thacyoon Skrevet 24. april 2007 #881 Skrevet 24. april 2007 (endret) Til alle Facebook-nerder, sånn som meg, så er det en egen gruppe for de som vil bli politi. Meld dere inn ← Facebook? Det høres skummelt ut, tenk om jeg forelsker meg i alle de søte (ehhh...tøffe) politikvinnene....og så kommer jeg ikke inn, huff nei. ← Jada, da har jeg gjort det, men angrer allerede Endret 24. april 2007 av thacyoon
Gjest Marie81 Skrevet 25. april 2007 #882 Skrevet 25. april 2007 Hei igjen alle sammen! Jeg tror jeg er den eneste som ikke har vært på opptak av oss her... Skal på opptak i om en uke:-) Så nå er det full trening et par dager før jeg tar et par dagers treningsfri. Får bare håpe at alt går bra:) Noen siste tips? ← Lykke til ! Går sikkert kjempefint ! Et par dagers treningsfri høres lurt ut, fornuftig å spare seg opp overskudd.
Gjest Marie81 Skrevet 25. april 2007 #883 Skrevet 25. april 2007 Blackout: http://www.facebook.com/group.php?gid=2262407265 en venninne av meg stod på opptak i går og var på intervju i dag! Hun sa det var mange jenter på opptaket som var VELDIG uforberedt. Ikke klarte noen benkpress, noen hangups, hoppet 1.30 ogsånt.. Og en av instruktørene hadde sagt til de at det så ikke ut som om de hadde noe der å gjøre, hehe. Flere av de hadde aldri prøvd dykkingen eller å ha svømt 100 m før heller.. Blir veldig overraska over hvor lett noen tar på det og at de dukker opp på opptak uten å ha trent eller ha prøvd alle øvelsene.. ← Høres helt merkelig ut. Det er jo ikke bare å sende inn en søknad til PHS (som i Samordna opptak). Å få fyllt ut legeerklæringen hos legen koster jo en del penger, pluss oppmøte hos lokale politi med egenerklæring etc. Når folk gjør dette skulle man tro at de er såpass motivert at de kjenner til de fysiske kravene og trener for å nå de?
sacred Skrevet 25. april 2007 #884 Skrevet 25. april 2007 Høres helt merkelig ut. Det er jo ikke bare å sende inn en søknad til PHS (som i Samordna opptak). Å få fyllt ut legeerklæringen hos legen koster jo en del penger, pluss oppmøte hos lokale politi med egenerklæring etc. Når folk gjør dette skulle man tro at de er såpass motivert at de kjenner til de fysiske kravene og trener for å nå de? ← Jeg vet! Det var akkurat det jeg sa også! Det er jo ikke bare bare å søke heller, de må jo vite hva de skal gjennom.. Utrolig teit..
Vihi Skrevet 25. april 2007 #885 Skrevet 25. april 2007 Hei igjen alle sammen! Jeg tror jeg er den eneste som ikke har vært på opptak av oss her... Skal på opptak i om en uke:-) Så nå er det full trening et par dager før jeg tar et par dagers treningsfri. Får bare håpe at alt går bra:) Noen siste tips? ← Lykke til icee Dette går helt sikkert fint. Ta med deg noe e-stoff drikke Og en matpakke, energibar eller banan. Bare sånn at du får i deg litt underveis. Varer jo et par timer dette her. Støtt oppom de andre, og gi alt du har! Alternativet er å vente er år, og det er vel egentlig ikke noe alternativ? Skal krysse fingrene. Hvilken dato skal du inn? Reverence skal vel inn i mai også? Men hun har ikke vært her på en mnd eller noe. Men mener det var 3 mai? Maybe baby... Ikke helt sikker..
