Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Jess! Gått ned i vekt siden sist jeg skrev i denne tråden, og er nå 60-65 J...

(Og Genacvale det betyr ikke at jeg er himla tynn med giga-pupper, det betyr at jeg er smal rundt livet og under brystet og bruker riktig størrelse ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koffeine
Ville iallefall prøvd....Jeg brukte 75 B av gammel vane i noen år, men puppene mine hoppet jo hele tiden ut(hver gang jeg bøyde meg etc)...så tenkte jeg at jeg skulle prøve noe nytt bare for å se; Gikk opp til 75C el. 80B og nå er alltid puppene på plass :)

Samme her, nå sitter den på plass uten sånn bulk midt på puppen, haha. Egentlig er vel den ene er c og den andre b, men best å ta hensyn til den største.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Bruker 70D eller DD. Før jeg oppdaget at jeg (som veldig mange andre) hadde brukt feil BH-str i alle år, brukte jeg 75C.

Tror jeg egentlig burde hatt 65 E, men det har jeg aldri greid å finne noe sted.

Det som er så irriterende, er at det ikke går an å finne annet enn kjedelige svart, hvite eller hudfargede BH'er i min str!!

Eneste stedet jeg finner min str her jeg bor, er på Lindex. De røde, rosa, blåe og mønstrede henger der og ser så fristende ut - men finnes de min sære str? Neida! Jeg må ta til takke med de ordinære, fruete! :sur:

Prøvde å kjøpe BH på Ellos en gang (H&M, både butikk og katalog, har bare opptil C), men det var skivebom. Jeg målte omkretsen til 60, og da jeg endelig fikk festet den på ytterste hakk, skviset den puppene så de tøyt ut alle steder. Gidder ikke det der igjen, nei...

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart, glemte en D jeg  :ler:

Jeg burde da vite det.. men.. Hva står egentlig den siste D`en for...? :sjenert:

Hvilken forskjell er det fra D til DD el.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen
Jeg burde da vite det.. men.. Hva står egentlig den siste D`en for...?  :sjenert:

Hvilken forskjell er det fra D til DD el.?

DD er en tanke større enn D, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En cup større...

AA

A

B

C

D

DD

E

F

FF

G

GG

H

HH

J

JJ

Slik ser cup-størrelsene ut...

tihi... da så... :ler:

burde da ha kunnet det der... :sjenert: hehe

men hvorfor finnes det ikke BB og CC da? Hender C er litt for stort, men B er litt for lite..

Tror jeg må få gått til en ordentlig undertøysbutikk for å finne den perfekte :)

Endret av GoldenGlow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

Jeg vet ikke hvorfor størrelsene er sånn, det er ikke alltid logisk. Men som regel går man opp en bokstav hvis man går ned en omkrets-størrelse, og de fleste kvinner bruker for stor omkrets.

Som jeg skrev over her, så bruker jeg 60-65 og jeg er ingen liten tass. Jeg har store pupper, men ikke gigapupp, men jeg får riktig passform med den størrelsen jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 75-80 D.Og jeg kjoper alltid undertoy i london,der de har mye mer utvalg enn i Oslo :) Men sett er vanskeligere,siden de ikke selger separerte str pa overdel og underdel pa mange steder.Bruker 36 i truse,og stor bh str....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg vet ikke hvorfor størrelsene er sånn, det er ikke alltid logisk. Men som regel går man opp en bokstav hvis man går ned en omkrets-størrelse, og de fleste kvinner bruker for stor omkrets.

Som jeg skrev over her, så bruker jeg 60-65 og jeg er ingen liten tass. Jeg har store pupper, men ikke gigapupp, men jeg får riktig passform med den størrelsen jeg bruker.

Hva er målet ditt under puppene, da? (Lurer på om jeg egentlig skal ha 65, skjønner du...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...