag for å få blodet i gang, og renske hodet litt... Helt sykt hvordan noe sånn setter sitt preg på hverdagen (altså opptak til noe en vil så sinnsykt..) Blir utrolig deilig å bli ferdig med det iallefall! Gleder meg til alle får brev om at de er kommet inn på skolen;-) Blir bra!! :D
Gjest Marie81 Skrevet 1. mai 2007 #909 Skrevet 1. mai 2007 Veldig sant LauraLine ;-) Skal ta meg en gåtur idag for å få blodet i gang, og renske hodet litt... Helt sykt hvordan noe sånn setter sitt preg på hverdagen (altså opptak til noe en vil så sinnsykt..) Blir utrolig deilig å bli ferdig med det iallefall! Gleder meg til alle får brev om at de er kommet inn på skolen;-) Blir bra!! :D ← Hihi, blir kjempespennende når juni nærmer seg, ikke lenge til nå Masse lykke til i morgen Reverence og Icee. Ha tro på dere selv - jeg er sikker på at dere klarer det kjempefint ! Synd med utaktiske venner og bekjente som prøver å rive ned motivasjonen på den måten (og poenget er...?), men er mange som har kommet inn på første forsøk også. Står du på det fysiske og nemda mener at du er fullt skikket så tror jeg ikke det har så stor betydning om du er førstegangssøker. Sykdom er kjedelig, men man taper ikke muskler og kondisjon over natta. Spis fornuftig i dag, gå en tur for å holde kroppen i gang, nyt sola og tenk positivt - samle energi til i morgen. Lykke lykke til ! Gleder meg til referat
Gjest Marie81 Skrevet 2. mai 2007 #910 Skrevet 2. mai 2007 Lurer veldig på hvordan det gikk for dere som har vært på opptak i dag....
icee Skrevet 2. mai 2007 #911 Skrevet 2. mai 2007 Da var det gjort!!! Og det gikk bra;-) 15 poeng, utrolig hyggelige folk, og bare positivt inntrykk generelt! Gleder meg til intervju imorgen.. Blir godt å bli helt ferdig! Sånn generelt om opptaket: Er ikke helt sikker på tallet, men tror vi var 22 stk som møtte (en eller to som ikke møtte). Så var det to som ikke klarte dukking og svømmingen, men de fikk fortsette å være med. Men de fikk for mange poeng til slutt, så de kom ikke videre. Det var en som brøyt løpetesten, så han gikk også ut... Så da tror jeg at vi er ca 19 som skal til legeundersøkelse og intervju imorgen... vet ikke helt hva jeg skal skrive egentlig så dere får bare spørre hvis dere lurer på noe:-) hehe! Fikk forøvrig en sinnsykt god følelse av å være på poltihøyskolen, så drømmen blir bare større og større I natt blir det en god søvn skal jeg love dere!!
thacyoon Skrevet 2. mai 2007 #912 Skrevet 2. mai 2007 Grattis med vel gjennomført, og lykke til på intervjuet
Gjest Marie81 Skrevet 2. mai 2007 #913 Skrevet 2. mai 2007 Flott Icee Godt å høre at det gikk fint (det visste vi jo at det ville gjøre) ! Lykke til på intervju !
moek Skrevet 2. mai 2007 #914 Skrevet 2. mai 2007 Vel gjennomført icee! meget bra:) det du sier med at du fikk en god følelse av å være på PHS er jeg helt enig i! Absolutt alle jeg snakka med der var hyggelige og imøtekommende! Det var rett og slett koslelig å være inn på "campus" blir ikke bedre enn det! Lykke til i morra!
icee Skrevet 2. mai 2007 #915 Skrevet 2. mai 2007 takker for det!! Nå kan jeg også begynne å glede meg til svar ;-)
LauraLine Skrevet 3. mai 2007 #916 Skrevet 3. mai 2007 Grattis Icee! Og lykke til på intervjuet! Vær ærlig og vær deg selv, så skal du se det går bra det og ! Klem
Reverence Skrevet 3. mai 2007 #917 Skrevet 3. mai 2007 ja, hvem er du da icee? fysiske gikk flott, intervjuet var spesielt. RAAAAR følelse etterpå...BAlle!
Reverence Skrevet 3. mai 2007 #918 Skrevet 3. mai 2007 Icee er du hun med det sorte håret? Hvordan var følelsen da du var ferdig på intervju i dag?
LauraLine Skrevet 6. mai 2007 #919 Skrevet 6. mai 2007 Jøss så stille det er blitt her da! Er det liv i dere folkens?
Reverence Skrevet 6. mai 2007 #920 Skrevet 6. mai 2007 Jah hva skjer da? Hvor lenge er det til vi får svar igjen? Opprettholder alle formen? ER helt nydelig å være i så god form mot sommeren!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå