Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lykke til thacyoon!

Dette går nok veien skal du se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Masse lykke til !! Føler du deg klar?

Noen flere som skal inn den uka her?

Ja, lykke til thacyoon!

Dette går nok veien skal du se :)

Takk for det Marie81 og Vihi,

Jeg skal klare 20 poeng eller mindre! Jeg er godt forberedt og ser frem til å bli ferdig med opptaket.

Gjest Marie81
Skrevet
Takk for det Marie81 og Vihi,

Jeg skal klare 20 poeng eller mindre! Jeg er godt forberedt og ser frem til å bli ferdig med opptaket.

Det går kjempebra - helt sikkert! Gleder meg til rapport :)

Skrevet

Gogo Tacyhoon!

Tenker på deg i dag! Dette går bra- :trene: gi alt!!!!

Klem

Skrevet
Gogo Tacyhoon!

Tenker på deg i dag! Dette går bra- :trene: gi alt!!!!

Klem

Vi venter i spenning!! ;)

Skrevet (endret)

Ahhhhh........ fysisk opptak er over - og bestått !!

Det var 22 innkalt (ca 6 jenter), 3 (av 22) møtte ikke (tror jeg).

Alle bestod de fysiske testene !

Var knall god stemning, og jeg (vi) hadde det kjempe kjekt.

Vi møtte kl 0800, så var det legesjekk frem til kl 1200. Dykking, etterfulgt av svømming. Så var det felles dukkeslep. Deretter ble vi delt inn i tre grupper (benkpress, lengde og hangups) som rulerte. Løpingen var sist, og var som vanlig #¤%#/""! ;)

Jeg ønsker alle som ikke har vært inne til fys tester lykke til, og jeg kan love at adrenalinet gir uante krefter når det virkelig gjelder!

STÅ PÅ!

:trene:

Endret av thacyoon
Skrevet (endret)

Gratulerer!!! Og lykke til på intervju imorgen:D

Kjekt å se at så mange fra dette forumet klarer seg!

Gi en oppdatering etter intervjuet også da:-)

Endret av icee
Skrevet

Gratulerer Kompis!!! Der ser du. Du hadde nok undervurdert din egen fysikk :ler:

Lykke til på intervju i morgen! Så lenge du ikke blir hissig og utagerende ovenfor opptaksnemda, går det nok strålende ;)

Gjest Marie81
Skrevet

Gratulerer med overstått fysisk test (kjenner følelsen, det er så herlig å være ferdig). Kjempebra innsats !! :klappe:

Lykke til på intervjuet i morgen. :)

Skrevet

Takker folkens (jeg har oppdatert opprinnelig post)

Skrevet
Takker folkens (jeg har oppdatert opprinnelig post)

Kjempe og gratulerer til deg!

Lykke til i dag på stasjonen.;)

Jeg får slenge på et par spm her ettersom jeg skal inn den 18, onsdag neste uke.

Som vi har snakket om tidligere, så har vi (mange av oss) sett for oss "settingen" under intervjuet. Hvordan er denne egentllig? Satt dere i et lite rom rundt et kaffe bord og småprater eller satt dere feks i en gymsal langt fra hverandre;)??

Og ikke minst, hvor formell skal en være i kles stil? Snakker vi dress=)? :)

Takk

Skrevet

Godt spørsmål som jeg også gjerne vil ha svar på!! ;)

Gjest Marie81
Skrevet
Kjempe og gratulerer til deg!

Lykke til i dag på stasjonen.;)

Jeg får slenge på et par spm her ettersom jeg skal inn den 18, onsdag neste uke.

Som vi har snakket om tidligere, så har vi (mange av oss) sett for oss "settingen" under intervjuet. Hvordan er denne egentllig? Satt dere i et lite rom rundt et kaffe bord og småprater eller satt dere feks i en gymsal langt fra hverandre;)??

Og ikke minst, hvor formell skal en være i kles stil? Snakker vi dress=)? :)

Takk

På intervjuet mitt satt jeg i et rom som ikke var så veldig stort. Lyst og trivelig. Opptaksnemda (fire personer) satt på rekke bak et stort bord. Stol var satt frem til oss som skulle intervjues, den sto et lite stykke fra bordet.