thacyoon Skrevet 25. april 2007 #886 Skrevet 25. april 2007 (endret) Hei alle sammen, Det er viktig for oss søkere å ha forbilder i politiet. Jeg må jo innrømme at jeg har absolutt funnet mitt store forbilde: http://www.youtube.com/watch?v=4m6nRM84vxw http://www.youtube.com/watch?v=iCZAl-GHrZA http://www.youtube.com/watch?v=wVSOMAraWx0 Endret 25. april 2007 av thacyoon
icee Skrevet 25. april 2007 #887 Skrevet 25. april 2007 Hehe! Utrolig morsomt:-) Tror du har funnet deg et fint forbilde der! Jeg skal inn på onsdag! Så lurer på om jeg skal ta den siste svømmeturen på fredag, og styrke delen på lørdag før jeg tar meg et par dagers treningsfri... Føler å ha lest at hun skulle inn i slutten av mars jeg... Hm... Får gå tilbake å kikke
Gjest Marie81 Skrevet 26. april 2007 #888 Skrevet 26. april 2007 Flere enn meg som fikk et brev fra politihøgskolen i dag (som medførte betydelig økning i puls?) Bare en spørreundersøkelse
sunna Skrevet 26. april 2007 #889 Skrevet 26. april 2007 Hei marie.. har du kommet inn på skolen? hehe
Gjest Marie81 Skrevet 26. april 2007 #890 Skrevet 26. april 2007 Flere enn meg som fikk et brev fra politihøgskolen i dag (som medførte betydelig økning i puls?) Bare en spørreundersøkelse ← Formulerte meg litt klønete. Brevet inneholdt bare en spørreundersøkelse
LauraLine Skrevet 26. april 2007 #891 Skrevet 26. april 2007 Flere enn meg som fikk et brev fra politihøgskolen i dag (som medførte betydelig økning i puls?) Bare en spørreundersøkelse ← Hehe, ja jeg og fikk brev i dag..! Men heldigvis hadde jeg lest meldingen din først
thacyoon Skrevet 26. april 2007 #892 Skrevet 26. april 2007 Puhhh, jeg også fikk det brevet i dag. Og i en konvolutt som er helt make til "avslags konvolutten" --- hjertet i halsen. Hehehe, men det var bare spørreundersøkelsen
thacyoon Skrevet 26. april 2007 #893 Skrevet 26. april 2007 Hei igjen alle sammen! Jeg tror jeg er den eneste som ikke har vært på opptak av oss her... Skal på opptak i om en uke:-) Så nå er det full trening et par dager før jeg tar et par dagers treningsfri. Får bare håpe at alt går bra:) Noen siste tips? ← Øsnker deg lykke til. Slapp av noen dager før opptaket, spis riktig og forbered deg mentalt. På intervjuet er det greit å være 101% åpen og ærlig om ALT. Lykke til
Reverence Skrevet 26. april 2007 #894 Skrevet 26. april 2007 Tilbake fra jallaland. Skal inn om en uke og! hva nå? Noen som tok nemda i hånda og hilste ved ankomst til intervju? Ingen benkpress på meg det er noe galt med teknikken..kode knekke,,
LauraLine Skrevet 27. april 2007 #895 Skrevet 27. april 2007 Hei igjen alle sammen! Jeg tror jeg er den eneste som ikke har vært på opptak av oss her... Skal på opptak i om en uke:-) Så nå er det full trening et par dager før jeg tar et par dagers treningsfri. Får bare håpe at alt går bra:) Noen siste tips? ← Hei Icee! Jeg henger meg på rådene du har fått ang ærlighet- kjempeviktig! Prøv å slapp av, husk at nemda ikke er ute etter "å ta" deg! Det er hyggelige folk å ingenting å være redd for! Senk skuldrene og vær den du er! Lykke lykke til! Det går så fint så! Klem
LauraLine Skrevet 27. april 2007 #896 Skrevet 27. april 2007 Tilbake fra jallaland. Skal inn om en uke og! hva nå? Noen som tok nemda i hånda og hilste ved ankomst til intervju? Ingen benkpress på meg det er noe galt med teknikken..kode knekke,, ← Hey! Kjekt å ha deg tilbake da ! Da jeg var inne var det en del snakk om det om en skulle håndhilse eller ikke. Da jeg kom inn i rommet, fikk jeg beskjed om å sette meg ned. Jeg tenkte at, ok, her følger jeg ordre. Men jeg festet blikket på hver og en av dei og nikket til dem da dei presenterte seg. Jeg følte jeg gjorde det eneste riktige i min situasjon. Hadde jeg gått bort og håndhilst, hadde jeg ikke følgt ordren jeg fikk, å det er etter min mening ikke bra i en slik situasjon, å jeg føler ikke en kan samenligne dette med å være høflig eller ikke. Jeg vil nok bare anbefale deg å se det an, se hva som skjer når du kommer inn og gjør det som blir naturlig. Lykke til! Det blir så bra så! Klem
Goill Skrevet 27. april 2007 #897 Skrevet 27. april 2007 Flere enn meg som fikk et brev fra politihøgskolen i dag (som medførte betydelig økning i puls?) Bare en spørreundersøkelse ← Jeg fikk også brev, og jeg stressa veldig med åpne-ikke åpne:) men jeg fikk ikke undersøkelsen til å fungere, noen flere?
thacyoon Skrevet 27. april 2007 #898 Skrevet 27. april 2007 Jeg fikk også brev, og jeg stressa veldig med åpne-ikke åpne:) men jeg fikk ikke undersøkelsen til å fungere, noen flere? ← Vel, linken fungerer. Husket du å skrive passordet riktig (store/små bokstaver) ?
thacyoon Skrevet 27. april 2007 #899 Skrevet 27. april 2007 Tilbake fra jallaland. Skal inn om en uke og! hva nå? Noen som tok nemda i hånda og hilste ved ankomst til intervju? Ingen benkpress på meg det er noe galt med teknikken..kode knekke,, ← Lykke til Jeg tok ikke nemnda i hånden, var ikke naturlig å gjøre det.
thacyoon Skrevet 27. april 2007 #900 Skrevet 27. april 2007 (endret) Trukket Endret 28. april 2007 av thacyoon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå