Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig med dere, at publikum skal stemme frem sine favoritter blir for dumt. Det sier seg nesten selv at den som går videre ikke nødvendigvis trenger å synge så sabla bra, men kommer videre pga. sjarm og utseende.

Nei skal de finne et idol er det viktig at proffe dommere tar de avgjørelsene basert på personlighet, sound, dyktighet og sjarm.

Tenker med gru på alle fjortis jentene som kommer til å stemme på Espen, ikke det at han er flink, men jeg tror ikke at jentene i dette programmet har store sjansen, det er ikke mange fjortis gutter eller gutter generlt som gidder å stemme på dem.

Jeg skal ivertfall ikke stemme, så god peiling på musikk har jeg ikke til å vite hvem som kan bli Norges nye Idol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på det jeg, og. Synes det er morro- men de program lederene er passe teite, synes jeg.

Ei som jeg synes er "helt rå" er hun lille fra Bergen, hun.......eh......Franseska (eller noe slikt?) Helt utrolig stemme!

En ting jeg har undret meg over, er hvordan blir det for den vinneren om f.eks. et år? Vil det bli ny utgave av Cape? Kan det hende at det er ut med plate, og ut av hukommelsen vår? Kan hende plata ikke selger i det hele tatt......

Noen tenkt på det samme?

Skrevet

Jeg har en favoritt i programmet idol, og han er med enda...

Han har en enorm stemme og jeg har vært på flere fester og tilstelninger med han. Jeg vet hva han er god for....... :)

Skrevet

Lasse skrev:

Desuten er flere ikke slanke nok, pene nok eller unge nok... Det er TRAGISK at en ikke kan få gi ut plate fordi man ikke er er sikleobjekt!... Se bare på popstars, der hadde de med ei jente totalt uten stemme fordi hun var så søt og pen!.... Jeg spyr!...

Hvem da?

Skrevet

Er usigelig enig med Lasse... jeg kjenner mange gode sangere (og andre musikere), som både har stemme, musikalitet, kontroll, utstråling og kreativitet nok til å fungere godt på scenen (synge live), skrive låter og være i studio. De er eksepsjonelle. I motsetning til disse "stjernene" vi ser på tv....

Takke meg til god musikk.

Kid

Skrevet

Jøss så utrolig negative folk er her da! Den juryen som er i idol jobber med musikk daglig, og kan nok derfor endel om det. Så de som har kommet videre må det jo være noe med...Som dommerne sier, de ser etter dem med egen stil, og som ikke hermer etter store stjerner. Lasse, du kan ikke komme å si at ingen av dem er flinke...For det er bare bullshit!!!!

MarianneE, det er bare en som blir trukket ut i idol...Skulle vært sånn at de trakk ut en jente og en gutt...men men, den beste vinner nok uansett. Og Franseska er kjempeflink ja, den råe stemmen!! 8)

Skrevet

Oj, det er jo ingen overraskelse at folk blir plukket ut etter utseendet, da. Mange søte mennesker som kommer videre, men svært få (hvis det er noen i det hele tatt) kan synge, og langt færre har stemme som skiller seg ut. Juryen har nok fått beskjed om hva de skal se etter, og herregud, de må jo sende noen videre...

Hvis man skal velge mellom de stygge og dårlige og de pene og dårlige, blir det de pene, vet du. Logikk.

Jeg holder meg til god musikk.

Kid

Skrevet
MarianneE' date=' det er bare en som blir trukket ut i idol...Skulle vært sånn at de trakk ut en jente og en gutt[/quote']

Veit jo at det er bare en som vinner hele greia.

Er forresten enig i det og ha en gutt og ei jente som vinnere.

Tror det kan være forskjell på kjønna når det kommer til slikt.

Dessuten er det så teit at TV-seerene skal stemme frem en vinner. Synes dette er noe en jury med peil burde ta seg av!

Pearl er inne på noe når hun snakker om alle fjortis-jentene som kommer til og stemme på Espen fordi han er bare såååååå kjekk!!!!!

Fløtepus, spør du meg! Nei, takke meg til en MANN!!!

Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i, det burde vært en fagjury som skulle bestemme vinneren, og ikke punlikum. Da kan jeg vel tenke meg til hvem som vinner hvis det er mange jenter som stemmer.... :D Har ikke tenkt å stemme selv, men blir spennende å se hvem som vinner tilslutt da!

Skrevet

Men dette er jo bare show dere, hele greia er jo laget for å tjene penger. Jeg synes faktisk at hun Guro som kom vidre var veldig flink, hun kunne synge. Men at han Orji kom vidre er for meg en gåte, for en smørsanger sier jeg.....han appellerte kun til fjortiser, typisk boy band sanger, men det er vel det de er ute etter.

Når det gjelder at noen her mener at dette er en hån mot uoppdagede band, så må dere vel tenke på at dette er en helt annen sjanger. Jeg har en del venner som spiller i band og som er superflinke til å synge, men de ville jo aldri vært med på dette, dette er jo IDOL, tror de er mer ute etter et fjortiss idol, tror i allefall mine bandvenner heller ville dødd enn å synge Whitney Housten på idol.

Skrevet

Jeg synes helt klart at det er greit at Orji gikk videre til finalen, men han gjorde ikke en så bra prestasjon nå som tidligere, men det går nok en del på utseendet og han spiller mye på at broren hans ikke kom med. Guro, hm... not my cup of tea, jeg holdt en knapp på Solvår jeg og hun som sang Stand by me..... Rå stemmer på begge de. Blir spennende nå fremover, holder fast på Franscesca, og håper hun vinner hele greia!

Skrevet

Så du har monopol på sannheten Eowyn.....? :wink:

Jeg mener faktisk det jeg mener, og er ikke negativ med realist....

Ingen har den store, gode stemmen som kan få til de store variasjonene og spekter i låter.

I siste episode så jeg bare tre som kunne synge noe særlig synes jeg...

Ang den som spurte om popstars...jeg husker ikke hva hun het..

Skrevet
Så du har monopol på sannheten Eowyn.....?  :wink:  

Nope! :wink: Ikke som jeg har fått med meg ihvertfall :ler: På noen punkter er jeg enig med deg Lasse, noen punkter ikke. Sånn er det bare. :wink: Men noen må jo vinne uansett, så tror jeg vi venter til da med å diskutere dette videre, for da kan vi jo se hvordan det går for den som vinner. Om han/hun gjør det bra eller dårlig... :-? :ler:

Skrevet

hehe, ok, men ikke vent på en ny Espen Lind eller Morten Abel .... :wink:

Skrevet

Samtlige av de som var på Idol på fredag sang falskt, bortsett fra kanskje Guro. Uansett har hun en gørr kjedelig stemme, så etter min mening fortjener hun ikke å vinne.

Skrevet
hehe, ok, men ikke vent på en ny Espen Lind eller Morten Abel ....  :wink:

:ler: Personlig synes jeg ikke Espen Lind er noe bra jeg... :wink: Men Ingen kan jo bli en ny Morten Abel!! Det er bare umulig det rett og slett. :wink: Nei, det blir spennende og se hvem som står igjen tilslutt da. Ble litt skuffet da det ikke var idol igår....Grrrrr :sinna:

Skrevet

Tror Dette "Idolet" skal være VELDIG fornøyd om det blir solgt tredjedelen så mye plater som Espen Lind gjorde...

Hvem er det du kjenner da Anie?.....

Skrevet

Jeg så også programmet på fredag, og typisk nordmenn...så ble det hun blonde bergenser-bærta (no offense)...istedenfor hun som sang aller først. Jeg husker ikke et eneste navn...sier kanskje litt om hvor interessert jeg er...

Men jeg er iallefall glad for at det er noen programmer igjen. De som vant nå på fredag, var etter min smak, ikke flinke nok til å kunne bli et såkalt idol.

Men det er faktisk ganske bra underholdning, må selv jeg innrømme.

Skrevet

Dere snakker om at ingen her kan bli idol hvordan kan dere si det? For å bli Idol må man ha erfaring, og det får man ikke over natta. Man må rett og slett jobbe seg til det. De fleste som er med i idol er rundt 20 år, noen er ikke mer enn 16, og det er ingen alder. Morten Abel og Espen Lind var ikke verdens beste som tenåringer de heller. Det kan da godt hende at mange av de som er med kan utvikle seg til å bli noe stort............Fatter ikke hva dere tenker med jeg. Nå er det en som får sjangsen, og det er da fint for han/henne. Kanskje ikke den første plata selger, men personen får en stor mulighet til å utvikle seg profesjonelt. Det tok noen år før Espen Lind solgte noe særlig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...