Ang. klær: vi fikk tips om å kle oss i klær som var naturlig for oss, klær vi pleide å gå i. (Men kanskje la den hullete buksa ligge hjemme hvis det var det vi pleide å gå i) ;)

Klærne du går i sier jo noe om deg og på intervjuet er de ute etter å få tak i hvem du er. Ergo - dumt å kle seg opp eller late som man er noen annen enn den man er. Å kle seg ordentlig er nok lurt. Men dressen kan sikkert bli i skapet :)

Skrevet (endret)

Legeerklæringen min fra høst 2006 vise en "blodsukkerverdi" på 7,8, og dette likte ikke opptaksnemdalegen - den skulle være under 5,9. Jeg måtte ta en ny test på haakonsvern, men den var 6,7 (selvsagt hadde jeg spist bananer, rosiner og sjokolade for å ha energi til de fysiske testene). Jeg fikk fortsette på de fysiske testene, men jeg måtte ta en ny sjekk dagenderpå om morningen på TOM mage. Nå var verdien på 4,7 og dermed godt under "kravet". Så husk dette folkens, UNDER 5,9 - huff for et styr!  ;)

Gratulerer!! =)

Har alle her sjekka blodsukkerverdien sin på legesjekk etter fysiske tester?

gjorde ikke jeg

Endret av Goill
Skrevet
Ja, det er mange av oss som har barn, huslån og bil. Dette er også de samme som gjerne har behov for å pendle oftere også (hjem og treffe barna). Jeg er forberett på at det til tider kan bli tungt, og lenge mellom hver gang jeg kan treffe mine kjære...  ..og at store deler av studielånet vil gå til reisepenger. Men det at jeg da eventuelt må betale dobbelt så mye reisepenger i forhold til mange av mine medstudenter, er vel litt "urettferdig" eller...?  Eller kanskje det er sånn at de som er under 30 år virkelig trenger å studere mens de som er over 30 år bare tøyser og tuller og trenger egentlig ikke å være student, og må derfor betale ekstra?!

Jeg er så enig med deg! En student er student uansett alder. Diskriminering muligens fra statens side.. Enhver student burde få ta del i 'frynsegodene'

Skrevet (endret)

Da er intervjuet over!!!

Først vil jeg si at det er flotte mennesker som sitter i nemda, og de er ikke ute etter å "ta rotta på alle". Det er slik som Maria sier ang opptaksnemda.

Jeg føler intervjuet gikk bra, jeg var 101% åpen og ærlig på alt jeg ble spurt om, så er det opp til nemda å avgjøre om de vil ha akkurat meg som politi. Jeg vet med meg selv at jeg har gjort alt jeg kan for å klare dette, så hvis jeg ikke kommer inn kan jeg leve i visshet om at jeg har gjort en solid innsats i forsøket ;)

Ønsker alle lykke til !

Endret av thacyoon
Gjest Marie81
Skrevet
Da er intervjuet over!!!

Først vil jeg si at det er flotte mennesker som sitter i nemda, og de er ikke ute etter å "ta rotta på alle". Det er slik som Maria sier ang opptaksnemda.

Spørsmål jeg fikk:

- Fortell om deg selv

- Svake/negative sider med deg selv

- Når var du redd sist

- Hva kan jeg tenke meg å jobbe med i politiet

- Hva gjør meg glad

- Hva gjør meg trist

.....tja, det var mange av de vanlige spørsmålene som andre har nevnt før meg.

Jeg føler intervjuet gikk bra, jeg var 101% åpen og ærlig på alt jeg ble spurt om, så er det opp til nemda å avgjøre om de vil ha akkurat meg som politi. Jeg vet med meg selv at jeg har gjort alt jeg kan for å klare dette, så hvis jeg ikke kommer inn kan jeg leve i visshet om at jeg har gjort en solid innsats i forsøket ;)

Ønsker alle lykke til !

:klappe: Flott innsats og gratulerer med overstått! Da er det bare å vente 8 uker i spenning :) Håper vi ses på PHS til høsten :)

Skrevet

Dette høres veldig lovende ut, Thacyoon!! Hvis ikke du kommer inn til høsten, kommer ingen inn!! ..og det er fa@# ikke kødd en gang!! ..for å si det på godt norsk ;)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer folkens!! :) Spent på å høre resultatene deres når juni kommer!

Skrevet (endret)
Dette høres veldig lovende ut, Thacyoon!!  Hvis ikke du kommer inn til høsten, kommer ingen inn!! ..og det er fa@# ikke kødd en gang!!  ..for å si det på godt norsk ;)

Hehehe, vel, kompis - takker for tilliten, men det er sikkert masse (andre) flotte folk (kvinneguiden) som søker PHS, f.eks deg :)

Nå når jeg tenker og grubler på intervjuet i etterkant kommer jeg selvsagt på ting jeg kunne sagt anderledes...formuleringer....osv, men, men - slikt er vel typisk :)

:klappe:  Flott innsats og gratulerer med overstått! Da er det bare å vente 8 uker i spenning :) Håper vi ses på PHS til høsten :)

Det håper jeg også ;)

Endret av thacyoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...