Frk Doodad Skrevet 11. mars 2003 #121 Skrevet 11. mars 2003 Jeg synes det var helt greit at ikke Franscesca kom videre, kan ikke fordra måten hun synger på. Greit at hun har en fantastisk stemme, men den drukner i alle Mariah Carey faktene hennes. Jeg heiet på Kurt og hun som sang sist (hun sang Stop som Sam Brown hadde en kjempehit med). Som back-uper; hun med egen sang, hun fra Målselv (som ble kåt av å stå på scenen), hun fra Molde (som sang Beautiful). Jeg likte ikke at David gikk videre, han sang ikke bra sammenlignet med de andre!
Ruby Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #122 Skrevet 11. mars 2003 Jeg tror vi denne gangen fikk demonstrert at: 1) Et bra utseendet gjør at du kan komme langt selv om du ikke er best til det du gjør. (= David) 2) Et dårlig utseende betyr ikke noe dersom du er flink nok til det du gjør. (= Kurt) Syns for øvrig Kurt var utrolig bra. Ikke bare til å synge, men som type. BRA SAGT!
Pearl Skrevet 11. mars 2003 #123 Skrevet 11. mars 2003 Enig med dere her inne, David burde ikke gått videre, han sang faktisk i feil toneleie flere ganger, men han har jo bra stemme, da. Men det var veldig mange flinke denne gang, syntes faktisk de burde vært litt jevnere fordelt. Kunne godt tenkt meg å få byttet ut Guro, Tone og Orji ivertfall. (Har ikke sett alle) Fransesca har en utrolig bra stemme, men jeg liker ikke alt det krims kramset, så det var kanskje like godt at hun ikke gikk videre. Den som burde gått videre som nr.2 var hun siste, var det Hilde hun het?? Hun likte jeg, både stemme og sjarm. Kurt var kjempe flink han. Har hørt at gruppa hans allerde skal gi ut CD. Den jeg tror vinner hele "søleputten" er Espen. Og det kun pga alle fjortis jentene som synes han er såååå søt. Selv har jeg Rebecca (pga spesiell stemme) og Kurt som favoritter, foreløpig.
Gjest Mzfire Skrevet 11. mars 2003 #124 Skrevet 11. mars 2003 Jeg er glad for at Kurt kom med for han har den BRA stemmen. Noen som sikkert klager på mellomrommet mellom fortenna, men det syns jeg bare er sjarmerende jeg Håper han vinner jeg. Ellers må jeg også si meg enig i at hun siste som sang var det Hilde hun het? Også kunne gått videre. For hun hadde også noe spesielt synes jeg. Jeg ble mildt sagt overrasket over at han David kom videre med. Herregud, seriøst, alle fjortisene må ha stemt på ham siden han kom videre. Ikke en gang de i juryen ville ha han videre med. Ja han har et flott utseende men det er ikke nok! Han var ikke så spesielt flink til å synge nei. Det var helt greit, men uten kraft og den var svak. Han har sikkert potensiale,men den må han jobbe mer med. Om han vinner hele Idol, kommer jeg aldri mer til å ta dette eller se på det som seriøst mer!
MarianneE Skrevet 12. mars 2003 #125 Skrevet 12. mars 2003 Den jeg tror vinner hele "søleputten" er Espen. Og det kun pga alle fjortis jentene som synes han er såååå søt. Jeg er helt enig- desverre!!!! :evil:
blå Skrevet 13. mars 2003 #127 Skrevet 13. mars 2003 Tror nok Espen vinner hele skiten ja, det har jeg sagt hele tiden. Men jeg synes nok ikke han er den verste av deltagerene heller. Jeg tror jeg blir skikkelig sur om han Orji vinner.
Tjorven Skrevet 13. mars 2003 #128 Skrevet 13. mars 2003 Kurt er definitivt min favoritt under Idol-konkurransen. Han er utrolig flink til å synge, har en egen personlighet og det virker som om han er seg selv fullt og helt Har ikke helt sansen for disse som er med og på en måte gjør seg til når de skal synge. Nei, Kurt hadde blitt en virkelig verdig vinner. Det er sjelden jeg stemmer under slike ting, men han skal virkelig få min stemme fremover!
Ruby Skrevet 15. mars 2003 Forfatter #130 Skrevet 15. mars 2003 Uff, jeg bare visste at klysa Espen skulle gå videre, og jada, det gjorde han jo. Synes Jeantette fortjente og gå videre, hun har fått en litt kulere stil, og har en enorm stemme, men det var da andre som var bedre enn Espen. Men de har fokusert på ham hele tiden, og derfor har han sikkert blitt så populær, i alle fall hos småjentene som sitter og stemmer..... Heier i alle fall på Kurt og Rebecca!!!!
starie Skrevet 15. mars 2003 #131 Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes også at Jeanette har fått en kul stil. På et av de første programmene tok jeg meg selv i å tenke "hvem faen har samme hårsveis som moren sin".
Sofia Skrevet 17. mars 2003 #132 Skrevet 17. mars 2003 En annen ting som jeg bet meg merke i på fredag, er at Espen rett og slett er dårlig i engelsk. Iallefall når han synger. Jeg synes IKKE det var bra, det han presterte på fredag, og han gikk klart videre KUN pga av hvem han er. Det er typisk norsk å være feig og ikke stemme og dermed satse på de som er litt "annerledes". Jeg har også sansen for Kurt, håper han sveiper de andre "av banen"...
Bimbo Skrevet 17. mars 2003 #133 Skrevet 17. mars 2003 Espen har en småfemi stil og stemme og er definitivt kongen av alle fløtepuser........ Æsj Jeg vet 3-4 jeg IKKE vil skal vinne, men har derimot ingen favoritt. Øh, pessismistisk holdning jeg har da... Jaja Har vært noen jenter med god sceneutstråling og egne sanger, husker ikke navn da men... Kurt har veldig bra og egen stemme, men mangler kanskje det lille ekstra for å bli et idol.
tuji Skrevet 17. mars 2003 #134 Skrevet 17. mars 2003 Jeg kjente Espen i gamle dager, og han er en fløtepus. Dessuten har han ikke utviklet seg noe særlig stemmemessig siden han var 17, så det er mange andre i Idol som er mer talentfull enn han. MEner nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #135 Skrevet 19. mars 2003 Heier på Kurt og Jeanette, men tror også at Espen vinner pga utseende. Egentlig burde jeg ikke klage siden det ikke kunne falle med inn å stemme sjøl. Espen er scenevant og ser ut som et glansbilde men har desverre en skikkelig boybandstemme. -Men, men, det er jo det fjortisene liker...-de som skal kjøpe denne musikken. -Men det er dumt at Franseska(?) ikke kom med. -Tror d var kun pga at hun ikke hadde utseende med seg. -Men hun hadde en nydelig stemme.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #136 Skrevet 20. mars 2003 Jeanette er den mest kjerringaktige 16 åringen jeg noen gang har sett! Før hun ble klippet så hun ut som en 60 åring. Og hvilke andre 16 åringer er så sykelig opptatt av mora si? Mamma er det store forbildet!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #137 Skrevet 21. mars 2003 Til den siste gjesten: La nå folk være som de vil. Hvorfor må alle se like ut. -og mamma er da et fint forbilde å ha. -En fin jente syns nå jeg. Hun er jo både blid og hyggelig
Bimbo Skrevet 21. mars 2003 #138 Skrevet 21. mars 2003 Jippi! Idol i kveld! Ja, jeg er en tv-slave. En uhelbredelig en til og med :oops: Klistra foran skjermen i kveld ja! Og etterpå er det BB (som forressten er noe av det mest patetiske jeg har sett, men se det, det skal jeg.. Hmm en smule patetisk selv kanskje) Heia Kurt, bort med Rebekka og Espeline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå