Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer noen av dere til å følge med på dette programmet på TV2. Så det i dag, og vil nok se noen episoder utover. Synes det beste er når de vider de som har tabbet seg ut... he he. Neida, det er ikke derfor jeg ser. Ble vel bitt av basillen med svenske Fame Factory...... Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så litt på det i går, men synes det nesten ble litt pinlig innimellom :oops:

Mye rart + altfor slemme dommere, ser heller på popstars på TVN på mandagene, litt bedre kvalitet på både dommere(!) og deltakere.

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :D

Jeg så det jo i kveld,de er meget harde i sin bedømmelse av deltakere. :(

Det er ikke lett for ungdommene og det går utover pskyken deres.

Jeg kommer kankje å følge med vidre selv om det har fått negativ kritikk.Det er mye dritt av underholdning på tv nå så en veit ikke hva en skal se på det var ikke slik før i tiden.

hilsen

Skrevet

Jeg kjenner ei som er med og som har kommet videre.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Øh - trodde denne tråden handlet om Billy Idol og ble så glad for at han ikke var glemt.

Har ikke tid til å se slike ting på tv.

Skrevet
Øh - trodde denne tråden handlet om Billy Idol og ble så glad for at han ikke var glemt.

Han er da ikke glemt han. Kvalitetsrock i beste sjanger! 8)

Skrevet

Ja, jeg har sett på det. Og jeg synes det er ganske gøy. Noen er jo kjempeflinke og det er gøy å se hvordan det går med dem.

Skrevet

Popstars er mye bedre ja. Der er det juryen som er "programledere" og da får du mye mer info om hva De leter etter og en blir mer "kjent" med deltakerene som har kommet videre.

Men skal gi Idol noen sjanser til, om juryen slutter å være så oppblåste. Folk klarer å høre om de kommer videre eller ikke, men ikke "du sang fantastisk stygt"........

Idol lukter litt amerikanisert. Den Amerikanske juryen var likedan, og nå kommer Norge etter med samme oppførsel. Om det er for å lage show og få publikum forann tv'en er det kvalmt.

Men det blir sikkert spennende å se hvem som vinner!

(Kjenner noen som kom videre jeg også.)

Skrevet

Er helt enig med der at Popstars på mandagene er et kjempe program, der du virkelig får se at programlederne/juryen bryr seg om deltagerne, oppmuntrer heller enn å tråkke på mennesker.

Idol kunne sikker vært et kjempe kjekt program, men ....det er nesten synd på juryen, de må hele tiden finne på noe nytt stygt å si om de deltakerne som ikke går videre. Bare for å lage TV, desverre blir ikke dette bra TV.

Jeg ble rett og slett forbannet på søndag, da ei jente som sang kjempe fint måtte komme tilbake en gang til fordi hun sang en sang som var ukjent for dommerne. Jeg trodde det var snakk om personlighet og stemme, men der tok jeg tydeligvis feil. Her er det snakk om at de synger sanger som panelet kjenner til og helst liker.

Nei, å hoverere som jurymedlemmer i dette programmet er ingenting ting å skryte av. En ting til, få vekk de to klovnene, gi dem et annet program som de kan vise seg på.

Skrevet

Jeg synes ikke at dommerene er så ille jeg. Kan være enig i at på et par tilfeller så var de ikke særlig hyggelige. Men stort sett sier de jo at "beklager du er ikke det vi er ute etter" og det er da helt greit?

Hu jenta som sang en sang som ikke dommerene kjente til synes jeg også fikk helt grei tilbakemeldig. Hun kom jo med, og de sa jo bare at hun burde synge en sang som var mer kjent. Jeg synes ikke at det gjorde noe. Jeg tror ikke det har så mye med hvilke sanger dommerene liker eller ikke, for det var ei annen jente som sang Anastasia, og da sa dommerene at di ikke likte Anastasia, men jenta kom vidre hu også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har fulgt med på alle episodene av idol, og er veldig imponert over mange av deltakerne...og mindre imponert over mange deltakere. Det er veldig mange som har møtt opp som ikke kan synge i det hele tatt!! :D Men for all del, det er kjempetøfft gjort å stille opp på noe slikt!!! Elsker å synge selv, men fikk ikke sjansen til å prøve meg siden jeg var bortreist da de var i Oslo :cry: Jaja! Har sett endel på popstars også, og dem er jeg skikkelig imponert over! Det samholdet alle deltakerne og dommerne har er så rørende syns jeg :) Mye snillere dommere der enn i idol. Synes de i Idol var rett og slett frekke mot endel deltakere, tenk så mange som gikkk ut med knuste drømmer fra auditionen.....Vel, that's life.

Skrevet

Har fulgt med på programmet....liker det veldig godt.......akkurat min type program :) (enkel og grei underholdning)....har ikke sett popstars......så jeg har ikke noe å sammenligne med... :)

Skrevet

Jeg kjenner litt han ene som er med, og da ble det enda morsommere å se på. Da jeg oppdaga det ble jeg helt i hundre, og heia og hoppa i sofan. :ler::ler:

Skrevet

Jeg har god kjennskap til div musikkmiljøer på grasrotplan... dvs de store massene med utrolig dyktige folk som ikke slår gjennom...

Synes det er en hån at disse som er Så dårlige ti å synge (synes ikke nNOE er GODE jeg!) skal bli IDOL... Disse folka er jo bare karaokesangere etter min mening.... Ikke noe galt med det, men det er så utrolig mange flotte stemmer der ute, og de hører vi bare på små klubber....

Skrevet

Synes faktisk at det er et par som utmerker seg positivt jeg. Hva med Orji? En av de desidert beste stemmene jeg har hørt på lenge. Heier på han jeg.

Skrevet

Helt enig med Lasse. Synes ingen er av "idol-klasse", det måtte i tilfelle bli han fra Andenes. Han kan sikkert klare å sjarmere noen småjenter. For det må jo bli en gutt som vinner. Dersom det skal bli penger av dette så må de vel satse på at fjortisjenter kjøper det endelige produktet.

Skrevet

Endel av de som er videre nå er slett ikke dårlige til å synge!! Noen har jo de beste stemmene jeg har hørt, virkelig bra. Orji er kjempeflink. Klart, noen skulle ikke vært med videre, men jeg tror nok de kan finne en stjerne blant de 50 som er igjen nå altså...Huff, negative folk altså!!! :evil: Hvorfor meldte ikke disse grasrot-folka dine seg på da? Eller var de for dårlige til å komme videre? :wink:

Skrevet

Neida, de er slett ikke dårlige, men det er veldig få som er GODE til å synge. Flesteparten av dem som er videre har ikke vist at de mestrer sin egen stemme.

Hele serien faller bare mer og mer, det blir ikke reelt i det hele tatt. Jeg har sagt mitt om juryen, opplegget frister ikke gode sangere til å stille, og når publikum skal stemme frem en vinner, da blir det hele patetisk.

Skrevet

Enig med Coda også. Det er jo helt sprøtt at de skal la seerne bestemme. Det er vel bare for at de skal tjene penger på alle SMS'ene som kommer til å bli sendt.

Skrevet
Endel av de som er videre nå er slett ikke dårlige til å synge!! Noen har jo de beste stemmene jeg har hørt' date=' virkelig bra. Orji er kjempeflink. Klart, noen skulle ikke vært med videre, men jeg tror nok de kan finne en stjerne blant de 50 som er igjen nå altså...Huff, negative folk altså!!! :evil: Hvorfor meldte ikke disse grasrot-folka dine seg på da? Eller var de for dårlige til å komme videre? :wink:[/quote']

Har du vært på klubber og hørt på ukjente band? Har du kjennskap til band som ikke er kjente?

Her i byen har vi konservatoriet, og er vant til å gå på jam.... Det er et faktum at ingen (ja faktisk ingen) har en stemme som ville markert seg... Noen av dem i Idol har stemme ja som er ren, men ingen har den gode stemmen som har spekter og identitet!....

De jeg kjenner er utøvende, selvstendige musikere som har for stor integritet til å være med på fabrikkpopstarprosjekter. De vil være seg selv og gjøre sitt materiale, eller det de selv velger å gjøre....

Desuten er flere ikke slanke nok, pene nok eller unge nok... Det er TRAGISK at en ikke kan få gi ut plate fordi man ikke er er sikleobjekt!... Se bare på popstars, der hadde de med ei jente totalt uten stemme fordi hun var så søt og pen!.... Jeg spyr!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...