Mathias Skrevet 20. februar 2003 #61 Skrevet 20. februar 2003 Hmm visste dere at Justin Timberlake ble nummer to i Idol......?
Sofia Skrevet 20. februar 2003 #62 Skrevet 20. februar 2003 Hei og god morgen Lasse. Nei, det visste jeg ikke. Men nå i vår har jeg hatt 2 major innrømmelser. Jeg synes faktisk "Beautiful" til Christina er fin, og så synes jeg at den siste hit'en til Justin er fin. Jeg kan innrømme det her...her er jeg jo anonym....
Melian Skrevet 20. februar 2003 #63 Skrevet 20. februar 2003 Hmm visste dere at Justin Timberlake ble nummer to i Idol......? Det visste jeg ikke. At det var Justin Guarini som ble nummer to visste jeg. Jeg visste også at han blir kalt lik Justin Timberlake og han ble også "kjæresten" til Britney Spears etter han begynte å bli fame med Idol.
Mathias Skrevet 20. februar 2003 #64 Skrevet 20. februar 2003 HÆ? Hva mener du Melian? Hva "kjæreste" ? Har jeg rotet nå???
Mathias Skrevet 20. februar 2003 #65 Skrevet 20. februar 2003 :oops: Sånn er det når en følger md kun med et øre.. hehe... Hørte justin jeg, og kjæreste med Spears... jaja... :oops: http://justinguarini.us/welcome.html
blå Skrevet 20. februar 2003 #66 Skrevet 20. februar 2003 Jeg skjønner ikke, og kan ikke fatte og begripe om jeg så legger min beste godvilje til hvor Orji er flink til å synge hen... ENDELIG en som er enig med meg. Jeg har hørt med så mange, men alle synes han er så flink. Jeg synes fremdeles han hørtes ut som en boy band gutt, og jeg synes ikke det var så veldig fint nei. Ellers har jeg ingen favoritter, men jeg må si at jeg synes i motsettning til mange andre her at det er veldig mange som er flinke til å synge som er med.
Melian Skrevet 20. februar 2003 #67 Skrevet 20. februar 2003 Du er nok ikke den eneste som har rotet der Lasse! Samme navn, samme kjæreste, samme hår (som J. Timberlake hadde før), synger (litt) likt og ser neeeesten likedan ut. Litt morsomt: Her kommer du med den gode kommentaren og slående argumentet...... *glis* Men så er du jo mann nok til å innrømme feil da. Suss for det.
Ruby Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #69 Skrevet 21. februar 2003 I kveld er det 10 nye som skal i ilden, jeg håper på Gaute Ormåsen og Jonas Groth!
Eowyn Skrevet 21. februar 2003 #70 Skrevet 21. februar 2003 Blir spennende å se i allefall, måtte den beste vinne som man sier
Eowyn Skrevet 21. februar 2003 #71 Skrevet 21. februar 2003 Se der ja, det må jeg si. Gaute og Linn! De var jo flinke da. Gaute er litt smørsanger, men tror han kan komme seg. Linn er jo hva man kan kalle en ordentlig musiker, hun skriver sangene sine selv. Og det står det stor respekt av må jeg si!!! Så er det bare å vente ei uke til.......jaja
Mathias Skrevet 22. februar 2003 #72 Skrevet 22. februar 2003 Legg merke til at de dårligste til å synge får voldsomt med klang og effekt på lyden... hehe... Ellers er det jo tydelig at man ikke kan være antydning til overvektig i dette konseptet....
Kosejente Skrevet 22. februar 2003 #73 Skrevet 22. februar 2003 Var fullstendig uenig med juryen når det gjelder han Maurice Adams i går :-? ...han hadde flott stemme..den typen stemme jeg liker iallefall...litt hes og sexy......annerledes enn de andre...
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #74 Skrevet 22. februar 2003 Tror nesten at den juryen hadde glemt at det var dem selv som hadde valgt ut disse personene som kom videre...De burde heller holdt kjeft i stedet for å vri sånn møkk ut av seg selv. Ellers er det jo tydelig at man ikke kan være antydning til overvektig i dette konseptet.... Virker nesten sånn ja, og det er kjempesynd!!! Det er toppen av frekkhet må jeg si, størrelsen har jo ikke noe å si for kvaliteten på syngingen, men verden er urettferdig.....
Ignite Skrevet 22. februar 2003 #75 Skrevet 22. februar 2003 Jeg så ikke forrige fredag, men forstår nå at Orji gikk videre. Uforståelig! Når den gjelder denne fredagen, var det ok at Linn gikk videre, men jeg er uenig i valget av Gaute. Han høres jo ut som en countryartist!
Gjest Lille blå uinnlogget Skrevet 22. februar 2003 #76 Skrevet 22. februar 2003 Jeg likte veldig godt han som kom på 3.plass jeg, han synes jeg var kjempeflink. Mye flinkere enn Gaute (men ikke riktig så kjekk.....) Virker som utseende har litt å si. :-?
@lfa Skrevet 22. februar 2003 #77 Skrevet 22. februar 2003 Ellers er det jo tydelig at man ikke kan være antydning til overvektig i dette konseptet.... Jeg synes ikke Linn er så veldig slank, da... :-? Ellers så likte jeg også han på tredjeplass bedre enn han som vant. Jaja, har ikke sett mer enn et par episoder, så jeg har ikke så mye bakgrunnsstoff...
Anie Skrevet 23. februar 2003 #78 Skrevet 23. februar 2003 Jeg likte veldig godt han som kom på 3.plass jeg, han synes jeg var kjempeflink. Enig med deg Lille blå! Jonas Groth er kjempe flink syns jeg og det var trist at han ikke kom med videre. Men nå er det jo snart sommer og da håper jeg at det blir noen konserter med han. Sommeren er herlig....
Ruby Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #79 Skrevet 23. februar 2003 Synes at Gaute fortjente å gå videre, han har en nydelig stemme. Linn skriver selv, og har også bra stemme, og til å væe 16 år har et stort potensiale. Synd at Jonas ikke gikk videre, men har på følelsen at vi ikke har hverken hørt eller sett det siste fra ham!
Babyface Skrevet 24. februar 2003 #80 Skrevet 24. februar 2003 Jeg synes ikke han som vant var den beste av de 10 deltakerne. Tipper han vant fordi han sang og så ut som en skikkelig boyband-gutt og fordi mange fjortis-jenter stemmer i Idol (innbilder jeg meg i hvert fall). Jeg synes han som kom på 3. plass hadde bra stemme, samt han rockeband-fyren. Hans stemme lå tett opptil sånn sang/musikk jeg hører på til vanlig, men den passet kanskje ikke helt inn i Idol-konseptet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå