Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg pleier å bruke 75B.. Er ikke sikker på om det er riktig da.. Burde kanskje tatt meg en tur til en slik spesialbutikk, men vet ikke om jeg tør.

Koster BH-ene veldig mye der?

Hehe, og et annet spørsmål. Noen som har noen tips til gode trenings-bh-er? Synes det er litt slitsomt når puppene rister hvis jeg trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

75 c

Har en fantastisk liten butikk jeg går til med to gamle damer som selger det lekreste undertøyet. La Perla, princess tam tam, aubade...

Ikke billig, men de er kjempeflinke og veldig morsome.

Kommer inn i prøverommet og hjelper til, men det er på en måte helt greit.

Morea, hvilken butikk er det? Siden det står Oslo i signaturen din, så håper jeg det er her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, LaLina... Det blir en kostbar BH for min del, for flybilettene kommer i tillegg.... Morsomt hvordan oslofolk tenker at alle bor i Oslo... ;)

Men takk likevel, jeg kan gå innom en spesialbutikk her. Får bare prøve å overtale lommeboka. Kan hende den blir med hvis jeg lokker den med en fridag etterpå... :sjarmor:

Da anbefaler jeg She, fikk mye bedre hjelp der enn på Hoff. Da jeg skulle kjøpe undertøy til bryllupet, var den eneste jeg fant som passa på Hoff veldig ubehagelig, den skar seg ned i skuldrene. Dette mente hun som jobba der at man burde stå ut med på en sånn dag... :overrasket:

På She var de veldig hjelpsomme, ville til og med hjelpe meg med å kneppe bodyen :ler: De var opptatte av at jeg skulle ha det komfortabelt også, i tillegg til at det skulle være fint. Der fikk jeg greie på hvilken str jeg egentlig burde bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg pleier å bruke 75B.. Er ikke sikker på om det er riktig da.. Burde kanskje tatt meg en tur til en slik spesialbutikk, men vet ikke om jeg tør.

Koster BH-ene veldig mye der?

Hehe, og et annet spørsmål. Noen som har noen tips til gode trenings-bh-er? Synes det er litt slitsomt når puppene rister hvis jeg trener :)

Shock absorber, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg She, fikk mye bedre hjelp der enn på Hoff. Da jeg skulle kjøpe undertøy til bryllupet, var den eneste jeg fant som passa på Hoff veldig ubehagelig, den skar seg ned i skuldrene. Dette mente hun som jobba der at man burde stå ut med på en sånn dag...  :overrasket:

På She var de veldig hjelpsomme, ville til og med hjelpe meg med å kneppe bodyen  :ler: De var opptatte av at jeg skulle ha det komfortabelt også, i tillegg til at det skulle være fint. Der fikk jeg greie på hvilken str jeg egentlig burde bruke.

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg passer fint inn i de fleste 75C, men det hadde vært artig å prøvd undertøy i en ordentlig undertøysbutikk en gang, for jeg mistenker egentlig at jeg burde gått opp i cup og ned i omkrets...

Samme her. Har hatt lyst til å dra på La Lina lenge, men det er de pengene da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65 D,

Jeg betaler heller 500+ for en skikkelig bh som sitter og som jeg har i fem år+, enn noe drit fra HM eller lindex som blir slerkete og stygt og gnager og detter fra hverandre... Ikke for at jeg har noe valg forresten..

Til dere andre med smal rygg, sjekk ut england, der er faktisk 65 standard for de bedre undertøyslinjene, og bh handelen blir langt billigere.

Det er jo nevnt før, men bor du i Osloområdet så er Lalina uslåelig på smale rygger, sikker forde innehaveren har smal rygg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den målesiden det ble linket til må jo forresten taes med en stooor klype salt, og en skal alltid prøve bh på ytterste hakk, for da har du noe å flytte inn til ettersom den blir brukt og strekker seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte 65/70 C før, men så ble jeg gravid og dårlig - gikk ned 10 kg og nå sitter jeg igjen med 65/70 A/B.

Morsomt du.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bananarama

Jeg bruker akkurat den str. du nevner trådstarter; 75B. Vet ikke om det er en vanlig str. men har som du ofte lagt merke til at det er den str det er utsolgt for. Kanskje det er en vanlig str. ikke vet jeg? Jeg er jo da som de fleste skjønner ikke særlig "Dolly Parton", men jeg er fornøyd alikevel så da får det være det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig store bryster og kan ikke kjøre BH i kjedebutikker, må alltid gå i spesialbutikker for undertøy. Men der får jeg heldigvis god service.

Har brukt 95F. Gikk ned i vekt og håpet at også brystene ville minke, men det skjedde ikke. Nå må jeg bruke 85H. Jeg gikk ned to størrelser rundt brystkassen men fordi selve puppene ikke har minka måtte jeg gå opp to cup-størreleser. Denne størrelsen er vanskelig å få tak på, men hedigvis finnes det en spesialbutikk med godt utvalg hvor jeg er fast kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...